Kummat, Mordian vai Praetorian Guard?
Kummat, Mordian vai Praetorian Guard?
Netistä meinaan ostaa city fightiin Mordian Iron Guardilaisia, mutta satuin huomaamaan Praetorian Guardilaiset. ÄÄH, patti tilanne, kummat ostaa? Tähän "newbie" pulmaan on kuitenkin pakko kysyä neuvoa... Auttakaa.
Kummatkin on hienoja ja tyylikkäitä...
-Guardsman
Kummatkin on hienoja ja tyylikkäitä...
-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
- I.C. Wiener
- Viesti:
- Henri Ketonen
Itseasiassa on yksi pikkuinen asia. Praetorialaisille ei ole Doctriineja ja sinun pitää itse valita ne(ellet satu niitä jostain löytämään) ja näitähän saa valita viisi. Mutta Mordialaisilla onkin kuusi doctriinia! On siinä eroa pikkuisenHenri kirjoitti:(Pelillistä eroa ei taida olla)
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
- Amazing Slug
No. Praetorianeille ei ole mitään erityisiä sääntöjä (paitsi epävirallisia jossain netin perukoilla), ellet sitten itse keksi niille doktriineja. Mordianeilla on ehdotetut doktriinit. Eli kummassakaan ei ole järisyttäviä pelillisiä eroja.
Mordianit näyttävät minusta ehkä hieman hauskemmilta, ja niille sentään voi löytyä vielä pari figuakin.
Mordianit näyttävät minusta ehkä hieman hauskemmilta, ja niille sentään voi löytyä vielä pari figuakin.
Hyvin, hyvin kaukaisessa, sillä seuraaviin muovisiin IG-perusjanttereihin (isotakkiset miehet) menee vähintään pari-kolme vuotta.Peace kirjoitti:Mordianeille saattaa joskus kaukaisessa tulevaisuudessa olla tulossa uudet figutkin...
Olen tuossa pohdiskellut että cadianeista voisi saada vallan nättejä mordianeja, jos on yhtään skulptaus hallussa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No juu, jos noista mordialaisten doktriineista pitää. Jos ei niin uusiksi menee doktriinivalinta(jos nyt doktriineja haluaa käyttää) jolloin ei ole pätkääkään väliä. Eli pelillistä eroa vain jos tuo mordialaisten esimerkki doktriini setti on sinulle sopiva, jos esmes vain 4 on sopivia niin ei mitään väliä pelillisesti kummalla pelaa.J-link kirjoitti: Mutta Mordialaisilla onkin kuusi doctriinia! On siinä eroa pikkuisen
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Netistä mä näitä nyt olen ostamassa ja kummatkin näyttävät hienoilta. Doktriinit ovat helppo homma, mutta maalaus ja niiden praedorianeiden löytyminen sieltä GW:n nettikaupasta. JOS Preadorianeja saisin olsi IG armeijani ainakin hiukan omaperäinen, tosin kyllä se tätä olisi myös Mordianeilla. Se maalaus vaan. City fightiin pitäisi saada ja Mordianit sinisellä takilla sopivat sinne hyvin, mutta Praedorianit jotka näyttävät brittien afrikan joukoilta, ovat vähän kinkkisempi. Sopisikohan ne perus punatakkeina kaupunki sotaan...?
Viimeksi muokannut Guardsman, Ke 17.03.2004 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Eiku Praedorianeja...DeathClaw kirjoitti:Preadorianeja
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Perjaatteessahan voisi ottaa molempia armeijaan, sillä figuthan ovat (muistaakseni) lähes täysin samat, paitsi että Praetorianeilla on se kypärä päässä ja Mordianeilla koppalakki.
Eli voisit pitää molempia armeijassa niin, että toiset ovat esim. eliittijoukkoja siinä missä toiset ovat tavallisia rivijannuja.
Itse kyllä kallistuisin pikemminkin Praetorianeihin, ja ottaisin näille tietenkin Close Order Drillin, Iron Disciplinen, Sharpshootersin, Heavy Weapon platoonin ja Rough Rider Squadin doctriinit. Sitten en ottaisi tankkeja ja pelaisin kunnon Britti Colonial tyyliin (suorat rivit, jossa sotilaat tiukassa muodostelmassa, ei panssarivaunuja, kovaa iskevää ratsuväkeä tukena, etc.).
Eli voisit pitää molempia armeijassa niin, että toiset ovat esim. eliittijoukkoja siinä missä toiset ovat tavallisia rivijannuja.
Itse kyllä kallistuisin pikemminkin Praetorianeihin, ja ottaisin näille tietenkin Close Order Drillin, Iron Disciplinen, Sharpshootersin, Heavy Weapon platoonin ja Rough Rider Squadin doctriinit. Sitten en ottaisi tankkeja ja pelaisin kunnon Britti Colonial tyyliin (suorat rivit, jossa sotilaat tiukassa muodostelmassa, ei panssarivaunuja, kovaa iskevää ratsuväkeä tukena, etc.).
City Fightiin niitä piti alunperin ostaa, mutta Humien idea on varsin varteen otettava... Voisi maalata niille ne punaiset takit, vaikka ei ne kovin aavikkoon kyllä sovi.
Nykyisistä Cadianeistani toisaalta saisin city fight armeijan...
Nykyisistä Cadianeistani toisaalta saisin city fight armeijan...