Sotavasara.netin käyttäjien tapaaminen.Jesh kirjoitti:Ai niin, mikä on Sotavasaran ''miitti''?
Ropecon 2004
Conissa sinua ei varmasti katsota kieroon vaikka pukisit yllesi mitä. Ehkäpä saattaisit kerätä hieman katseita jos jättäisit täysin pukeutumatta, mutta tuskinpa silloinkaan...Jesh kirjoitti:Jos itse laitan, niin en haluaisi, että ihmulaiset katselevat outona, että mikäs tyyppi tuokin on, kun on laittanut lapun paitaansa, jossa lukee Jesh. Mutta jos monetkin laittavat, niin ei minua varmasti katottaisi kieroon.
Kuninkaalla on keppihevonen.
Amen. Paikassa missä riehuu haltioiksi yms pukeutuneita Jesh nimikyltti on siitä järjellisemmästä päästäAssMuster kirjoitti:Conissa sinua ei varmasti katsota kieroon vaikka pukisit yllesi mitä. Ehkäpä saattaisit kerätä hieman katseita jos jättäisit täysin pukeutumatta, mutta tuskinpa silloinkaan...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mikä ettei. Morghoz 'Ard Boyz ar' redy for Da Bashin' Humiez In Da Piecez! Eli tuommoinen 2000-3000 pistettä örkkejä valmiina matsiin. Saattaa olla Conin aikaan enemmänkin...Tohtori-SyFilis kirjoitti:Ajattelin että voisi jonkin näköisen Empire Vs Orcs battlen vääntää, mutta pitää katsoa onko kiinnostuneita.The Emperor kirjoitti:Jos nyt joku jaksais väkertää sen *mega battlen* fabaan niin omat talabheimini ovat sinne tulossa erottelemaan lihat läskistä.
Tai sitä että onko minulla innostusta vääntää semmoista.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Grandbeloksen palkkasoturiarmeija ja Altzheimer Kraus, aina valmiina!morhgoz kirjoitti:Mikä ettei. Morghoz 'Ard Boyz ar' redy for Da Bashin' Humiez In Da Piecez! Eli tuommoinen 2000-3000 pistettä örkkejä valmiina matsiin. Saattaa olla Conin aikaan enemmänkin...Tohtori-SyFilis kirjoitti:Ajattelin että voisi jonkin näköisen Empire Vs Orcs battlen vääntää, mutta pitää katsoa onko kiinnostuneita.The Emperor kirjoitti:Jos nyt joku jaksais väkertää sen *mega battlen* fabaan niin omat talabheimini ovat sinne tulossa erottelemaan lihat läskistä.
Tai sitä että onko minulla innostusta vääntää semmoista.
Jah. Innostuisikohan maalaamaan örkki armeijani valmiiksi tuohon mennessä
2k armeijan saanen kasaan, ehkä hiukkasen enemmän.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
ChildGamez
Minä voisin osallitua tuollaisen Megabattlen järjestelyyn, jos en ihan ypöyksin sitä joudu tekemään.
Teemaksi ajattelin juuri tuota Storm of Chaosta (Coniin mennessähän itse kirjakin on jo julkaistu), pelaajia 4 molemmin puolin (luonnollisesti hyvikset vastaan pahikset) ja joka pelaajalla semmoiset 2000 pts. tavaraa kentällä.
Hyviksi armeijoiksi luetellaan:
-Empire (myös Middenheim defenders ja CoU)
-Dwarfs (myös Slayer cult)
-High elves (myös Sea guard)
-Wood elves
-Lizardmen
-Bretonnia
-Tomb kings
-Dogs of War
pahoiksi luonnollisesti kaikki muut!
Örkit ovat ongelmaisia, koska kaaoksen puolella ne eivät ole, mutta ihmiskunnan vihollisia silti, siksi nekin luetellaan pahoiksi.
Plussaa olisi tietysti, jos pelaajalla olisi SoC-lista jolla pelaisi, muttei suinkaan välttämätöntä. Itse olisin mahdollisesti pelaamassa Daemonic Legion-listalla...
