"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkälainen työpiste teillä on?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Inquisitor Lord kirjoitti:Jos saan kysyä minkä takia kaikilla on kaksi tietokonetta?
Minulla on kolme :)

Näitä on vuosin varrella kertynyt ja kun kerta ovat toimivia laitteita joiden jälleenmyyntiarvo on kuitenkin käytännössä olematon niin en ole poiskaan raskinut heittää.
Käytännön hyötyäkin näistä on. Kaikissa on mm. eri käyttöjärjestelmät joka mahdollistaa kaikkien softien pyörityksen ja voin myös omistaa yksittäisiä koneita vain yhteen tehtävään (kuten vaikkapa FTP palvelimeksi, DOS pelikoneeksi yms.)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Inquisitor Lord kirjoitti:Jos saan kysyä minkä takia kaikilla on kaksi tietokonetta?
Vanhempien luona asuessani meillä oli koneita 7.
Nyt avovaimon kanssa asuessa 2, toinen minun ja toinen hänen :)

Ja topikkiin..
Sain HYKSissä tarpeettomaksi jääneen arkistokaapin, joka on noin 80cm korkea ja ehkä puoltoista metriä leveä. Siihen päälle olen figuni ja sun muut tarvikkeet änkenyt :)
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

en kehtaa ees kertoa omastani
Nosferatu

Viesti Kirjoittaja Nosferatu »

Ihan normaali koululaispöytä jossa seisovat vain kaktus, cd-soitin ja kaiuttimet. Maalit ovat kaikki pahvilaatikossa jota säilytän kaapissa, kaapissa on myös figut, ruohot, hiekat... Lipaston laatikossa on rikkinäinen kansio jota käytän maalausalustana. Sen vain revin sieltä pois ja tavarat kaapista. Kun olen lopettanut maalaamisen, siivoan pöytäni.
In the name of God, impure souls of living dead shall be banished into eternal damnation. Amen. - Hellsing

"et semmosta tällä kertaa"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minun työpöytäni. Maalit ovat siististi tuossa ylimmässä pöytälaatikossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Siitä lähtien kun sain kannnettavan olen siirtynyt pois keittiön pöydältä (ilman musiikkia maalaamisesta ei tule mitään). Huoneessa kun tilaa on vähä hikisen puoleisesti olen parkkeerannut sängylle. Tässä mahtuu mukavasti maalailemaan, nostaa vaan pahvilaatikon kannen jota pidän välineiden säilytyspaikkana tohon viereen. Maalatessa sängyltä löytyy siis minä, lääpäri, petivaatteet ja kannelle ladottuna 28 purkkia maalia, kymmenkunta figua (riippumatta siitä mitä maalaan), green stuffia, 3 pensselia, muumipurkkapurkki (siis vesiastia), muutama pala talouspaperia, rautalankaa, leatherman, puukko, muutama blisupaketin muoviosa sekoitusalustaksi, paljon random muoviosia ja näemmä tikkarin tikkukin *shrug*.
Ihan hyvin tämä on toiminut, kamat saa laakista siirrettyä lattialle kun haluaa maata/nukkua. Yleensä jos kaipaa figua/spruea/maalia se löytyy kädenmitan päästä lattialta. Ainoa asia jonka takia joutuu nousemaan on hiekka/flock, näitä en uskalla säilyttää liian lähellä sänkyä. Kerran onnistuin hieman flockia tiputtelemaan lakanoille (jeps, huono idea flockata köhäisenä) ja jumankauta kun kutitti kauan ja hartaasti. Mutta hyvin pieni, tunnelmallinen ja epäergonominen alusta, sopii siis meikäläiselle.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Minulla on pelkästään warhammereiden maalaukselle ja kasaukselle omistettu pöytä! Se on sellainen 40*70cm tietokonepöytähökötys, joka varmaan romahtaa kasaan jos siihen löisi varpaansa(joten en lyö, en lyö... auts! [rryminäää] :( ) noh, sillä on sitten 30 maali/inkkipurkkia, liimoja, veitsiä, pinsettejä, kynsileikkureita, 3000pts empirearmeija josta osa vielä maalauksessa, arviolta kaksi kiloa ylijäämäromua ja osia(ei mahdu enää sängyn alle), tyhjiä lasipurkkeja(mitä hoota!), vanhan yöpukuniriekaleet(pensselien kuivausta), 6 pensseliä, bonegiant, blisteripakkauksia, muvipussi täynnä noppia, tyhjiä lääkeannostusnaukkumuoviastioita(aina vaan oudompaa), rautasaha, 8 mowement trayta, iso pussi vihreää nöyhtää, kampa, kertakäyttölusikoita, muoviputki, joka laitetaan kukkapuskaan kun se ostetaan, tyhjä haulikon pati, pari patteria, litran pullo puuli(i)maa, linokaiverretut levyt, jotka tein kuviksen tunnilla ja tyhjä pahvilodju, kun taas sen alla on kapalevystä tehty puolivalmis linnoitus, muovipusseja, muoviboxeja, pahviboxeja, hyllykkö, jonka sain joku vuosi sitten (ripusta tää seinälle ja pistä charrus siihen. Joo joo, ihan kohta... ;) ) , ja pöydän päällys on tietysti suojattu sanomalehdillä, taitaa olla... perjantaina 29.3. 2002! Loput romut onkin sitten sängyn alla...
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Minullapa onkin kokonainen kellarihuone omistettuna harrastukselle.
Siellä on kaksi hyllyä figuille, ruohomatolla päällystetty pelipöytä, oma kaappi kaikelle sälälle ja sokerina pohjalla reilu 2 metriä pitkä pöytä maalamiseen.
Että sillee...
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Kuva kertoo enemmän kuin...

Kuva on aiks tuore ja iso, otettu tänään... pitäis siivota toi joku aika.
Päydällä osa maaleista, osa ties missä laatikoissa ym.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Oma työpisteeni, itse "pöydällä" (oikeasti hylly) on kokoa 50x76cm ja seuraava hylly on nykyään 60 cm pöydän tasosta:

http://kosh.hopto.org:8000/~khamalai/Huone/Tyopoyta.jpg

Kuvan oton jälkeen olen muuttanut jo kahdesti, mutta itse järjestely on yhä aivan sama. Kolmas valaisin olisi kiva saada, nyt niitä pitää koko ajan olla säätämässä kun aina joku paikka jää käsien / pään varjoon.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

itselläni on tavallinen koulu pöytä jossa yleensä 10-20 figua maalattavana, kaksi vesi astiaa ettei tarvi niin usein vaihtaa, kolme pensseliä, static greeniä, yleensä karkia ja tietysti radio sillä ilman musaa figuista ei tule mitään. et niin kotosa pöytä vaikka yleensä hiukan sotkunen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”