Necroneja ja 40k maasto
Necroneja ja 40k maasto
Tässä ne nyt on! uudisitin sivuja. Tein uudet sivut (jotta vois lisätä kuvia).
Siellä on ne mun kaverin ukot sekä nyt mun necroneja.
Nää mun necronit niin ei ne mitään taideteoksia ole, mutta kokonais kuva on aika vaikutava. Eli peli armeija tää on. olkaa hyvä http://www.pbase.com/malearno
En jaksanut tehä mitään ihmeellistä studiota, joten kuvat on aika keltasia väriltään.
*edit. Kävin tekee äkkii lisää kuvia mun lordista. Ärsytti niin paljon aikasempien kuvien laatu. ja lisäsin maasto kuvia.
Siellä on ne mun kaverin ukot sekä nyt mun necroneja.
Nää mun necronit niin ei ne mitään taideteoksia ole, mutta kokonais kuva on aika vaikutava. Eli peli armeija tää on. olkaa hyvä http://www.pbase.com/malearno
En jaksanut tehä mitään ihmeellistä studiota, joten kuvat on aika keltasia väriltään.
*edit. Kävin tekee äkkii lisää kuvia mun lordista. Ärsytti niin paljon aikasempien kuvien laatu. ja lisäsin maasto kuvia.
-
baretul
Tota jooh todella siistejä hahmoja ja maalauksia.
Kannatais kyllä tehä ihmeellinen studio
, johon kuuluu pari A4:osta 1-3 luonnonvalo lamppua sekä teline missä pitää kameraa. Alustaksi kelpaa läjä kirjoja vaikkapa
, A4:osia saa varmaan joka mestasta ja luonnonvalo lamput on 2.8 E kpl stockalla. Valo kannattaa muuten suunistaa aina oikein, eli vaikkapa 2 puolelta ja alhaalta tai suoraan edestä, niin että ei jää varjoon pahasti mikään osa, esim osassa noissa oli varjossa toinen puoli.
Maalauksesta sen verra, että toi saattaa olla ehkä vähä liia tummahko, kannatais tosiaan hakee toho esim pari eriväristä gemmiä, jotka tois kontrastia. Tosissaa kannatais sitte blendata noissa sillee että vetäis aivan todella tumman metalli värin, kuten chaos black + bolt gun metal 50/50 ja sitten korostais sen reunoja ekaks boltgunilla sitte chainmaililla, tän jälkee vois vaikka vielä inkkaa ton koko pinnan. Noi saattaa olla nyt vähän liian tummia, koska oot pelkstään maalannut reunat metalilla.
Baseihinki kannatais hakea vähän tollasta kirkkautta, eli noi on aika tummia nytte, drybrushaa kevyesti vaikkapa astetta kirkkaammalla värillä, ja lopuksi voit laittaa päälle vielä vaikkapa static grassia, tulee paljon mukavammat baset ku niihin on tehty oikeesti jotain
, eikä pelkästään hiokotettu, tosin oot noi nyt jo ihan hyvin taitanut.
Maasto oli aika siistiä, mutta tota olit käyttänyt "pallo" sytroksia, ja se oli päässyt sulamaan tai jotain, ja nyt tosta paistaa sitä styroksia läpi, kannatais tosissaan käyttää vaikka foamia tai vastaavaa, ja sitte koittaa kokoajan varoa että ei spray maali osuis siihen foamiin tai styroksiin. No joo ja sittes toi maasto oli joistakin kohdista vähän ehkä "paljas" olit maalannut vaan yksinkertasesti jonkun massan päälle, ja muutenkin monesta paikasta loisti aika paljo "paljasta pintaa"
, eli siis styroksia tuota massaa jne. Kannatais siis laittaa vaikkapa hiekka jonka maalaa tai sitten flockia noihin kohtiin.
No jooh hienosti olit maaston ja hahmot tehnyt, nämä mun kertomat jutut ovat minun silmääni miellyttäviä, niin että jos nuo tuollaisenaan kelpaavat sinulle, niin ei kai niitä tarvitse sillin ruveta muuttelemaan
.
Kannatais kyllä tehä ihmeellinen studio
Maalauksesta sen verra, että toi saattaa olla ehkä vähä liia tummahko, kannatais tosiaan hakee toho esim pari eriväristä gemmiä, jotka tois kontrastia. Tosissaa kannatais sitte blendata noissa sillee että vetäis aivan todella tumman metalli värin, kuten chaos black + bolt gun metal 50/50 ja sitten korostais sen reunoja ekaks boltgunilla sitte chainmaililla, tän jälkee vois vaikka vielä inkkaa ton koko pinnan. Noi saattaa olla nyt vähän liian tummia, koska oot pelkstään maalannut reunat metalilla.
