sekalaista faba figuja. (päivitetty1!
-
LedByReaper
sekalaista faba figuja. (päivitetty1!
http://www.pbase.com/j0onas/inbox
siinä on lisko ja gobbo armeeja jonka olisi tarkoitus valmistua mammuttiin. kuvatkin on vähän huonoja mutta joskus parempia kuvia =)
-moi
siinä on lisko ja gobbo armeeja jonka olisi tarkoitus valmistua mammuttiin. kuvatkin on vähän huonoja mutta joskus parempia kuvia =)
-moi
Viimeksi muokannut LedByReaper, Su 04.01.2004 02:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
-
Slann Mage priest
Eihän siinä ole kuin 40 äijää. Ihan normaali määrä gobeliineja yhteen yksikköön, Minä tosin pitäisin ne ehkä mielummin viidessä kahdeksan rivissä...
Tosin en ehkä. Mutta viiden rivi on vähän tehoton. No nyt ei olla power pelaamassa!
Figut ovat kyllä tyylikkäitä, varsinkin pinkeistä night gobboista tykkäsin. Ainut mikä vaivasi oli hajanaisuus, joka oli basejen vika. Laita vielä yhtenäiset alustat (pelkkä base gobbo green riittää, kunhan sitä on jokaäijässä) niin johan armeijan yleisilme parantuu niinkuin viheltäen! Mutta figut itsessään ovat todella nättejä ja omaperäisiä, minä ainakin voisin tuollaisen joukkion ottaa itselleni ilman tunnontuskia.
Figut ovat kyllä tyylikkäitä, varsinkin pinkeistä night gobboista tykkäsin. Ainut mikä vaivasi oli hajanaisuus, joka oli basejen vika. Laita vielä yhtenäiset alustat (pelkkä base gobbo green riittää, kunhan sitä on jokaäijässä) niin johan armeijan yleisilme parantuu niinkuin viheltäen! Mutta figut itsessään ovat todella nättejä ja omaperäisiä, minä ainakin voisin tuollaisen joukkion ottaa itselleni ilman tunnontuskia.
-
LedByReaper
-
LedByReaper
http://www.pbase.com/image/24772434
Päivitetty!!
Päivitetty!!
Ride through the valley in thunder and rain
-
LedByReaper
-
--DeadMan--