"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Terrain: Halkokatos tjsp

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jullevi
Valvoja

Terrain: Halkokatos tjsp

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuommoisen hökkelin kyhäsin tuossa viikko pari takaperin, Black Gobbo -artikkelin innoittamana. Omastani ei tullut yhtä rupsahtanut kuin BG:n versio, mutta varsin tyytyväinen olen lopputulokseen, vaikka beissi kaipaakin vielä lisää..jotain. Keskeneräinen priest of Ulric on mukana antamaan osviittaa skaalasta.

Hökkeli edestä:
Kuva

ja takaa:
Kuva
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Ihan kiva hökötys. Mistä teit sen? Ehkä vähän pieni Fb maastoks. Niit pitäs olla aika monta.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Muuten erittäin hieno, mutta lumi näyttää liian jauhomaiselta.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Hieno on, todellakin! Miten teit? Balsaa vai jotain muuta vuoltavaa?

Lumi ei näytä kovin aidolta mutta siitä saa sen verran selvää, että se on lunta, joten en ala siitä valittamaan, varsinkaan kun en itse tiedä lumen tekemisestä juuri mitään :)
niih.
jullevi
Valvoja

Balsastahan tuo on väsätty, olin näköjään ottanut WIP-kuvankin. Olen tietoinen lumen toimimattomuudesta. Tuossa ei ole kuin yksi "kerros", kun yleensä tapaan liimata sen pari-kolme kerrosta tuota leivinjauhetta. Hökkeli alustoineen on aika pieni pelimaastoksi, mutta se olikin lähinnä testikappale isompia rakennelmia varten. Balsasta olen tainnut tehdä taloja joskus vuosia sitten, mutta en tuolla samalla tekniikalla (eli kaivertamalla itse kaikki puunsyyt).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Iha OK (pömpeli) pitemmittä puheitta.
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Musta toi on sikahieno pömpeli, ja koko on juuri oikea. Tai siis, näyttää just siltä kopilta mikä on mökillä saunan vieressä missä niitä halkoja hakataan ja mittasuhteet on must ihan hyvät myös! Todella hieno =)
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Hieno on, juuri sopivan kokoinenkin.

Ainoa mistä voisin valittaa on tuo jo edellämainittu lumi.
Puuosat on maalattu taidolla. Balsasta saa näköjään rakennettua vaikka mitä kivaa, pitää varmaan joskus itekkin kokeilla!:)
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Samalla tekniikalla kannattaisi näköjään tehdä useita ja isompia taloja, hieno! Jos tuollaisista tekisi kylän, niin se olisi jo melkoinen saavutus!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mistäs balsaa saa?
Korppi

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Lennokkiliikkeestä, askartelukaupasta jne.
... Inhoan teinejä, ne pomppii silmille ja saa nenilleen...
kekomahti

Viesti Kirjoittaja kekomahti »

Hieno on. Paitsi lumi on vähän hassua
jullevi
Valvoja

Korjailin alustan lunta tuossa alkuviikosta. Tein myös pensasaidan (ilman lunta tällä kertaa) ja pienen raunion, voin ottaa kuvan niistäkin vaikka maanantaina kun palaan kämpille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”