Voiko huonommin mennä?
-
VammaVasara
Voiko huonommin mennä?
mokasin 8 peräkkäistä 4+ armoursavea, siinä meni 8 skeletonia.
Ei ne nyt niin huonoja ole!
VammaVasara
-
TranssiApina
Voi. Eräässä turnauksessa reilu vuosi sitten kaikki heitot meni päin mäntyä. Khornen pojat chargeaa, häviää, juoksevat pakooh hurjat 4" jne. Taisi olla vain pari yksikköä jotka juoksivat yli 5" karkuun. Pelattiinkohan siinä aluksi 4 peliä, mutta jatkosta putosin aika nopeasti. Ihan vaan noppatuurin takia. Siinävaiheessa jos parikymmentä S5 hyökkäystä ei tapa porukkaa 8:n 4+ armoursaven turaus on pientä 
- Henri Ketonen
[quote="Henri]Japöh. Ootkos ikinä 40k Terminaattoreita käyttänyt? Niistä tietää et 2+ save ei ole oikeastaan mitään muuta kuin paljon ykkösiä...[/quote]
Oon kyl ite testannu et ne "piip" guardsmanit onnistu ampumaan mun SM komentajan alas niin, et sain kolme peräkkäist ykköst (2+ olis savannu)... vähän harmitti. Toisaalt samas pelis mun vastustaja ampu meltalla mun tankkii perään, ja sit sano "nyt kuhan ei vaan tulis kahta ykköst"... lopputulos on varmaan kaikille selvä.
(sori muuten jos meni 40K:n puolelle, mut ehkei tää hirveesti haittaa)
Oon kyl ite testannu et ne "piip" guardsmanit onnistu ampumaan mun SM komentajan alas niin, et sain kolme peräkkäist ykköst (2+ olis savannu)... vähän harmitti. Toisaalt samas pelis mun vastustaja ampu meltalla mun tankkii perään, ja sit sano "nyt kuhan ei vaan tulis kahta ykköst"... lopputulos on varmaan kaikille selvä.
(sori muuten jos meni 40K:n puolelle, mut ehkei tää hirveesti haittaa)
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Re: Voiko huonommin mennä?
18 peräkkäistä 4+ to hit heittoa mokattu putkeen...Tapahtui vastustajalleni jokin aika sitten.VammaVasara kirjoitti:mokasin 8 peräkkäistä 4+ armoursavea, siinä meni 8 skeletonia.
30 mokattua 5+ cover savea putkeen. Tapahtui örkeilleni jokin aika sitten.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
2+ armor save, 5 noppaa ja 5 ykköstä. Vuosi tai pari takaperin kavereitten kanssa kamppanjaa pelaillessa
. Kävi vielä niin mukavasti että että hävisin kyseisen combatin, lähdin karkuun,kaveri juoksi perään ja sai kiinni. Unitti meni tietenkin viimeisellä vuorolla, ollen tottakai vielä viimeinen combat koko pelissä. Kaveri sitten voitti pelin tuosta combatista saaduilla victory pointseilla.
Noppa antaa, noppa ottaa...
Noppa antaa, noppa ottaa...
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Jake da evil
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
No eräs helffi pelaaja hyökkäsi Tiranoc Chariotilla mun Clan Rattien kimppuun vanhassa laitoksessa (Silloin kärryn S oli 7 ja scythedistä sai 2A), kaveri heitti yhteensä 7 osumaa ja kaikista tuli ykkösiä kyllä varmaan vitutti.
Eräs vc pelaaja (Swartz) heitti ekalla macig vuorolla 12 päävelhollaan (taika lähtee ifllä ja taikuri menettää levelinsä. Luovutti sen jälkeen...
Eräs vc pelaaja (Swartz) heitti ekalla macig vuorolla 12 päävelhollaan (taika lähtee ifllä ja taikuri menettää levelinsä. Luovutti sen jälkeen...
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
12-13 skeletonia (en muista kumpi) chargaa forest lordini lohikäärmeen selässä. Saa woundin sisään ja itse tein vaan neljä woundia. no tietysti sillä oli sitten vielä 2 rankkia, outnumber, banner + war banner (pelas tombeilla, siksi magic banner) ja tietysti se woundi. Noh pitipäs siis heittää ld-testiä (alle 8 piti saada) ja heitin ysin! Sitten tietysti se lähtee pakoon ja vaan 6 tuumaa! No skellut lähtee perään ja heittää 11 tuumaa! Siinä meni sitten 586p kaivoon!
(tapahtunut ei välttämättä mennyt ihan noin, mutta noin se lohhari kuitenkin kuoli)