Imperial Guard: Iron Foxes
-
Advocatus Diaboli
Re: Imperial Guard: Iron Foxes
Laita ihmeessä kuvat niistä jonnekkin sivulle ja postaa osoite tänne. olisi kiva nähdä ne muutkin.Advocatus Diaboli kirjoitti:Laitan vain pari näytettä yhdeksän tankin kokoelmastani säästääkseni kallisarvoisia bittejä. Omat konversiot basiliskista ja salamanterista
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
Advocatus Diaboli
-
Advocatus Diaboli
-
Advocatus Diaboli
Destroyerin piipusta lähtee lasersäde, joten yli menevä laukaus menee ohi. Ja minähän en ammu Destroyerillani ohi!Gorbag kirjoitti:öö eikös sen tankin piipussa pitäis lukea one hit, one kill. Sen voi katsos ajatella että panos lentää vaikka vihollisten yli eikä osu niihin , mutta silti ne kuolisivat
Hang the heretic, burn the witch!
On kyllä aivan järjettömän nättejä koneita. Kuinka monet noista ovat sellaisia, joiden säännöt eivät löydy codexista? En ole IG:n codewxia paljoa selaillut. Mutta ovat niin tyylikkään näköisiä ainakin pääosin että huh. Maalaus ei ollut mikään ylivoimainen, mutta sillä elää noiden kanssa, ja tankeista itsessään pidän.
Jaa, että heavy troop transportista tulee porukka ulos kyljestä...? Omaperäistä IG:lle etten sanoisi. Vanquisher on ollut aina suosikki tankkini warhammereissa ja olet kyllä hyvää työtä tehnyt tuonkin kanssa. Rush'em tank on erikoinen, mutta heino ja varmasti saa homman hoidettua... Eipä muuta kuin hyvä, hyvä... 
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
Advocatus Diaboli
Access pointteja on kaksi. Vasemmalla puolella ja takana.Guardsman kirjoitti:Jaa, että heavy troop transportista tulee porukka ulos kyljestä...? Omaperäistä IG:lle etten sanoisi.
Taurus on eräästä hong kong-laatuisesta muovisotaukkopussukasta. Niitä löytyy hyvin varustetuista rihkamapuodeista. Ei muuta kuin Imperial Eagle-tunnuksia kylkiin, maali pintaan ja jakamaan Keisarillista oikeutta! Koska Taurus on yhtä iso kuin Land Raider ja näyttää raskaalta, niin sillä on LR:n vastaava panssarointi. Virallisilla VDR:illä siitä tulee n. 250p(en ole varma muistanko oikein).
Hang the heretic, burn the witch!
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Jos meinaa olla noin tyly niin eikö kannattaisi antaa parannusehdotuksia miten niistä saisi hienoja.Gorbag kirjoitti:ei kannata itkeä noiden figujen takia.
ei ne ole mitään hirveän hienoja ole
Ja onhan niissä parantamista, kuten esimerkiksi highlighteja kannattaisi vielä lisätä ja maalata joihinkin paikkoihin vaaleammalla. Lisäksi noihin voisi lisätä ruostetta ja muitakin kulumisen merkkejä kun ne on muutenkin sen näköisiä että ovat olleet jo taisteluissa.
-
Hirviösiru
No jos nyt noihin metalleihin vois lisätät varjostuksia ja se vois muutenkin näyttää hieman tummemman sävyiseltä noissa piipuissa. Itse tankin runkoon vois lisätä high laitteja ja varjostuksia. Kyllä ne muuten ihan mallikkaita olivat, mutta en pidä drybrushaamisesta.
PS: Toi mun hieman tylympi kommentti oli mun kaverin kirjottama. Se oli meillä kun se kirjotti sen, ja mulla oli se automaattinen sisäänkirjautuminen, eikä se vaihtanu käyttäjätunnusta ennen ku kirjotti.
Pahoittelen tapahtunutta.
PS: Toi mun hieman tylympi kommentti oli mun kaverin kirjottama. Se oli meillä kun se kirjotti sen, ja mulla oli se automaattinen sisäänkirjautuminen, eikä se vaihtanu käyttäjätunnusta ennen ku kirjotti.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Jaa...sellasia ne kaverit on.Gorbag kirjoitti:
Kun noilla vaunujen aseilla on jo ammuttu niin itse varmaan lisäisin myös jotain nokea noihin putken suihin ja siihen ympärille. Siinä pitää vaan olla vähän tarkka ettei se näytä siltä että putken ympäristö olisi maalattu mustalla maalilla. Se voisi toteuttaa laimennetulla mustalla inkillä. Tosin eihän se ole välttämätöntä mutta antaa vaunuille lisää ilmettä. Ihan kivoja muuten.
-
BlackQuest