Spawn-kilpailun yleisöäänestys
Spawn-kilpailun yleisöäänestys
Eli pidemmittä Grond-sedän puheitta, puheenvuoro Runelle:
-----------------
[cut-and-paste]
Nyt on siis saatu kaikki tähänmennessä saadut kuvat nettiin, anteeksi myöhäisestä ajankohdasta. Osallistuvia Spawneja on yhteensä 9, ja äänsestys toimii automaattisena yleisöäänestyksenä. Kaikki saavat siis äänestää, ja äänestysaikaa on ensimaanantaihin, elikkä viikko. Muistakaa kaikki äänestää! ;) Kuvat ovat tässä, ei minkäänlaisessa tietyssä järjestyksessä.
Ensimmäinen
Toinen
Kolmas
Neljäs
Viides
Kuudes
Seitsämäs
Kahdeksas
Yhdeksäs
Ja sitten vain äänestämään! Katsotte vain että mikä noista miellyttää silmää eniten juuri sillä hetkellä, ja klikkaatte sitten sitä vaihtoehtoa tuolta yläpuolelta. Kiitos osallistumisestanne! (Vaikka olisi sitä vähän enemmänkin voinut toisaalta olla... ;) )
[/cut-and-paste]
-----------------
[cut-and-paste]
Nyt on siis saatu kaikki tähänmennessä saadut kuvat nettiin, anteeksi myöhäisestä ajankohdasta. Osallistuvia Spawneja on yhteensä 9, ja äänsestys toimii automaattisena yleisöäänestyksenä. Kaikki saavat siis äänestää, ja äänestysaikaa on ensimaanantaihin, elikkä viikko. Muistakaa kaikki äänestää! ;) Kuvat ovat tässä, ei minkäänlaisessa tietyssä järjestyksessä.
Ensimmäinen
Toinen
Kolmas
Neljäs
Viides
Kuudes
Seitsämäs
Kahdeksas
Yhdeksäs
Ja sitten vain äänestämään! Katsotte vain että mikä noista miellyttää silmää eniten juuri sillä hetkellä, ja klikkaatte sitten sitä vaihtoehtoa tuolta yläpuolelta. Kiitos osallistumisestanne! (Vaikka olisi sitä vähän enemmänkin voinut toisaalta olla... ;) )
[/cut-and-paste]
Viimeksi muokannut Grond, Ke 21.04.2004 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä, onhan siinä spawneja. Muutamasta pidin erityisesti. Äänestin numeroa yksi, koska siinä oli selvä spawnimaisuus esillä. Näytti kivan hirviömäiseltä.
Mutta tasoon nähden olin hieman pettynyt- ehkäpä odotin liikoja. Figujen tinasta valmistaminen ei kai olekaan sitten niin helppoa. Pitäisi kokeilla itse, ennenkuin arvostelee. Mutta kyllä minä nuo hyvinkin pelissä sallisin!
Hyvää työtä, propsit ja respect kaikille, jotka jaksoivat osallistua- itse en viitsinyt.
Mutta tasoon nähden olin hieman pettynyt- ehkäpä odotin liikoja. Figujen tinasta valmistaminen ei kai olekaan sitten niin helppoa. Pitäisi kokeilla itse, ennenkuin arvostelee. Mutta kyllä minä nuo hyvinkin pelissä sallisin!
Hyvää työtä, propsit ja respect kaikille, jotka jaksoivat osallistua- itse en viitsinyt.
Ei, todellisuudessa tinasta ei ole edes vaikea säätää nättejä spawneja. Kysykää vaikka Runefangilta, ei varmaan kovin kauan nokka tuhissut noissa. Omasta mielestäni tuolla oli vain yksi, joka ei ollut ihan niin nätti mitä olisi voinut odottaa, mutta yleisellä tasolla kelpuuttaisin ihan mielelläni minkä tahansa noista pelikentälle. Ja se hintakin on se päätähuimaava pari erssiä.
Kun eivät nuo kovin paljoa ole kamalampia kuin GW:n omat möllit, ja neljän tekemisessä säästää hyvinkin helposti lähemmäs 100 euroa. Ei huonosti. 
-
Nurgle Master
-
zakug_the_insane