Beissien reunat. maalatakko vai ei?
-
Andromedus
Beissien reunoja en suosittele hiekoittamaan/ruohoittamaan, koska sitten se ainakin näyttäisi siltä että figu olisi jonkun pienen kohouman (alustan) päällä. En kyllä ikinä ole nähnyt että joku näin tekisi.chimp kirjoitti:mustat reunat ovat parhaimpia/tyylikkäimpiä.
beissaattekos yleensä sen trayn reunat(esim.hiekalla ja ruohoo päälle) vai jätättekö paljaaksi?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Vanha chaos codex, s.42, BloodLetterin base. TODELLA köyhän näköistä.verLoren kirjoitti:Beissien reunoja en suosittele hiekoittamaan/ruohoittamaan, koska sitten se ainakin näyttäisi siltä että figu olisi jonkun pienen kohouman (alustan) päällä. En kyllä ikinä ole nähnyt että joku näin tekisi.chimp kirjoitti:mustat reunat ovat parhaimpia/tyylikkäimpiä.
beissaattekos yleensä sen trayn reunat(esim.hiekalla ja ruohoo päälle) vai jätättekö paljaaksi?
Itse mietin juuri samaa asiaa kun aloitin kaaos armeijaa. Lopuksi päätin jättää reunat mustiksi. Sopi paremmin kaaos armeijaan kun vihreät reunat tai ruskeat. Mutta esim khemrille sopii hyvin jos reunat maalaa hiekan värillä. At the end se on susta kiinni mistä tykkää....
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
'Eavy Metalin nykyään käyttämä Graveyard Earth sopii kyllä tosi hyvin useille figuille/armeijoille. Perusmustakin on hyvä, mutta ei sovi kaikille armeijoille. Itse käytän nykyään juurikin tuota Graveyard Earthia, vihreään (ainakaan goblin greeniin) en aio enää koskea.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."