Baseihinki kannatais hakea vähän tollasta kirkkautta, eli noi on aika tummia nytte, drybrushaa kevyesti vaikkapa astetta kirkkaammalla värillä, ja lopuksi voit laittaa päälle vielä vaikkapa static grassia, tulee paljon mukavammat baset ku niihin on tehty oikeesti jotain
Maasto oli aika siistiä, mutta tota olit käyttänyt "pallo" sytroksia, ja se oli päässyt sulamaan tai jotain, ja nyt tosta paistaa sitä styroksia läpi, kannatais tosissaan käyttää vaikka foamia tai vastaavaa, ja sitte koittaa kokoajan varoa että ei spray maali osuis siihen foamiin tai styroksiin. No joo ja sittes toi maasto oli joistakin kohdista vähän ehkä "paljas" olit maalannut vaan yksinkertasesti jonkun massan päälle, ja muutenkin monesta paikasta loisti aika paljo "paljasta pintaa"
No jooh hienosti olit maaston ja hahmot tehnyt, nämä mun kertomat jutut ovat minun silmääni miellyttäviä, niin että jos nuo tuollaisenaan kelpaavat sinulle, niin ei kai niitä tarvitse sillin ruveta muuttelemaan
heh vega
. Kenenkähän ukkoja ne on??
Noi mun maastot on "vähän" kärsiny kun oon vieny niitä pelipaikkoihin. Olis pitäny kuvata ne heti kun tein. Se isompi, missä näkyy ne pallot. Niin se on vanhempi ja köykäsempi. Siitä maalit karissut siitä päältä kuljetuksissa. Kummastakin on lähtenyt jonkinlaisia biitejä. Kuten siinä bunkkerissa. Pitäis vaan maalata uudestaan niitten päälle.
itse oon vielä aika hidas maalari. 1 tommosen warriorin tekemiseen mitä noissa oli niin meni tunti sen tekemiseen
.
Noi mun maastot on "vähän" kärsiny kun oon vieny niitä pelipaikkoihin. Olis pitäny kuvata ne heti kun tein. Se isompi, missä näkyy ne pallot. Niin se on vanhempi ja köykäsempi. Siitä maalit karissut siitä päältä kuljetuksissa. Kummastakin on lähtenyt jonkinlaisia biitejä. Kuten siinä bunkkerissa. Pitäis vaan maalata uudestaan niitten päälle.
itse oon vielä aika hidas maalari. 1 tommosen warriorin tekemiseen mitä noissa oli niin meni tunti sen tekemiseen
-
baretul
ÖÖ tota jooh hmm kannatais vetää kunno lakka päälle, ja kääriä noi vessapaperiin ja laitta pahvi boxiin ku kuljettelee noitaNecrontyr kirjoitti:heh vega. Kenenkähän ukkoja ne on??
itse oon vielä aika hidas maalari. 1 tommosen warriorin tekemiseen mitä noissa oli niin meni tunti sen tekemiseen.
Mut noista sun figuista, ne on kyllä aika tummia kavereita, melkein kun mustia möykkyjä vihreellä putkella, kaukaa katottuna, et joku kontrasti väri olkaplateen tai jonnekkin vois olla kova sana esim. kultanen jos metalliväreistä tykkäät tai jos et niin sit vaikka punanen keltanen sininen tai oranssi mut semmonen mikä näkyyy kentällä.
"Summon my army Lich"
-
Pikku-Oskari
-
baretul
Idea onkin tehdä noista alkuperäisetTumoxi kirjoitti:Muuten ihan loistavia figuja, mutta kun en tykkää kun kaikki aina tekee samanvärisen armeijan. Jos joskus itse tulevaisuudessa aloitan pelaamaan necrönteillä(kuten on aikomus) niin maalaan niistä MELKEIN lurkkien näköisiä.
Ne oli siis oikasti sitten aivan mega jyper hienoja nörttejä!!!
-
factordunk
-
factordunk
http://www.pbase.com/image/21671281
Siinä uusia versioita warrioreista(on kesken vielä). Mutta noi sc(carabit) on valmiita jo. Niihin vois kyllä vetästä drybrushilla jollakin vaalen harmaalla noita reunoja.
Noihin warrioreihin mä teen sillail vielä, että mä drybrushaan suurimmat alueet keskeltä mustalla (että vaan reunoihin jää metallii). Sitten mä vielä kohostan niitä reunoja jollakin vaalean harmaalla. Niin jopas tulee uuttta näköä.
Siinä uusia versioita warrioreista(on kesken vielä). Mutta noi sc(carabit) on valmiita jo. Niihin vois kyllä vetästä drybrushilla jollakin vaalen harmaalla noita reunoja.
Noihin warrioreihin mä teen sillail vielä, että mä drybrushaan suurimmat alueet keskeltä mustalla (että vaan reunoihin jää metallii). Sitten mä vielä kohostan niitä reunoja jollakin vaalean harmaalla. Niin jopas tulee uuttta näköä.
-
baretul
Hmm joo ei oikeastaan kannatai drybrushata tummentumia, vaan koita maalata ihan se metalli maali
, eli siis blendata. Blendaus on siis todella hellpo tapa tehdä varjostukset ja korostukset, tosin aluksi tämä takkuilee yhdellä jos toisellakin, mutta kun vauhtiin pääsee niin jälki ja tekoaika on myös sen mukaista
. No jooh eli siis noihin voisit siltikin vielä drybrushata metallin, nopea tapa tehdä kohtalaisen siisti metalli, kun olet sen tehnyt vedät esim mustan inkin kokohahmoon tai tumman washin, näin se peittää suuriman osan metallista varjoon, tämän jälkeen voit maalata kaikki reunat uudestaan pensselin lappeella boltgun metalilla, tai vaikkapa vielä vaaleamalla metalli sävyllä.