Kapteeni kouran.
Ei nuo nyt edes kovin kaukana ole todellisuudesta. Melkeinpä liian heikot statit. Ukkohan pystyi tappamaan härän paljain käsin ja nappaamaan nuolen kiinni lennosta...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
The Scientist
- Konrad von Richtmark
Vaikka ite olen high elffi pelaaja olen myös sitä mieltä että GW suosii helffejä liikaa. Noi kaksi äijää jotka Urian Poisonblade tappoi tuskin oli enemmän kun jotain nimiä GWn fluffinkirjoittaja veti hihasta tosta vaan ja joita ei mainita missään muualla, kun taas Kouran oli yksi delffi-yhteiskunnan merkittävimmistä hahmoista ja aikaisempien editioiden characteri jolla oli omat säännöt y.m.
Mielestäni, jos delffi-pelaajat Storm of Chaoksessa pärjäävät perkeleen hyvin helffi-pelaajia vastaan, niin saavat mun puolesta valloittaa Nagarythen takaisin, jälleenrakentaa Anlecin ja vaikka hakata everqueeniltä pään irti. Ja onhan se mahdollista että GW suostuu siihen jos nyt delffit saavat aivan vammaisia tuloksia. Räjäyttihän ne Kaadian viime kesänä Eye of Terrorin jälkeen, huolimatta planeetan tarkoituksesta imperiumin fluffille.
Mielestäni, jos delffi-pelaajat Storm of Chaoksessa pärjäävät perkeleen hyvin helffi-pelaajia vastaan, niin saavat mun puolesta valloittaa Nagarythen takaisin, jälleenrakentaa Anlecin ja vaikka hakata everqueeniltä pään irti. Ja onhan se mahdollista että GW suostuu siihen jos nyt delffit saavat aivan vammaisia tuloksia. Räjäyttihän ne Kaadian viime kesänä Eye of Terrorin jälkeen, huolimatta planeetan tarkoituksesta imperiumin fluffille.
Ei siinä mitään, jos fluffillisesti suositaan, kun pelillinen osuus on tehty päin hevonkuusta. DE pelaajana, joka on saanut sekä revisionin että uuden, useampia mahdollisuuksia antavan listan (Cult of Pleasure), olisin hiljaa ja hykertelisin tyytyväisyydestä (polttaen nurkassa viimeisimpiä fluffinpätkiä, joissa Malekith kuolee...Konrad von Richtmark kirjoitti:Vaikka ite olen high elffi pelaaja olen myös sitä mieltä että GW suosii helffejä liikaa.
Ja kyllähän delffit tulevat pärjäämään sekä listansa että lukumääränsä avulla Storm of Chaoksessa.
- Konrad von Richtmark
Nojoo, pelillinen suosiminen on toinen asia. Kun delffien voittoprosentti oli Albion-kampanjan huonoin, GWltä irtosi sekä revisio että pari kunnon taikakalua. Kun taas Ulthuan-org:in pojat yrittivät saada helffeille revision, GW kylmästi tyrmäsi ne.
Jos helffeillä aikoo pärjätä kasuaalisessa turnauksessa on melkein pakko joko pelata ratsuväki- tai magiaraskasta armeijaa. Jalkaväkilössit joko ammutaan alas tai joutuvat totaalisesti piiritetyiksi ja flankkausten uhriksi vihollisjoukkojen suuren määrän takia. Revision tarkoitus ei ollut parantaa helffien yleissuoritusta, enemminkin tehdä käyttämättömistä yksiköistä käytettäviä. Ei siis mitään kohtuutonta, jos multa kysytään.
Mut toisaalta, sen kyllä ymmärtää että jos GW antaisi helffeille revision noin vaan tilauksesta niin pian kaikki vaatis muutoksia.
Jos helffeillä aikoo pärjätä kasuaalisessa turnauksessa on melkein pakko joko pelata ratsuväki- tai magiaraskasta armeijaa. Jalkaväkilössit joko ammutaan alas tai joutuvat totaalisesti piiritetyiksi ja flankkausten uhriksi vihollisjoukkojen suuren määrän takia. Revision tarkoitus ei ollut parantaa helffien yleissuoritusta, enemminkin tehdä käyttämättömistä yksiköistä käytettäviä. Ei siis mitään kohtuutonta, jos multa kysytään.
Mut toisaalta, sen kyllä ymmärtää että jos GW antaisi helffeille revision noin vaan tilauksesta niin pian kaikki vaatis muutoksia.