Nämä olivat siis vasta täysin raakileita ideoita ja alustavia suunnitelmia, eli haukkukaa pois...
Teemaksi ajattelin juuri tuota Storm of Chaosta (Coniin mennessähän itse kirjakin on jo julkaistu), pelaajia 4 molemmin puolin (luonnollisesti hyvikset vastaan pahikset) ja joka pelaajalla semmoiset 2000 pts. tavaraa kentällä.
Hyviksi armeijoiksi luetellaan:
-Empire (myös Middenheim defenders ja CoU)
-Dwarfs (myös Slayer cult)
-High elves (myös Sea guard)
-Wood elves
-Lizardmen
-Bretonnia
-Tomb kings
-Dogs of War
pahoiksi luonnollisesti kaikki muut!
Örkit ovat ongelmaisia, koska kaaoksen puolella ne eivät ole, mutta ihmiskunnan vihollisia silti, siksi nekin luetellaan pahoiksi.
Plussaa olisi tietysti, jos pelaajalla olisi SoC-lista jolla pelaisi, muttei suinkaan välttämätöntä. Itse olisin mahdollisesti pelaamassa Daemonic Legion-listalla...
Nämä olivat siis vasta täysin raakileita ideoita ja alustavia suunnitelmia, eli haukkukaa pois...
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ja joka pitää vielä suunnitella. Mehän siitä aluksi vitsailimme Sudessa silloin aikanaan.Eraphion kirjoitti:Mä en ainakaan tahdo mihinkään 15 eri rodun megabattleen osallistua.. örkit vs empire on kauan odotettu taisto jota suunniteltiin jo puol vuotta sitten coniin..
The small boys have come to see me hang
Miksi et? Juuri tuollaisissa isoissa mätöissä,Eraphion kirjoitti:Mä en ainakaan tahdo mihinkään 15 eri rodun megabattleen osallistua.. örkit vs empire on kauan odotettu taisto jota suunniteltiin jo puol vuotta sitten coniin..
joissa pelataan "maailman kohtalosta" ovat
useat armeijat vain eduksi!
Mutta jos muidenkin mielestä on huono idea laittaa
8 täysin sattumanvaraista armeijaa kentälle, niin
voidaanhan koko battle rajoittaa vain SoC-listoihin.
Helppo kuvitella tilanne, jossa Archaonin joukot,
Demonit, Slaaneshi Dark elffit ja Clan Eshin vyöryvät
eteenpäin, ja vastassa odottaa Slayereita, Sea guardeja,
Middenheimiläisiä ja Bretonnian errant knightejä.
Mikäänhän ei tietenkään estä pitämästä kahta megabattlea (tiedoksi Tohtori syfilikselle-en aio syrjäyttää sinua
Viimeksi muokannut ErrSol, Pe 28.05.2004 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja SoCista, se ei todellakaan toimisi fluffitaistona, haltiat, kääpiöt ja ihmiset voi liittoutua taistelemaan chaosta vastaan, liskot voi taistella chaosta vastaan, delffit voi taistella chaosta ja liskoja vastaan, delffit ja helffit voi taistella keskenään mutta minkään stoorin pohjalta liskot, khemriläiset ja ensimmäisinä mainitut ei taistele yhdessä chaosta vastaan.
Eye is green.
-
ChildGamez
Tohon megabatleen......jos sen järjestätte niin eikös örkit vois saaha pahis liittolaisii ja empire hyvis
. Tollanen peli ois hermoja kutkuttava, mutta kun en kerää tälla haavaa kuin Chaosta ja Chaos Dwarfeja (Chaos Dwarfeja vain jotain 700pts.).
Mitäs muita pelejä siellä on? Onkos siellä jotai virallisii turnauksii FB puolella? Vai ovatko kaikki FB jutut joidenki porukoide ite järkkäämiä? Miten niihin pääsee mukaan?
Mitäs muita pelejä siellä on? Onkos siellä jotai virallisii turnauksii FB puolella? Vai ovatko kaikki FB jutut joidenki porukoide ite järkkäämiä? Miten niihin pääsee mukaan?
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs