"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Milllä kuljetatte armeijanne?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Laitila

Kuljetus salkku

Viesti Kirjoittaja Laitila »

kyllähän mullakin gw:n salkku on, sain just syntymäpäivä lahjaks :wink:
Always look on the bright side of life...[whistle]
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Meikäpoika kuljettelee pehmustetulla kenkälaatikolla. Ei mene figut rikki, jos ne on laitettu sinne hyvin ja pitää kädet vakaina.
Viimeksi muokannut The Scientist, Ke 15.10.2003 07:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Drimacus

Viesti Kirjoittaja Drimacus »

Mä käytän vanhaa Technics lego laukkua, jonka jostain olen saanut. 6 sopivan kokoista lokeroa. Jokaiseen lokeroon mahtuu noin 10 tavallista marinea. Lokerot pehmustin kuplamuovilla ja rautaset ukkelit eristin styroksilla. Sitten iski isompien laitteiden kuten dreadien ja mopojen kuljetusongelmat.. noh. nokkelana poikana teippasin land speederin lootan tämän tekniikka leego laukun kanteen pakkausteipillä :wink: .. sinne mahtuu 2 dreadia, kolme mopedia, attack bike ja land speeder.. ehkä vähän muutakin mahtuis.. sinne runsaasti kuplamuovia.. tankit kuljetan whirlwindin boksissa, missä on styroksia ja pumpulia. kätevää, eikö totta?:)
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Itälläni romppeet kulkee muovilaatikossa, sinitarran avulla, jokaisen kaamosmarinerin baseen reilu nokare tarraa ja lattiaan kiinni, tankit ja kaikennäköset isommatkin kävelijät menevät samalla lailla. kun ei väärinpäin keikauta niin ei mitään hajoa.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Liitänpä nyt tähän topicciin kysymyksen: Miten te arvon Necron pelaajat kuljetatte armeijoitanne. Järkevän kokoisia salkkuja ei oikein voi ajatelle, sillä Destroyerit ovat niin isoja ja Monoliitti varsinkin. Hyviä ehdotuksia?

HE:ni kuljetan sekä GW:n salkussa (jalkaväki), että joskus ala-asteella itse tehdyssä yksikerroksisessa salkussa (ratsuväki). Lisäksi lohikäärmeelle ja kärryille pitää kehittää jotain uutta...
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mä laitan figut keksi- ja karkkirasioihin (siis sellaisiin muovisiin). Siitä tulee aina uutta pelaajaa vastaan palatessa hyvät naurut kun yhdessä keksiboxissa lukee päällä "Isoisän Suosikkeja" :)
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Runefang kirjoitti: Siitä tulee aina uutta pelaajaa vastaan palatessa hyvät naurut kun yhdessä keksiboxissa lukee päällä "Isoisän Suosikkeja" :)
OT: Pahuksen hyviä keksejä, muuten :wink:
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Grom

Re: Milllä kuljetatte armeijanne?

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ei oo vielä tarttenu kuljettaa. Siitä tulee muuten paha pulma... ? :?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Geedubin keissillä kuljetan metallifigut ja muoviset ritarit, muovinen jalkaväki menee viime laitoksen regiment boxeihin. Hmm...eilinen 2k kaaosarmeija vei vain kaksi kerrosta keissistä...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

GW:n salkkuun menee itse asiassa aika paljon jalkaväkea ja jopa ratsuväkeä, siis ainakin empireä, pikkubasesisa siis koska yhteen slottiin menee 2 empiren MUOVISTA jalkaväkisotilasta mikä siis antaa tilaa paljon ratsuväelle, itselläni menee ratsuväkipanotteinen empire armeija (29 heppaa) + jalkaväki ja charkut kaikki salkkuun ja tilaakin jää yli. Ainoa huono puoli on että pegasus raiderini ei siihen mahdu koska monsu on liian iso siipiensä kanssa sisää.
"Summon my army Lich"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuohon GW:n keissiin kyllä mahtuu suht hyvin porukkaa, ja sitä on helppo muokata. Kahdesta tavallisesta slotista saa välin poistamalla kolon, mihin mahtuu esim empiren tai kaaoksen ritari, ogre tai kroxigor. Kahdesta päällekkäisestä kerroksesta saa molemmista neljä slottia poistamalla esimerkiksi chariotin mentävän tilan. Jos poistaa neljä slottia kolmesta päällekkäisestä kerroksesta niin tilaan mahtuu jo uusi steam tank, elector count griffonilla tai stegadon.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

mulla on sellane aika iso koodilukittu salkku pehmustettuna harmaalla vaahtomuovilla... toiminut ainakin tähän asti ihan hyvin... ainakaan kukaa ei pääse figuihin ilman lupaa käsiks
(Kuten joku: moi olen 11v täystuho Jani-Petteri joka haluaa leikkiä sotaa näillä).
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Asarnil

