Missä on dark emissaareille special rulet??
Missä on dark emissaareille special rulet??
Oon ettiny Gw:n sivuilt, mutten löydä!!
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
-
zakug_the_insane
ei ne säännöt ollut siinä kääpiössä vaan sen kylkiäisenä tulleessa dark shadows läpyskässä. jossa oli myöskin säännöt Truthsayerille ja fenbeastille, sekä kaikenlaisia skenaariota liittyen dark shadows kamppanjaan.Grotsky kirjoitti:Ja WD ???. Jokin toissa vuoden WD kuitenkin (semmonen missä on clanratteja kannessa).
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
Anteeksi että olen olemassa väärine tietoineni.Elric kirjoitti:ei ne säännöt ollut siinä kääpiössä vaan sen kylkiäisenä tulleessa dark shadows läpyskässä. jossa oli myöskin säännöt Truthsayerille ja fenbeastille, sekä kaikenlaisia skenaariota liittyen dark shadows kamppanjaan.Grotsky kirjoitti:Ja WD ???. Jokin toissa vuoden WD kuitenkin (semmonen missä on clanratteja kannessa).
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain
sori ei ollut mikään loukkaus(ainakaan tahallinen).Grotsky kirjoitti:Anteeksi että olen olemassa väärine tietoineni.Elric kirjoitti:ei ne säännöt ollut siinä kääpiössä vaan sen kylkiäisenä tulleessa dark shadows läpyskässä. jossa oli myöskin säännöt Truthsayerille ja fenbeastille, sekä kaikenlaisia skenaariota liittyen dark shadows kamppanjaan.Grotsky kirjoitti:Ja WD ???. Jokin toissa vuoden WD kuitenkin (semmonen missä on clanratteja kannessa).
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
Ei se mitään... Sitäpaitsi sulla oli oitkeesti hyvä pointti tossa, koska jos sen lehden ostaa jostain, niin se ei tarkota että ne säännöt tulis siinä mukanaElric kirjoitti:sori ei ollut mikään loukkaus(ainakaan tahallinen).Grotsky kirjoitti:Anteeksi että olen olemassa väärine tietoineni.Elric kirjoitti:ei ne säännöt ollut siinä kääpiössä vaan sen kylkiäisenä tulleessa dark shadows läpyskässä. jossa oli myöskin säännöt Truthsayerille ja fenbeastille, sekä kaikenlaisia skenaariota liittyen dark shadows kamppanjaan.Grotsky kirjoitti:Ja WD ???. Jokin toissa vuoden WD kuitenkin (semmonen missä on clanratteja kannessa).
PS. Edellinen viesti oli kirjoitettu sekavassa mielentilassa raskaan koulupäivän jälkeen, joten sen sisällössä voi ilmäetä turhaa sarkasmia/ säälittävää itseironiaa...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain