Luminen hökkeli
Luminen hökkeli
Kaivelin maasto hyllyjäni ja löysin vanhan ruman hökkelin päätin kokeille tehdä siihen päälle jotain lumi hässäkkää.

Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Lunta saa pihalta. Ei vaiskaan
Myydään sitä Hobby Pointissa ja Tampereen Harrasteessa. Ja luultavasti useimmissa pienoismalliliikkeissä. On samanlaisessa pussissa kuin flock ja samanhintaista.
Toinen vaihtoehto on pistää jotain jauhoa kiinni baseihin... vaikka perunajauhoa mutta ken tietää mitä tästä tulee
Toinen vaihtoehto on pistää jotain jauhoa kiinni baseihin... vaikka perunajauhoa mutta ken tietää mitä tästä tulee
niih.
- makkarafolio
Liimasitko sen ihan erikeepperillä ja montako kerrosta teit? Vai riittikö yksi? Loistava kokonaisuus, vaikka kaikkin huomio taisi kiinnittyä lumeen. Jos tarkemmin katsoo, niin lumen maasta "kohoaminen" häiritsee. Ja näköjään monia kiinnostaa tuo sun lumimenetelmä niin tee joku seloste, että miten? Vai laitatko vain samalla lailla kuin esim. flockin.
Mitäs tuosta sanomista, hienohan tuo on. Jos suhteuttaisi tuon tosielämään, niin kattu olisi notkolla aikas paljon, mutta tuossa näyttää hienolta. Samaten oudoksuin sinistä paanukattoa, sillä kaiken tiedon mukaan, jota minulla on päässäni, niin katot tervattiin, ja siis väri olisi ollut tumman ruskea. Tosin, taas tuossa näyttää hienolta, ja siis aina ei tarvitsekaan realistisuutta tavoitella. Värivalinnat ovat mielestäni muuten ihan OK, ja katon paanuihin tehdyt blendit näyttää ihan hienoilta. Lumi on myös hieno saavutus, sitä ei ihan jokapaikassa ole. En-nyt-muista-kuka oli tehnyt lunta leivinjauheella ja erikeeperillä, tuokin näytti ihan hienolta.
Tekemisestä vielä, että montako kattopaanua tuohon liimasit? itse liimasin jouluna ~250 paanun katon, ja siinä kyllä oli työtä ihan tarpeeksi. Tuon talon kuvat laitan tänne sitten joskus, kunhan vaan teen silöle beissin kunhan vaan kerkeen. No, hieno on (siis toi sun..), oigeestaan aika magee.
Tekemisestä vielä, että montako kattopaanua tuohon liimasit? itse liimasin jouluna ~250 paanun katon, ja siinä kyllä oli työtä ihan tarpeeksi. Tuon talon kuvat laitan tänne sitten joskus, kunhan vaan teen silöle beissin kunhan vaan kerkeen. No, hieno on (siis toi sun..), oigeestaan aika magee.