"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spawn-kilpailun yleisöäänestys

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.

Paras Spawni mielestäni on:

Äänestys päättyi Ti 20.04.2004 07:07

Ensimmäinen
69
43%
Toinen
3
2%
Kolmas
37
23%
Neljäs
5
3%
Viides
18
11%
Kuudes
10
6%
Seitsemäs
8
5%
Kahdeksas
5
3%
Yhdeksäs
7
4%

Ääniä yhteensä: 162

Grond

Spawn-kilpailun yleisöäänestys

Viesti Kirjoittaja Grond »

Eli pidemmittä Grond-sedän puheitta, puheenvuoro Runelle:
-----------------
[cut-and-paste]
Nyt on siis saatu kaikki tähänmennessä saadut kuvat nettiin, anteeksi myöhäisestä ajankohdasta. Osallistuvia Spawneja on yhteensä 9, ja äänsestys toimii automaattisena yleisöäänestyksenä. Kaikki saavat siis äänestää, ja äänestysaikaa on ensimaanantaihin, elikkä viikko. Muistakaa kaikki äänestää! ;) Kuvat ovat tässä, ei minkäänlaisessa tietyssä järjestyksessä.

Ensimmäinen
Toinen
Kolmas
Neljäs
Viides
Kuudes
Seitsämäs
Kahdeksas
Yhdeksäs

Ja sitten vain äänestämään! Katsotte vain että mikä noista miellyttää silmää eniten juuri sillä hetkellä, ja klikkaatte sitten sitä vaihtoehtoa tuolta yläpuolelta. Kiitos osallistumisestanne! (Vaikka olisi sitä vähän enemmänkin voinut toisaalta olla... ;) )
[/cut-and-paste]
Viimeksi muokannut Grond, Ke 21.04.2004 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Kyllä, onhan siinä spawneja. Muutamasta pidin erityisesti. Äänestin numeroa yksi, koska siinä oli selvä spawnimaisuus esillä. Näytti kivan hirviömäiseltä.
Mutta tasoon nähden olin hieman pettynyt- ehkäpä odotin liikoja. Figujen tinasta valmistaminen ei kai olekaan sitten niin helppoa. Pitäisi kokeilla itse, ennenkuin arvostelee. Mutta kyllä minä nuo hyvinkin pelissä sallisin!

Hyvää työtä, propsit ja respect kaikille, jotka jaksoivat osallistua- itse en viitsinyt. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Hienoja spawneija mielestäni. On se varmaankin vaikea tinasta väsätä, mutta hyvin olitte onnistuneet. Erityisesti hienoja olivat mielestäni ensimmäinen, kolmas ja yhdeksäs. Niissä oli eniten spawnimaisuutta. Muutkin olivat toki hienoja! Good work!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Kuinka kauan tota äänestysaikaa on vielä? Ja hienoja spawneja oli varsinkin numerot 3, ja 7! Ja kaikki spawnit on hienompia kuin GW:n.
Viimeksi muokannut Jaqo, Ti 13.04.2004 20:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Itseeni kolahti #2. Ei liian "perinteisen blisterispawnin" näköinen, todella omaperäinen, sopii hyvin Tzeenchin spawniksi värikkyytensä ansiosta. Numero 1 olisi saanut ääneni, mutta siinä oli liikaa sitä perinteistä blisterispawnin näköä.
Muutkin työt olivat toki hienoja. Nice job, everyone!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Itse äänestin numeroa 8. Minusta yksinkertaisen kaunis. Nelonen oli myös hieno, aluksi meinasin äänestää sitä, mutta viime metreillä kasi kiilasi ohi minun silmissäni. Kaikki olivat kuitenkin aivan mainioita, harmi etten itse ehtinyt mukaan skabaan.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Itse annoin ääneni numerole kolme. Siinä oli juuri hieno tautinen Nurgle meininki ja Nurlingejakin oli laitettu beissiin. Oikeastaan ainut, josta pidin omani lisäksi.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ei, todellisuudessa tinasta ei ole edes vaikea säätää nättejä spawneja. Kysykää vaikka Runefangilta, ei varmaan kovin kauan nokka tuhissut noissa. Omasta mielestäni tuolla oli vain yksi, joka ei ollut ihan niin nätti mitä olisi voinut odottaa, mutta yleisellä tasolla kelpuuttaisin ihan mielelläni minkä tahansa noista pelikentälle. Ja se hintakin on se päätähuimaava pari erssiä. ;) Kun eivät nuo kovin paljoa ole kamalampia kuin GW:n omat möllit, ja neljän tekemisessä säästää hyvinkin helposti lähemmäs 100 euroa. Ei huonosti. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Jaqo

No mitkäs niistä on runefangin tekemiä?
Jaqo

Runefang kirjoitti:Itse annoin ääneni numerole kolme. Siinä oli juuri hieno tautinen Nurgle meininki ja Nurlingejakin oli laitettu beissiin. Oikeastaan ainut, josta pidin omani lisäksi.
Olihan spawnissa itsessäänkin nurglingi.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Minä annoin ääneni numerolle 5, siinä oli sitä spawnimaisuutta, jtain epäsikiömäistä. Se vain oli cyyl.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Jaqo kirjoitti:No mitkäs niistä on runefangin tekemiä?
Tietääkseni tekijät paljastetaan sitten kun äänestys on ratkennut, eli ensi maanantaina.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Näin on.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Tuosta tosin voi aika paljon päätellä (tai sitten ei) kun Rune sanoi että "Kysykää vaikka Runefangilta, ei varmaan kovin kauan nokka tuhissut noissa." Joten luultavasit niitä on useampi... ja ehkä kuvassaki... ;)
Sopor Aeternus
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Nro viisi omisti sitä jotain, jota epämääräiseen möllään kuuluu - isot kidan ja hampaita. Näin tulkitsisin kuvasta, jonka vain toivoisin olevan tarkempi. Extrapisteitä piikeistä - siilit ovat suloisia. Iso silmä on myös varsin hauska. Jäi harmittamaan lonkeroiden puuttuminen.
Tulihirmu

Viesti Kirjoittaja Tulihirmu »

Äänestin itse numeroa kuusi, pidän henkilökohtaisesti lonkero-otuksista(mitä tämä nyt sitten tarkoittaakin), ja kuutosessa niiden oli vielä hienot väritkin spawniksi.
c",)<---------------Tuossa on pottunenäinen tyyppi, jos tiiraat tarkasti...
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Ykkönen oli paras. Just toi selvä spawnimaisuus.
-Im SO BACK-
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Äänestin kuutosta, sen pidempi aikainen katsominen nimittäin rupesi jostain syystä kuvottamaan. Hyvä ominaisuus spawnilla.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Seiska ja kolmonen kävivät tiukkaa taistelua, mutta lopulta seiska voitti. Siitä tuli heti mieleen joku hiekkahirviö ja kita oli iso.
Yksinkertaisesti komea.
Wurm

Viesti Kirjoittaja Wurm »

Nro 6! Aivan loistavan näköinen paholaisensikiö! ...Tulee mieleen jotenkin tuo Carpenterin "The Thing"... Muutkin oli tosi komeita, tosin jotkut olivat ehkä hieman liian "söpöjä" isoine silmineen :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”