"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suurin regimenttinne?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tycho

Suurin regimenttinne?

Viesti Kirjoittaja Tycho »

Eli kun fb:ssä ei juurikaan ole rykmentin kokorajoituksia, uskoisin, että esim. örkki/skaven pelaajat kokoavat suuria kasoja. Itselläni suurin on 55 orc boyn rykmentti.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Siis mikä on tämän threadin idea?

Itse ainakin käytän enimmillään 30 örkkiä yhdessä ryhmässä. tämän suurempia ryhmiä en sitten käytäkään (paitsi joskus kun huvikseen proxyttelen kaverin kanssa Ng armeijan, jossa on 50 gobbon ryhmiä). Empirellä ryhmäkoot ovat enintäät 25.

PS. Mikä idea on muuten käyttää 55 örkkiä yhdessä ryhmässä? Eikö 30 ja 25 olisi parempi?
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Itselläni on mahtavat 15 men-at-armsia, mutta on sekin jotain kun ne on kuitenkin koottu bilistereistä joihin menee tuhottomasti rahaa.

Edit: nämä ovat siis brettejen jos joku ei tiedä
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Runefang kirjoitti:PS. Mikä idea on muuten käyttää 55 örkkiä yhdessä ryhmässä? Eikö 30 ja 25 olisi parempi?
Jos tahtoo pitää huolen outnumberista? ;)

Enivei, Skaven pelajaana käytän usein 30 rotan regimenttejä, tosin on sitä 40 kokeiltukkin... ei toiminut.
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Onko tässä ideana se että kuinka ison regimentin pystyisi muodostamaan vai, että mikä on suurin regimentti mitä on pelissä käyttänyt?

Noh, oletan että suurin mitä olen pelissä käyttänyt...
Ei haltioilla oikeen tarvii niin suuria yksikköjä, suurin on varmaankin ollut 25 keihäshaltian yksikkö :)
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Oli rykmentin koko mikä tahansa, eikös se näin mene että jos kylkeen eksyy 5+ modelin porukka, rivit menevät?

Iso porukka Empiren Griffon Standardilla (tai mikälie) on pelottava vastus kun riviboonukset tuplaantuvat... auts!
niih.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Itse olen käyttänyt suurimmillaan 25 figua yhdessä rykmentissä.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Oli 40 night goblinia plus gobbo big boss eräässä pelissä VC: tä vastaan. Tosiaan kyllä 30 poikaa riittää vallan mainiosti. On vieläpä melko tehokkaitakin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Mulla on ollut varmaankin suurin ryhmä 29 skeletonista + BD Thrallista koostuva läjä.

Vampyyreillä on kyllä hauska näky kun rykmentteihin alkaa putkahdella lisää ukkoja. Jos vain saisi nosteltua niitä (peehoo: jos heittäisit pari shamaania pois listasta? ehehe).
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Mikha

Viesti Kirjoittaja Mikha »

Suurin olisi 35(7x5) night goblinoidin (+ng big boss)regimentti, jota käytän lähes aina ja joka saattaa joskus pärjätäkin...
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Hmhm, pelottavaa kyllä suurin rykmentti taitaa olla Helffien 20 vahva keihäsmiespoppoo. Isoista rykmenteistä tulee aina mieleen yöpeikot, jos vaan kerran leiskauttais 30+ vahvaa yksikköä Phoenixin liekeillä... mmm paljon paistettua goblinoidia :)
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

No mulla isoin rykmentti mitä oon käyttäny on 40 Zombin rykmentti jossa oli Strigoi vampire countti. Empirellä on taas ollut 30 Spearmeniä.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Tällä hetkellä suurin käyttämäni rykmentti on 12 handgunneria.
The small boys have come to see me hang
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

30 keihäs haltiaa.
wat
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Pelikentällä olen joskus pyöritellyt 30+ gorin/ungorin beast herdiä. Ei toivoakaan chargesta mutta voipahan ottaa tilan kunnolla haltuun eikä tarvitse pelätä heti paniikkia.

Jos rahaa ja figuja vain riittäisi pelaisin örkeillä aina vähintään 30+ ja goboilla 40+ yksiköillä. Näitä useampi ja alkaa outnumber olla varma, kenttä niin tukossa ettei flankkeihin pääse ja paniikin aiheuttaminen ampumalla hankalaa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Cresent

Viesti Kirjoittaja Cresent »

30 zombia
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Suurin regimentti armeijassani on massiivinen 5:den chaos knihdin joukkio. Näitä massiivisia regimenttejä löytyy armeijasti kaksi, ja niiden lukumäärä yleensä nousee kuuteen kun lordini + exa liittyvät omiin saattueisiinsa... On se hyvä kun voi luottaa massaan...
ike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ike »

Joku about 30 (32) örkkiä on isoin. Se on aika sopiva.. :)
(Ilm. 20: 14-15)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

25 high elf spearmannia
20 slayeria (metallia... eli painavin ja kallein)

kaveri muuten käyttää 15 black knightiä... jossa on blood dragon chariot auto desrtoy.... :D
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Taitaa suurin olla toi mun 47 night gobbon ryhmä.
raastin raastaa ja ryystää
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”