"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkä kokosii pelipöytiä käytätte?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

8'x4' vanerilevy autotallissa itsetehdyillä jaloilla (on pikkasen hutera...) En kyllä käsitä miten sitä pienemmällä voi jotain 1500 pts pelejä pelata, ainakin cleansessa on jo sekin sen verran ahdas että...
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Mullakin on kaks päydän levyä ja halutessaan voi viedä johkin tilavaan paikka kun omaan huoneeseen ja pistää ne vierekkäin tohon pöydän kehikolle jolloin se on 240cm*240cm
ja sillä on sitten kiva pelata jotain suurempia 1vs1vs1vs1 pelejä
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Lattiaa niin paljon kuin löytyy
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Niille jotka Epic Armageddonia/Space Marinea/Tätä perhettä olevaa peliä ovat pelanneet/pelaavat, onko 190cm pitkä ja 120/150cm leveä (kuten sanottu voi leventää tuohon 150) tarpeeksi suuri tämän täyspainoiseen pelaamiseen?
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Oma pöytäni on kooltaan 120x160cm. On vielä keskeltä kasaantaitettava niin ei vie paljoakaan tilaa komeronpohjalta (jossa onkin viihtynyt kohta vuodenpäivät... :| )
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kuinka paljon yksi jalka on senteissä?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Suunnilleen 30cm.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kiitos.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
thepanu

Viesti Kirjoittaja thepanu »

Musta Setä kirjoitti:Niille jotka Epic Armageddonia/Space Marinea/Tätä perhettä olevaa peliä ovat pelanneet/pelaavat, onko 190cm pitkä ja 120/150cm leveä (kuten sanottu voi leventää tuohon 150) tarpeeksi suuri tämän täyspainoiseen pelaamiseen?
Hmm.. pituus voisi ehkä olla hieman pidempi. Itse juuri tuossa teippailin kasaan ensimmäisen prototyyppipöytäni Solimatesta. Ainakin vielä vaikuttaa varsin hyvältä.

Koko on n.120x240x5 (lxpxk) ja kokoontaitettuna 120x60x20.

Vielä pitää pinnoitus tehdä. Ensialkuun laitan siihen todennäköisesti lasikuitutapetin mollemmille puolille ja sitten toiselle puolelle battlemat tai vastaava.

Olin muuten yllättynyt että kuinka halpaa toi levy oli. Kun kaikki aina kehottaa etsiskelemään rakennustyömailta ja muualta. Tuollainen 5x60x240 levy maksoi 11€. Ja olettaisin että ohuempi maksaa vielä vähemmän. Kyllä siitä saa varmasti ihan omaksi tarpeeksi kukkuloita. Ja kaiken lisäksi sitä sai leikattua mattopuukolla kuin ilmaa vain. Eikä sotkenut samalla lailla kuin styroksi.
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Mielestäni Gwn pelimatto on liian pieni ja kallis... Sain itse 2x2m vihreää ovimattoa jossa on vähän mustaa seassa paikallisesta talousmuoviliikkeestä hintaan 12e (ei paha) ja näyttää muuten komealta
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Widunder

Viesti Kirjoittaja Widunder »

Mulle sano fantsun myyjä, ettei kannata ostaa sellasta GW:n battlemattia, koska se kuulemma kuluu tai jotakin muuta saman tapaista.
Ittelläni on sellanen 100cm x 140cm kokoinen pöytä, jossa terassimatto toimii ruohona. Se on muuten hyvä paitsi, että saisi kyllä olla vähän isompi.
Kannattaa ostaa sitä terassimattoa. Ei maksa paljoa, ja näyttääkin jopa hienolle. Sitä löytää esim. K-raudasta
Örr
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Yks Gw ruohomatto. Jonka osti kaveri. Itse aion seuraavaks ostaa toisen tommosen maton.
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Mulla on joku vanha pyöree pöytä jonka halkaisija on 120cm ja aion laittaa siihen hobby pointista ostamani 2 ruohomattoo (10€kpl).
Tonu

Viesti Kirjoittaja Tonu »

Hyvää pelipöytää, pingis pöydän päälle asetettu styroxi laatta ei tilaltaan perä. son naapuri talossa kerhohuoneessa
Kunnolla maalattu armeija hoitelee helpommin huonosti maalatun armeijan(äläotasitävakavasti)
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Sisällä kun täytyy pelata, niin kaverilla on n. 55" x 60" kokoinen pöytä. Siihen on kiinnitetty vihreä kangas.

Kesällä pyödän virkaa suorittaa paljon isompi parista vanerinpalasta tehty pöytä. Sille on levitetty terassimatto.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Jope-san

me neljästään pelataan yhen maton kuvion mukaan

Viesti Kirjoittaja Jope-san »

otsikko puhuu.2plr noin 1neliö ja silleen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”