"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham: Spasm Warrior

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
glaurung
Viesti:

Rackham: Spasm Warrior

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Tuolta löytyypi kuva figusta jonka sain juuri maalattua valmiiksi:

http://www.pbase.com/glaurungg/rackham

Valitettavasti kuvien laatu on huono, sillä ne on otettu skannaamalla digitaalikameraa kun ei ole... :( Kuvissa on skannauksen takia ylimääräisiä heijastuksia.

Aloin maalaamaan tätä heti Ropeconista palattuani. Maalausworkshopissa tuli opittua paljon ja pitihän sitä yrittää uusia taitoja. Figussa yritin varsinkin kehittää blendausta ja NMM:ää. Blendaus onnistui mielestäni aika hyvin, varsinkin ihossa ja kaavussa. NMM:ä taas on selvästi paras koskaan tekemäni :) Siis aseen terässä, muualla se ei oikein onnistunut. Kokeilin siinä Ramonin oppeja ja varsinkin terän alaosa onnistui mielestäni hyvin. Yläosaan tulikin sitten tuo horisonttiraja vähän eri tavalla, eikä se ehkä täysin sovi alaosaan.

Yritin tällä figulla harjoitella lähinnä maalausta joten basea en jaksanut tehdä ( En siis yritä matkia Rackhamin maalareita :wink: ). En muutenkaan ole kovin hyvä siinä hommassa... Ropeconissa voisikin joskus olla basentekoworkshoppi...

Ja nyt kaikki antamaan KOMMENTTEJA!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Toi NMM kaipaisi selkeästi rankempia highlighteja. Kimmeen (suoran heijastuksen auringosta) lisääminen kirveen etupuolelle voisi olla ratkaisu. Muutenkin highlightit voisi vetää melkein valkoiseen. Kuitenkin puhdasta valkoista vaan siihen kimmeeseen. Tai niin minä sen tekisin. Hyvältä toi näyttää.

Ja basetus workshop oli varsin hyvä idea.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Kyllä mun mielestä tuo NMM on hyvin onnistunut, tai siis, ei siinä mun mielestä mitään vikaa ole. Mutta tosiaan olisit voinut vetää ihossa, kaavussa ja tuossa turkissa highlighteja kyllä vaaleammaksi. Nyt se näyttää vähäsen.. miten sen nyt sanoisi, tylsältä? Enpä tiedä, mutta rankemmat rajat vaan. Itse tämmöiseen jälkeen en pysty. Keep up the good work. :)
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jep tota samaa sanoisin kun vj, eli siis menet juuri sopivan tummaan tuossa tummassa värissä nmm:ässä, mutta sitten tuo kaipaisi extreme valkoset highligtit kiiloiksi valon lähteeseen päin osotaviin kulmiin. Sitten terä kirveessä on maalattu niinkuin "classic nmm:ällä pitäisi, mutta en tajua että siirryitkö sitten yhtäkkiä senmm:ään ? :D, kun tuo toinen puoli on tehty taas sillä, horisontti rajat kannataisi olla ehkä hieman selvempiä, harvoin horisontti kaartuu noin liukumalla :(. Koruissa olisi voinut myöskin mennä täysin valkoiseen. Samaa voisin sanoa itseasiassa koko hahmosta, että olisi ehkä kannatanut varjostaa ja korostaa dramaattisemmin, varsinkin varjoon jäävissä kohdissa.

No jooh mutta siis mitäs muuta voi sanoa kun että samperin siisti hahmo :D. Siis todella siististi maalattu, maaliakin ohenettu todella onnistuneesti.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Toi on tosi siisti. parannusehdotelmia:
-vaatetta voisi vähän liata alareunoista niin tulisi siihen vähän eloa.
-ihoa voisi muunnella epätäydellisempään päin, esim roiskuttamalla siihen pieniä pisamia hammasharjalla (peität muut alueet hyvin niin kyllä se onnistuu...) sekä maalaamalla himmeitä ihon alta kuultavia verisuonia. Pienillä ihoalueilla tällainen täydellisyys on ok, mutta suurilla ihoalueilla odottaa näkevänsä kaikkea pientä lisäväriä tuovaa epätäydellisyyttä. ai joo, erittäin ohuella kärjellä ja ruskeanmustalla inkillä voi piirrellä ihokarvoitusta sinne tänne...
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Toi on hieno. En voi muuta sanoa kun figun hienous vetää hiljaiseksi.
raastin raastaa ja ryystää
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Myös tatuoinnit ihossa ja/tai freehandaukset vaatteessa toisivat oman säväytteensä figuun, mutta kuitenkin hieno figu.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Mun mielestä toi iho ainakin näyttää erittäin hyvältä ja jotenkin "realistiselta". Itse en oikein tykkää siitä että highlightit viedään lähes valkoiseen asti. Ja kirves näyttää erittäin onnistuneelta NMM-kokeilulta.
Modern cars - they all look like electric shavers.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Gorkiporki kirjoitti:Mun mielestä toi iho ainakin näyttää erittäin hyvältä ja jotenkin "realistiselta". Itse en oikein tykkää siitä että highlightit viedään lähes valkoiseen asti. Ja kirves näyttää erittäin onnistuneelta NMM-kokeilulta.
Öö in real life ne kyllä menee valkoseen asti :D. Ymmärrän kyllä että jotkut pitää tummemmista väreistä, ite ainaki pidän siitä että värit vaihtuu ihan kunnolla, ja on todella vaikeata tehdä esim valkoisesta mustaan blendit tai punasesta vihreeseen, siis meinaan jollekki 1cm x 1cm alueelle
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

hiuksiin vois tehä viel yhen korostuksen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”