"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos warriors

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Aven

Chaos warriors

Viesti Kirjoittaja Aven »

Kun niitä uusien figujan kuviakin on jo näkyny, niin milloin mahtavat päätyä myyntiin?
TeelA

Viesti Kirjoittaja TeelA »

Eiköhän niitten tossa heti ens vuoden alussa pidä tulla.
Kalpea ihoiset Naggarothin paskan toughnesin omaavat ukkelit kunniaan.
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

ensi kesänä, Storm of Chaos-kampanjan yhteydessä/vähän aiemmin.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
redwawe

noista chaos warrioreista

Viesti Kirjoittaja redwawe »

oisko jossai niist kuvia ku olen selaillu kaikki gw:n sivut ja kuvat enkä ole löytäny.... heittäkää linkkiä pliis.....
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

siis noihan on kaaosknightejä jalan!!! Figut on lähes samanlaisia vyötäröstä ylöspäin!
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Arkhan the Musta kirjoitti:siis noihan on kaaosknightejä jalan!!! Figut on lähes samanlaisia vyötäröstä ylöspäin!
Tämä ei liene erityisen yllättävää, sillä:
1) Chaos knightit ovat taustansa puolesta nimenomaan warrioreita ratsain.
2) Nykyiset warriorit ovat pääosin samoja figuja kuin saman vuosikerran kaaosritarit.

Ainoastaan siirtymävaiheessa tyylillistä eroa on havaittavissa. Uusien warriorien kanssa tilanne palautuu siinä mielessä normaaliksi, että molemmat edustavat taas uudempaa painosta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
ErrSol

Dolmot kirjoitti:Tämä ei liene erityisen yllättävää, sillä:
1) Chaos knightit ovat taustansa puolesta nimenomaan warrioreita ratsain.
Eiiiiii, mä pelkäsin, että joku sanoisi noin. Mun pointti oli siinä, että figuissa ei ole käytetty hirveästi mielikuvitusta;on vaan otettu mallia jo olemassa olevista.
Dolmot kirjoitti: Uusien warriorien kanssa tilanne palautuu siinä mielessä normaaliksi, että molemmat edustavat taas uudempaa painosta.
No joo, 6. edikka alkaa jo lähestyä puoliväliä; päivitys tuli "hieman" myöhässä :)
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Eiiiiii, mä pelkäsin, että joku sanoisi noin. Mun pointti oli siinä, että figuissa ei ole käytetty hirveästi mielikuvitusta;on vaan otettu mallia jo olemassa olevista.
Eli sun mielestä niiden ei pitäisi olla knightien näköisiä. Ja miten niin ei ole käyttänyt mielikuvitusta. Kun kerran siitä jauhaat, niin anna esimerkki millä tavalla nuo eivät ole mielikuvitksellisia, ja miten itse parantaisit ne. Jos et löydä vastausta näihin kysymyksiin, voi olla että valitat vain valittamisen takia. Mun mielestä noi näyttää just silt kun niiden piätäiskin.
Ei ole mielikuvitusta käytetty. Joo-oh.
Moi
Hope is a serum that never heals
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Mistä jo olevista? Nämä on suunniteltu samaa aikaan, tai itseasiassa luultavasti ennemmin kuin Knighit. Nämä Warriorit vain päätettiin toteuttaa myöhemmin.
Phil Kelly says "No!"
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ja mii laikii!! Todella tyylikkäitä, pitää myöntää. Ne jykevät kyyryssä kulkevat superkaaokset olivat myös omalla tavallaan tyylikkäitä, mutta eivät missään luokassa samaa tyyliä kuin nämä uudet. Ainakin pidän karvoituksesta. Ritareilla oli jo aivan älyttömän hyvän näköistä, niin se on tässäkin. Onko tuo wuffemies marauderi? Ei kai... Ja tuo yksi on kai sitten Ogre. Pitää vain sanoa että hienoja on. Alottaisikohan kohta sen Nurglearmeijan... ;) Ei sentään, onhan tässä Ulriccerit vielä tulossa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Rune kirjoitti:Onko tuo wuffemies marauderi? Ei kai...
Ei ole. Se on Bretonnian championi.
Phil Kelly says "No!"
ErrSol

Chrono kirjoitti:Eli sun mielestä niiden ei pitäisi olla knightien näköisiä. Ja miten niin ei ole käyttänyt mielikuvitusta. Kun kerran siitä jauhaat, niin anna esimerkki millä tavalla nuo eivät ole mielikuvitksellisia, ja miten itse parantaisit ne. Jos et löydä vastausta näihin kysymyksiin, voi olla että valitat vain valittamisen takia. Mun mielestä noi näyttää just silt kun niiden piätäiskin.
Ei ole mielikuvitusta käytetty. Joo-oh.
Moi
Aivan, mun mielestä niiden ei pitäisi olla knightien näköisiä. EI siksi, että ne olisi rumia (knightit on oikeastaan aika makeita) vaan siksi, että GW:llä kuitenkin on niitä modellaajia vaikka millä mitalla; ei luulisi olevan kovin vaikeaa keksiä hieman uudenlaisia figuja.
Mielestäni se,että mainitsen asian yhden kerran ei ole vielä "jauhamista".
Itse tekisin niistä ryhdikkäämpiä, mutta muuten samanlaisia kuin nää nykyiset (=vanhat). Niin ja olis kiva kun vaikka jokaiselle jumalalle olis omanlaisiaan helmettejä, kilpiä, bannereita yms.
Musta se vaan on tyhmän näköistä jos mortal armeijassa kaikki figut ovat lähes identtisiä.
ErrSol

