lemppari figu
-
Skavengeneral
Tota hienoin fb-miniatyyri (en ole 40K tutustunut paljoo)... hmm... no varmaan yks harjotus goblini jonka maalasin pariviikkoo sitten tai sitten kaverini maalaama Lord Skrolk, josta tuli melkein saman näköinen kuin 'eavy metallin maalaama ( Skavenien 5. edition armybook)
Viimeksi muokannut Skavengeneral, To 15.08.2002 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
-
Jediritari Lenin
-
Puolijohdediodi
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Luutnantti L.
- El Phantasmo
Eikö kukaan arvosta tälläistä herkkua kun:
40k: ork warboss
(se vanhempi, jolla on kirves ja big shoota, eikä mikään kökkö armageddon-squig-kombiscorcha-kypärähirvitys, se on kakosesta. Ei ilman kirvestä voi päästä warbossiksi.)
Myös SM turmionaattori captain on loistava, kuten perus CSM lord.
FB: ARCHAON!!! (uusi) En minäkään pelaa fb kaaosta mutta ei se estänyt minua ostamasta ko. figua. Ainakin sivuprofiili kilven puolelta on todella, todella loistava.
Grimgor on myös mahtava.
40k: ork warboss
(se vanhempi, jolla on kirves ja big shoota, eikä mikään kökkö armageddon-squig-kombiscorcha-kypärähirvitys, se on kakosesta. Ei ilman kirvestä voi päästä warbossiksi.)
Myös SM turmionaattori captain on loistava, kuten perus CSM lord.
FB: ARCHAON!!! (uusi) En minäkään pelaa fb kaaosta mutta ei se estänyt minua ostamasta ko. figua. Ainakin sivuprofiili kilven puolelta on todella, todella loistava.
Grimgor on myös mahtava.
- El Phantasmo
FB: Grimgor Ironhide. Siinä on Sitä Jotain. Iso kirves, irtopää...
40K: Commissar Yarrick, uusi versio. Animaatio pelaa, ja vihdoinkin päästiin siitä ääliömäisestä ravunsaksesta eroon.
40K: Commissar Yarrick, uusi versio. Animaatio pelaa, ja vihdoinkin päästiin siitä ääliömäisestä ravunsaksesta eroon.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson