Suosituin Chaos-jumala
-
The Unforgiven
Suosituin Chaos-jumala
Noniin elikkä tämmönen keskustelu (tästä vois tehdä äänestyksen), että mikä on suosituin/ oma suosikki kaaos jumalista. Itse olen ymmärtänyt, että Khorne on nykyään suosituin, mutta haluaisin varmistua asiasta. Oma suosikkini on nurgle, koska se on vähän harvinaisempi, ja pidän ''sairaan'' hienosta tyylistä. Noniin, elikkä kaikki kertomaan oma mielipiteensä!
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Tein tästä äänestyksen, koska edellisestä vastaavasta on jo aikaa.
Pollin tarkoituksena on siis selvittää suosituin Kaaosjumala FB-pelaajien keskuudessa. Eli vastatkaa joko millä yleensä pelaatte, tai millä haluaisitte pelata. Perustelutkin olisi pop.
Itse vastaan Tzeentch, koska pidän erityisesti figuista ja Tzeentch-armeijan riippuvaisuudesta noppaan.
Pollin tarkoituksena on siis selvittää suosituin Kaaosjumala FB-pelaajien keskuudessa. Eli vastatkaa joko millä yleensä pelaatte, tai millä haluaisitte pelata. Perustelutkin olisi pop.
Itse vastaan Tzeentch, koska pidän erityisesti figuista ja Tzeentch-armeijan riippuvaisuudesta noppaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Undivined. Kaikkein eniten vaihtoehtoja + kaikki jumalat teema sopii Archaonille jonka haluan kentsukseni isoille peleille 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ei saa pistää valitsemaan Khornen ja Nurglen välillä...*itku*
No valitsin nyt Khornen, mutta sanon, että Nurglen ääniin saa minulta myös lisätä yhden, sillä Khornessa on enemmän asennetta kuin missään muussa jumalassa ja Nurgle on sairauksien jumala, elikkäs siksi nuo...
No valitsin nyt Khornen, mutta sanon, että Nurglen ääniin saa minulta myös lisätä yhden, sillä Khornessa on enemmän asennetta kuin missään muussa jumalassa ja Nurgle on sairauksien jumala, elikkäs siksi nuo...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Verta! Lihaa! Veristä Lihaa! Suupielet vaahdoten hirveää hakkaamista ja kauheaa lyömistä... aah, mikäpä voisi olla ihanampaa? Eli vastaan Khorne, jos joku nyt ei tajunnut.
Asenne ja lähitaisteluteho viehättävät. Varmaankin seuraava armeija, jonka aloitan, heti kun saan tarpeekseni Breteistä, vaikka siihen mennessä saattaa olla jo kyllästynyt tehokkaaseen lähitaisteluun ja ampumisen puutteeseen..
Jos minä pelaisin kaaosarmeijalla, se olisi Khorne tai Nurgle. Khornessa on sitä jotain. Khornessa on asennetta. ISOLLA aalla. Räyh. Äänestin Khorne. Teen kääpiöteemaisen Khorne-armeijan. Sitten joskus.
Nurgle sitten... Niitä konversioiden määrää... Ja ehkäpä pelin hauskimmat demonit. Iso Epäpuhdas Yksilö kun on sellainen mukava möllykkä.
Nurgle sitten... Niitä konversioiden määrää... Ja ehkäpä pelin hauskimmat demonit. Iso Epäpuhdas Yksilö kun on sellainen mukava möllykkä.
Kyllähän se Tzeentch on ihan ylivoimaisesti tyylikkäin. Peliteknisesti hauskoja (saa paljon taikomista, menettämättä characterien mahtia meleessä) ja fluffillisesti myös erittäin tyylikkäitä (mahtavia soturimaageja, jotka omaavat tietoa enemmän kuin normaalit kuolevaiset voisivat edes kuvitella).
Itse Tzeentchin charru figuista en perusta (ovat niin ruipeloita), mutta muut figut ovat kyllä hienoja. Charrut olen muokannut/muokkaan oman mielikuvani (+armeijani fluffin) mukaan (soturimaageja), joten olen täysin tyytyväinen Tzeentchin antiin...
Itse Tzeentchin charru figuista en perusta (ovat niin ruipeloita), mutta muut figut ovat kyllä hienoja. Charrut olen muokannut/muokkaan oman mielikuvani (+armeijani fluffin) mukaan (soturimaageja), joten olen täysin tyytyväinen Tzeentchin antiin...
Jos chaoksella pelailisin valitsisin varmaankin slaaneshin. Hienot figut ja mukavat mieltymykset
. Toinen olisi varmaan tzeentch, kun sillä on ne kaikki hienot otukset. Sitten tulisivat Khorne ja Nurgle aika tasoissa. Undividedia en valitsisi. Ei ole hohtoa pelata merkittömänä!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
The Scientist