Garoth kirjoitti: Mistä jo olevista? Nämä on suunniteltu samaa aikaan, tai itseasiassa luultavasti ennemmin kuin Knighit. Nämä Warriorit vain päätettiin toteuttaa myöhemmin.
Onko näin? Sitten pyydän sitä kohtaa viestissäni syvästi anteeksi.
Samanlaisia ne silti on, ja se ottaa pannuun.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Aivan, mun mielestä niiden ei pitäisi olla knightien näköisiä
Eiköhän niille saa erilaista luukkia, kun laittaa mutation spruet käyttöön.
Joku täällä sotussa sanoi, että varrioreille tulee jumalkohtaiset merkit, elikkä Khornen palvojilla on Khornekilvet.
Eikä konverttauskaan ole poissuljettu mahdollisuus. Se vasta onkin omaperäistö.

Tuo Bretonnian Champpion ei ole kyllä mitenkään erityisen hieno. Aika tylsän näköinen.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Arkhan the Musta kirjoitti: Aivan, mun mielestä niiden ei pitäisi olla knightien näköisiä. EI siksi, että ne olisi rumia (knightit on oikeastaan aika makeita) vaan siksi, että GW:llä kuitenkin on niitä modellaajia vaikka millä mitalla; ei luulisi olevan kovin vaikeaa keksiä hieman uudenlaisia figuja.
Mielestäni se,että mainitsen asian yhden kerran ei ole vielä "jauhamista".
Itse tekisin niistä ryhdikkäämpiä, mutta muuten samanlaisia kuin nää nykyiset (=vanhat). Niin ja olis kiva kun vaikka jokaiselle jumalalle olis omanlaisiaan helmettejä, kilpiä, bannereita yms.
Musta se vaan on tyhmän näköistä jos mortal armeijassa kaikki figut ovat lähes identtisiä.
Heh eikös toi nyt ole ihan normaalia? Örkeillä suurin osa figuista on saman näköisiä(vihreä iho, epämääräistä haarniskaa) Käävillä suurin osa figuista on saman näköisiä. Pelaaa DoWlla joka yksikkö on eri näököinen :D
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
ErrSol

Vanha&Vihainen kirjoitti: Heh eikös toi nyt ole ihan normaalia? Örkeillä suurin osa figuista on saman näköisiä(vihreä iho, epämääräistä haarniskaa) Käävillä suurin osa figuista on saman näköisiä.
Sääli. 40K:ssa örkeillä on (ainakin mun kaverin armeijassa) lähes joka figu erilainen! Kehtaavatkin fb:ssä väittää, ettei örkit tunne sanaa "equal".....:)
Vanha&Vihainen kirjoitti:Pelaaa DoWlla joka yksikkö on eri näököinen :D
Myös mun vampire counteilla tulee olemaan joka ryhmä erilainen, jossei nyt zombeja lasketa (ne on muutenkin kaikki niin erilaisesti maalattu!!)
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sääli. 40K:ssa örkeillä on (ainakin mun kaverin armeijassa) lähes joka figu erilainen! Kehtaavatkin fb:ssä väittää, ettei örkit tunne sanaa "equal".....
Myös mun vampire counteilla tulee olemaan joka ryhmä erilainen, jossei nyt zombeja lasketa (ne on muutenkin kaikki niin erilaisesti maalattu!!)
Ja miten tämä eroaa chaos warrioreista? Kyllä niistäkin saa erinäköisiä, jos maalaa ne erivärisiksi. :roll: Kehtaat vielä VC pelaajana itkeä että chaos warrut ovat mielikuvituksettoman näköisiä. Mitä ne skellut sit on, monipuolisia ja erilaisia? Hyvin menee teiän joukkueella..
Moi
Hope is a serum that never heals
ErrSol

Chrono kirjoitti: Ja miten tämä eroaa chaos warrioreista? Kyllä niistäkin saa erinäköisiä, jos maalaa ne erivärisiksi. :roll: Kehtaat vielä VC pelaajana itkeä että chaos warrut ovat mielikuvituksettoman näköisiä. Mitä ne skellut sit on, monipuolisia ja erilaisia? Hyvin menee teiän joukkueella..
Moi
No vieläkö sä jaksat?!!
Se eroaa siten, että kaaos warrut ei näytä ollenkaan tyylikkäiltä, jos ne maalaa joka figun eri väreillä, se näyttäisi lähinnä naurettavalta IMO. Tämä johtuu siitä, että kaaosarmeijan tulisi näyttää yhtenäiseltä armeijalta (Ei kuitenkaan siltä, että joka figu on samanlainen!), joka marssii tietyn jumalan tahdissa.
Zombit taas näyttää todella siisteiltä, kun jokainen on hieman erilaisesti konvertoitu, maalattu yms. yms..
Ja ota ,kaveri, selvää asioista ennenkuin rupeet suutas soitamaan! Munkin mielestä vampire count- skelet on yksitoikkoisia, SIKSI MULLA EI OLEKKAAN YHTÄÄN SKELEÄ MUN ARMEIJASSA!!!
Piste team Arkhanille... tai no, kaksi pistettä.
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

vau noihan oli loistavii kyllä kalpenee vanhat noiden rinnalla(huh huh)
juma meitä ammutaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”