Viesti Kirjoittaja Asarnil »

Mä laitan pakasterasiaan vessapaperia ja ukot sinne väliin.
kapu01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kapu01 »

Kääpiöt kannetaan lokeroidussa pahvilaatikossa ja joskus laitetaan jotain pehmusteita jos ehditään/jaksetaan.
AAARRGGHHHH!!
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

Työkalusalkussa (maksoi jotain 4,5€) ennen kuljetin. Nykyään sellaisessa pienessä pahvilaatikossa. Sisälle vähän vaahtomuovia ja se on siinä.
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Pikku kirjoitti:GW riistosalkku ei ole itseasiassa kovin riistoa... kun teet itse kunnollisen salkun pehmusteilla se maksaa melkein saman verran... ja siinä ei ole juuri figujen kokoisia aukkoja... joten kyllä se GW:n salkku on ihan hintansa arvoinn...
Juu materiaalit erikseen hankittuna ja lisättynä askarteluun vaadittavalla tuntityönmäärällä (millä hinnalla itse niitä jaksaisit tehtailla) niin GW: laukku ei enään olekaan kallis. 40 mariinia, landraider 3 dreadnoughtia sekä rhino mahtuvat nippa nappa yhteen veskaan. Peliin on helppo lähteä, ei tarvitse pakata tai asetella mitään. Wash & go. Tai lähinnä vain go.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Juu juu toimiihan semmoset poppakonstit, mutta GW kantosalkku on rautaa
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Phoenix_fx

Viesti Kirjoittaja Phoenix_fx »

archon kirjoitti:
Pikku kirjoitti:GW riistosalkku ei ole itseasiassa kovin riistoa... kun teet itse kunnollisen salkun pehmusteilla se maksaa melkein saman verran... ja siinä ei ole juuri figujen kokoisia aukkoja... joten kyllä se GW:n salkku on ihan hintansa arvoinn...
Juu materiaalit erikseen hankittuna ja lisättynä askarteluun vaadittavalla tuntityönmäärällä (millä hinnalla itse niitä jaksaisit tehtailla) niin GW: laukku ei enään olekaan kallis. 40 mariinia, landraider 3 dreadnoughtia sekä rhino mahtuvat nippa nappa yhteen veskaan. Peliin on helppo lähteä, ei tarvitse pakata tai asetella mitään. Wash & go. Tai lähinnä vain go.
Materiaalit makso jotain 25 e(iso työkalupakki Bauhaussista 17 e, vaahtomuovit etolasta jäännöspaloista n. 8 e), tunteja meni vajaat kolme (vaahtomuovit leikattiin kaupassa mittoihin, ei tarvinnu kun puhkoo ne figun paikat kivi/lasivilla veitsellä) ja nyt mulla on särmä laukku. Sinne uppoaa 150 napin rottalauma ja tarvittavat kirjat. eli mielestäni ihan jees askartelukohde. Onhan GW:n laukku varmaan tsiljoonamiljoonabiljoona kertaa hienompi mutta harvemmin missään turnauksessa on palkittu hienoin kantosalkku. Vähän turhan kookas siitä kyllä tuli, vois varmaan kuskata pikkuveljen sillä ilmaseks ens coniin... hyvällä tuurilla siitä lootasta nimittäin tuli ilmatiivis...
Who? Me? No, it was that other guy...
SiMe

Viesti Kirjoittaja SiMe »

Ainakin minä ja kaverini kuljetamme jengejämme korkealaatuisissa jäätelöpaketeissa tai purkeissa jne ja pahin mitä olen nähnyt niin taskussa. Olen nähnyt sankareita jotka kuljettavat (herra anna anteeksi) ei niin hienoja uggoja pehmustetuissa laatikoissa mutta eräs huippu maalari, missä sattuu. Jos jokin irtoaa niin liimaa, jos jokin kolhiintuu niin maalaa, ei ukkoja voi jumaloida niin paljon. Kunhan ne eivät mene korjauskelvottomiksi (niin kävi kerran kun astuin genestealerin päälle...hehe). Nää pallojutut on siistei :D
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

Nää pallojutut on siistei
Niitä sanotaan myös hymiöiksi :wink:
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”