Ahriman oli myöskin aikalailla pahis setä kakkosedikassa
Kaaoscharrut on ainakin aina iskenyt mulle
Nykyedikassa kyllä Tyhpus vie voiton.. Fluffillisesti, säännöissä ja varsinkin modelina.
[OT]Samsson kirjoitti:Hrmph... Ei Cypher ole koskaan ollut DA sellissä... VIELÄ!!!EeRikki kirjoitti:Kovin jantteri, hmm
Näin sanottaen fluffillisesti se on Cypher, jaa miksikö, no kuinka moni pystyy katoamaan Dark Angelien sellistä ilman että jättää jälkeäkään katoamisestaan keskellä avaruutta? Muutenkin, astetta asiallisempi kuin yksikään muu charru, myös fluffin mukaan =)
Itse sanoisin pelillisesti Abaddon, mutta fluffillisesti 2nd ed. IG:n Stumper Muckstart!!! Parempaa ampujaa saat etsiä loputtomiin!
Voin pahoin... Siis, mistä helvetinsyövereistä nämä fanipojat kumpuavat? Ööh, "Sword of the Emperor and Storm Bolter of the Emperor - über-alles aseita jotka tekevät äärettömän määrän woundeja - ja se on vain jos he eivät osu - ja räjäyttävät puoli pöytää", jne... Siis, sellainen voimataso olisi ihan jees jossain EPIC:in puolella, tai jossain viisinumeroisten pistelukujen peleissä, mutta hemmetti - missä perkeleessä on fluff? Mistä syystä Emperorilla on Sword of the Emperor and Storm Bolter of the Emperor? Ja eivätköhän ne ole vähän korneja effekteineen kaikkineen?nedd kirjoitti:Tuolta poimikaa käsiinne The Emperor.
http://www.geocities.com/pstemarie/primarchs.html
Kyllähän se Eldrad Ulthran pärjää ainakin psyykkisten voimien tekemisessä, itse en ole ikinä tätä herraa kohdannut lähimätössä.Shadow of the Empire kirjoitti:No siis kovia special charrujahan on C'tanit ja Abaddon, mutta itse sanoisin, että kovin on Eldrath Ulthrad. Melkovarmasti kovin psygeri mitä löytyy. Hyvä lähimätös ja kauko taistelus.