Ite ajattelin joko wood elf forest dragonia tai sit ihan tavallista chaos dragonia... Ehdotuksia ?
(ja tietenkin conffaten se tehdään
Joo tiedetään... Miltäs kuulostais semmonen, et pistäis sen forest dragonin pohjaksi, ostais sille ne chaos dragonin kummatki kaulat ja toisen nistä päistä (ja se toinen pää ois tietenkin forest dragonin) ? Sit tekis da stuffilla korruptonoisuutta (perhana et on vaikea sana)...Oikolukuötökkä kirjoitti:Kaaos lohikäärmeellä on kaksi päätä. Mail Orderista High Elf Dragonin pää.
Forest dragon on paljon laihempi kuin kaaoslohikäärme (tai mikään muukaan), joten forest dragonille toiseksi pääksi (ja kaulaksi) sopisi parhaiten...forest dragonin pää . Itse en lähtisi slaaneshkäärmettä konvertoimaan lainkaan, sopivilla väreillä (esimerkiksi violetti + vaaleanharmaa) siitä pitäisi tulla sopivan slaanesh.Ghen'tos kirjoitti:Miltäs kuulostais semmonen, et pistäis sen forest dragonin pohjaksi, ostais sille ne chaos dragonin kummatki kaulat ja toisen nistä päistä (ja se toinen pää ois tietenkin forest dragonin) ? Sit tekis da stuffilla korruptonoisuutta (perhana et on vaikea sana)...
Joo ajattelin sen lord of slaaneshin steed of slaaneshillä sinne pistää...jullevi kirjoitti:Forest dragon on paljon laihempi kuin kaaoslohikäärme (tai mikään muukaan), joten forest dragonille toiseksi pääksi (ja kaulaksi) sopisi parhaiten...forest dragonin pää . Itse en lähtisi slaaneshkäärmettä konvertoimaan lainkaan, sopivilla väreillä (esimerkiksi violetti + vaaleanharmaa) siitä pitäisi tulla sopivan slaanesh.Ghen'tos kirjoitti:Miltäs kuulostais semmonen, et pistäis sen forest dragonin pohjaksi, ostais sille ne chaos dragonin kummatki kaulat ja toisen nistä päistä (ja se toinen pää ois tietenkin forest dragonin) ? Sit tekis da stuffilla korruptonoisuutta (perhana et on vaikea sana)...
Koska kyseessä on slaaneshkäärme, niin forest dragonin laihuus ei haittaa, sillä selkäänkin laitettava heppu on todennäköisesti suht sluiban oloinen itsekin (jos mounted slaanesh lordin ajattelit sinne istuttaa).
Itse teen Tzeentch -lohikäärmeeni teen Egrimm VanHorstmanin kaaoslohikäärmeestä, enkä todellakaan aio pilata hienoa käärmettä konvertoimalla sitä.
Never heard, never heard... Pitääpä käydä kattoon...Guzlob kirjoitti:Omani tein Beastlord Rakarthin vanhasta käärmeestä. Ei konversioita, vain suhteellisen irstas purppuran ja vaaleanpunaisen sekainen väriskeema. Hyvin toimi, varsinkin nyrkinkokoiselle kivelle asennettuna.
-J
Beastlord Rakath ?!?!? Löysin Rakathin, mutten sen käärmettä... Miten muka Beastlordilla voi olla lohhari ?!?!Guzlob kirjoitti:Omani tein Beastlord Rakarthin vanhasta käärmeestä. Ei konversioita, vain suhteellisen irstas purppuran ja vaaleanpunaisen sekainen väriskeema. Hyvin toimi, varsinkin nyrkinkokoiselle kivelle asennettuna.
-J
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13Ghen'tos kirjoitti:Beastlord Rakath ?!?!? Löysin Rakathin, mutten sen käärmettä... Miten muka Beastlordilla voi olla lohhari ?!?!Guzlob kirjoitti:Omani tein Beastlord Rakarthin vanhasta käärmeestä. Ei konversioita, vain suhteellisen irstas purppuran ja vaaleanpunaisen sekainen väriskeema. Hyvin toimi, varsinkin nyrkinkokoiselle kivelle asennettuna.
-J
Voisko joku pistää linkkiä, ku en ite löytäny...
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Itse asiassa aika monella muulla firmalla on hienoja (ja ei luultavasti kovin tyyriitä) lohikäärmeitä myytävänä (ehkä Grenadier? Foundry? en ole aivan varma). Esim. Cool Mini or Notissa näin slaanesh lordin jolla oli yksipäinen, mutta Slaanesh-väreillä maalattu lohhari, ja hieno oli, ja se oli kooltaan hieman pienempi kuin GW:n lohikärmekset.Ghen'tos kirjoitti:Kiitti, mut käviskö tää (pienen conffauksen kans (jos uskallan tollasta alkaa confaan)...) ?
http://www.reapermini.com/store/product ... ageid=8069
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Tuollaisia niiden GW:nkin lohharikärmeksien tulisi olla. Paljon nätimmän näköinen kun ne GW:n luikerot. Mutta toisaalta sitten, tuohon on varmaan vähän vaikea työntää sitä äijää selkään, ja toista päätä en minä ainakaan lähtisi tuolle tekemään. Mutta mistä tuon löysit, voiis harkita tilaavansa jostain. Niin nätin näköinen oli.Ghen'tos kirjoitti:Kiitti, mut käviskö tää (pienen conffauksen kans (jos uskallan tollasta alkaa confaan)...) ?
Ihan suoraan Reaperministä... Ku oon kattellu lohharia, niin käväsin tuolla.Rune kirjoitti:Tuollaisia niiden GW:nkin lohharikärmeksien tulisi olla. Paljon nätimmän näköinen kun ne GW:n luikerot. Mutta toisaalta sitten, tuohon on varmaan vähän vaikea työntää sitä äijää selkään, ja toista päätä en minä ainakaan lähtisi tuolle tekemään. Mutta mistä tuon löysit, voiis harkita tilaavansa jostain. Niin nätin näköinen oli.Ghen'tos kirjoitti:Kiitti, mut käviskö tää (pienen conffauksen kans (jos uskallan tollasta alkaa confaan)...) ?
Samankaltaista metalliahan nuo on kuin GW:n figutkin. Ei GW:n figuissakaan materiaali maksa, vaan merkki ja laatu (mikä ei vättämättä tarkoita ettäkö ei-citadel -figut olisi yhtään vähemmän laadukkaita).Ghen'tos kirjoitti:Mistä muuten on nuo Reaperminin figut tehty ? Kun on aikamoinen hintaero GW:n figuihin verrattuna...