Warhammer armies: Far North
Mulle ainaki käy. Tost Pampun viestistä (jossa oli fluffin alkua) vois vaikka lähtee jatkamaan jotain.Andromedus kirjoitti:Jos jollekin käy niin minä ainankin voisin kirjoittaa jotain. Kuhan vaan matskua annetaan ja kerrotaan mistä kirjoittaa.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Tässä muita muinaissuomalaisia jumalia, kirjoitettiin uskonnontunnilla:JarLoz kirjoitti:No niin no, Väinämöinen and Co. voisivat olla tälläisiä tarunhohtoisia sankareita, niin kuin oikeasti. Sitten kaikki Ukko Ylijumalat sun muut "oikeiksi" jumaliksi.
pamp-pun uskonnonvihko kirjoitti:
-Tapio, metsän jumala
- Ahti, veden jumala
-Tonttu, kodin jumala
Kotipiirissä uskottiin asuvan Haltijoita (siis J:llä); saunassa, riihessä, aitassa tms.
Eikös myös voisi perustaa topikin/foorumin osan/tms., jonne pääsevät vain projektin johtajat (Rune ja Sipuli), fluffinkirjoittajat, kuvien piirtäjät jne. Minä voisin ilmoittautua fluffin kirjoittajaksi (jos sopii).Eraphion kirjoitti:Kyllähän sitä vois tänne heittää stooreja ja sitten julmalla kädellä äänestetään mitkäs niistä jatkoon pääsis =)
-
Andromedus
Hyvä että joku ees kommentoi...pamp-pu kirjoitti:Täh!? Siis meinaatko, että tuota ei voi edes dispellata?Andromedus kirjoitti:4. 9+ Ahmat hyökkää!
Verenhimoiset ahmat hyökkäävät vihollisen kimppuun! Vihollinen ei voi tehdä mitään ahmoille koska ne liikkuvat niin nopeasti.
30 tuuman kantama, 2d6 S 4 magic missile.
Voi sen dispellata mutta viholliset ei voi hyökätä.
Tässä uus taikaesine:
Sword of Väinämöinen: 50pts
This is the legendary sword of Väinämöinen, the great legendary hero of the finns. Because every finnish warrior has read Kalevala, it inspires them to do great deeds
This mighty item gives +1 S and +1 I. If the bearer joins a unit, the unit is fearless as long as the bearer is alive. Every finnish unit within 6 inches may re-roll any failed moral checks once. However, if the bearer is slain, every finnish unit within 6 inches must take an moral check. If the finnish which the carrier was in loses the combat, they must fall back immidetely.
Viimeksi muokannut Andromedus, Pe 02.01.2004 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Taas yksi mahtava idea! Ystävälläni huononimenkeksijällä on olemassa eräs suomalaisen mytologian lähdeteos, jossa esitellään Suomen "pakana"jumalat ja joitain taruhahmoja. Jos tämän saisin käsiini, niin voisin sen pohjalta tehdä jotain fluffia juurikin näistä taruolennoista ja jumalista.
Viimeksi muokannut xxxxxxx, Pe 02.01.2004 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Fearless? Moral Check? Fall Back? Tämä on FB:tä, ei nelkytkoota.Andromedus kirjoitti: Sword of Väinämöinen: 50pts
This is the legendary sword of Väinämöinen, the great legendary hero of the finns. Because every finnish warrior has read Kalevala, it inspires them to do great deeds
This mighty item gives +1 S and +1 I. If the bearer joins a unit, the unit is fearless as long as the bearer is alive. Every finnish unit within 6 inches may re-roll any failed moral checks once. However, if the bearer is slain, every finnish unit within 6 inches must take an moral check. If the finnish which the carrier was in loses the combat, they must fall back immidetely.
Viimeksi muokannut xxxxxxx, Pe 02.01.2004 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Andromedus kirjoitti:Sword of Väinämöinen: 50pts[b/]
Periaatteessa sama kuin Axe of Lalli, paitsi että bearerin unitti on immuuni fearille. Voisi tuota kyllä vähän vielä hioa.
Nyt ensin, tarina osastolle pistin pystyyn fluffiosaston, ja nyt pidetään oikea kansan äänestys, ketkä tahtovat että Coreiksi laitetaan Minun ehdotukseni! *nostakaan käsi* Ne jotka tahtovat Coreiksi Runefangin ehdotukset! *nostakaa jalka* Ne jotka tahtovat sekoituksen näistä! *nostakaa molemmat kädet*
*Nostaa molemmat kädet*
edit\\ Joo, ja tapelkaa rauhassa tosta väinön miekasta. Ilmoittakaa sitten minulle lopputulos. Säädän listan.
*Nostaa molemmat kädet*
edit\\ Joo, ja tapelkaa rauhassa tosta väinön miekasta. Ilmoittakaa sitten minulle lopputulos. Säädän listan.
Viimeksi muokannut Rune, Pe 02.01.2004 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
+1 I? Aikas turhaa, sanon minä. Nyt kuitenkin pelataan Fabaa.
Edit: *Kädet ilmaan! Siis molemmat*
Edit: *Kädet ilmaan! Siis molemmat*
Viimeksi muokannut JarLoz, Pe 02.01.2004 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.