Riimut ja kaiken maailman kuvioinnit
Riimut ja kaiken maailman kuvioinnit
Elikkäs jos maalaatte figun aseisiin, figulle itselleen ,tai johonkin muuhun tavaraan riimuja, kaiverruksia jne, jne, niin keksittekö vaan päästä millaisen kuvioinnin teette vai katsotteko mallia jostain? Itse en osaa keksiä ollenkaan mitään kuviointia (aina kun yritän niin kuvio näyttää enemmän tai vähemmän töherrykseltä:D) ja katson mieluummin suoraan mallista.. Ja lopuksi tiedättekö yhtään sivua jolla olisi kaiverruksia, koska itse olen löytänyt vain riimuja netissä surffaillessani. Tässäpä oli tällä kertaa ja kiltti moderaattorisetä siirtää tämän jos ei kuulu tänne..
Belgarion
Belgarion
Se mikä ei tapa vahvistaa.
Re: Riimut ja kaiken maailman kuvioinnit
Kyllä uskoisin että tämä tänne kuuluu. Riimuja löytyy kirjoista ja armeijakirjoista. Netistäkin kyllä löytyy, latasin Dwarf Rune-fonttipaketin ja siitä sain inspiraatiota. Eli kaikkea sitä netin syövereistä löytyy
Ja pitää olla inspiraatiopäällä että onnistuu.
niih.
-
Vradenfelt
Minulla on pian edessä savage orccien warpaintit ja pelottaa vähän, että mitä niistä tulee. Niin pikkutarkkaa ja yleensä sellaisissa käsi tärisee ja muutenkin söhellän maalia vähän liikaa. Mutta enköhän minä kirjasta katso mallia... jotain pääkalloja ja helpohkoja kolmioita...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
mehukas-vi
tässä täydellinen ohje riimuja sisältävän asian ostamiseen(jos ei löydä netistä tai omista mitään riimu peräistä asiaa)
1.nouse ylös tietokonetta tujjottamasta/tai jää pelaamaan milloin et saa riimujasi
2.pue päällesi/tai mene nakupellenä mikä ei ole kovin järkevää
3.mene ulos/tai jänistä ja jää sisälle
4.etsi hyvin varustettu kirja kauppa/tai mene mäkkiinn syömään kirja rahoilla
5.osta kirja taru sormusten herrasta/tai muuten vaan hujjaa äitiäsi ja pidä rahat
6.etsi sivu 966-967 T.S.H. takana/tai lue kirja läpi ja luota onneesi että riimut tulisivat pian
tai yksin kertaisesti käske äidin tai isän tehdä asia puolestasi
1.nouse ylös tietokonetta tujjottamasta/tai jää pelaamaan milloin et saa riimujasi
2.pue päällesi/tai mene nakupellenä mikä ei ole kovin järkevää
3.mene ulos/tai jänistä ja jää sisälle
4.etsi hyvin varustettu kirja kauppa/tai mene mäkkiinn syömään kirja rahoilla
5.osta kirja taru sormusten herrasta/tai muuten vaan hujjaa äitiäsi ja pidä rahat
6.etsi sivu 966-967 T.S.H. takana/tai lue kirja läpi ja luota onneesi että riimut tulisivat pian
tai yksin kertaisesti käske äidin tai isän tehdä asia puolestasi