"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ampuminen vai lähitaistelu?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Pärde

Re: Ampuminen vai lähitaistelu?

Viesti Kirjoittaja Pärde »

J-link kirjoitti:Tässäpä kysymys! Kumpaan luotatte enemmän? Entä kumpaan suuntaan painottuu armeijanne?
Lähitaistelua suosin, mutta kaikista armeijoistani (Orks, Ultramarines, Black Legion) löytyy yleensä myös ampumaosastoa.

Mutta lähtökohtaisesti lähitaistelu miellyttää enemmän, siinä on sitä jotain. Pelkkä ampuma-armeija ei innosta tippaakaan. Oikeastaan inhoan sitä jopa siinä määrin, että pelaan Tyranidsejakin vastaan lähitaistelupainotteisesti. Turpaanhan siinä tulee yleensä, mutta mieluummin häviän omalla tyylillä kuin nysväillen ja räiskien.
Rider Of The Storm

Viesti Kirjoittaja Rider Of The Storm »

Lähitaistelu on Todellakin minun ässäni hihassa.!!!
Mulla on StormSwords armeija jotka kaikki ovat todella lähitaistelupainoitteisia, ja vain muutama ase. Aina kun pääsen lähitaisteluun tulee ruumita....YEAH :)
"From The Shadows They Come. They Are Wrath Of The StormSwords."

Riihimäen Soturit: Steel meets Steel!
Drazhar

Viesti Kirjoittaja Drazhar »

Lähitaistelu, lahitaistelu ja vielä kerran lähitaistelu... Itse kerään Dark Eldareita, ja niiden Splinter Rifleillä ei pahemmin porukkaa niitetä. Mutta Wychit, jotka ovat lähitaistelussa melko hyviä, saavat peleissä useimmin tuhottua pari squadia. Eri asia onkin, jos keräät esim. tau:ta, joilla on täydellinen tulivoima, mutta ovat täysin p***oja Close Combatissa, ei kannata pahemmin tehdä assaulttia. Turvallisempaa pysyä asemissa ja ampua.
"Nää splinter cannonit ampuu tänne kuustoista shottia. Noin, yks feilas. Woundaa vitosella. Heitä kolmetoista 3+ savee. Aika monta ykköstä, vie ne pois."
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Lähis...

Siitä kertoo Black Templar armeijani
warkkali

Viesti Kirjoittaja warkkali »

Lähitaistelussa mä ainakin saan enemmän tuhoa aikaan.
What is fear?
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

No enpä oikeen osaa sanoa, ku painotan GRey Knighteihin niin väkisinhän niiden ws 5 ja true gritillä ovat mainioita closiksessa. Mutta toisaalta joka jannulla on myrskyboltteri joka taas aiheuttaa kiitettävää tuhoa ampumisessa... Sitten taas on termikset joilla on ne str 6 power weaponit... Argh :) En osaa sanoa
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Pelaan Taulla, joten ei ole vaikea arvata mikä puoli pelissä painottuu...
Armeijani on kuitenkin nopea, joten en nysvää nurkassa, vaan kierrän (ainakin pyrin) vastustajaa kuin kissa kuumaa puuroa, ja koettelen vastustajan kylkipanssareita.
Kieltämättä välillä kaipaa ihan oikeaa closisvoimaa, mutta pidän Taukeista, sopii pelityylilleni.
Aina joskus kyllä lähtee Shas'o G'Kar näyttämään vihulle, kuinka siitä puvusta löytyy voimaa.
On tullut palomiehillä mätettyä orc warboss kumoon, ja Shas'o:lla yksi kaaosluutnanttikin, Hail the glory, for the greater good!
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Oma mielipiteeni on että aika tasaisesti kumpaakin. Sillä eihän klosisksessa pärjätä jos vastustajaa ei ole pehmitetty ensimmäiseksi parilla plasmalla, lascannonilla ja hurricane bolterilla.

Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
klahtinen

Viesti Kirjoittaja klahtinen »

Mulla on vähä 50-50 eli fifti siksti :D
ktl
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kyllä se olisi nykyään tarkoitus harrastaa kovasti molempia.. Tyranideillä kun pelit voitetaan closiksella, mutta ei pelkällä.. Varsinkaan kun tyrkyt myöskin osaavat tuon ampumisen hoitaa kunnialla, kovan strenan kutia venomeista ja warp blasteista + pelin monipuolisinta taustatulta biovoreilta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Kyllä kumpaakin pitää olla ja lisäksi liikkuvuutta, yllätyksellisyyttä ja hienot figut. Omasta mielestä nykyisestä Radikaali Daemonhunters armeijasta löytyy kaikkea noita kohtuudella.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”