Turnajaiset!
Countteja on monia. Kaaoslordeja yksi. Identtisiä on joitakin, mutta ihme kyllä vain muutama.VD kirjoitti:Ihmettelisin jos löytyisi yhtään vampire counttia (tai mortal kaaoslordia), sillä he maksavat munasillaankin yli 200pts (ja turnajaisten pisteraja on 250pts).
Löytyykö muuten identtisiä sankareita ollenkaan ?
Vastustajalla oli strena 6, mikä kyllä tiputtaa savesta 3. Vala tuon varmistikin jo.VD kirjoitti:No joo, mutta tuskin nyt ihan kolmea :OBrightstar kirjoitti:Johtuisikohan tämä saven tiputus kenties vastustjan kovasta voimasta?VD kirjoitti:Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
ja muutenkin, ei tuolla hirviöllä ole 7 hyökkäystä vaan 6. Maagisia aseita ei voi combottaa ei-maagisten aseitten kanssa.
Mutta joo huomasin mutta vasta myöhään. Ja anlashock oli sen kyllä korjannutkin.
S7? Ensimmäisellä vuorolla (jolla se on siis ainoastaan mahdollista saada) saadaksesi sen, Ld:si olisi tullut olla >11. Älä vauhkoa.The Emperor kirjoitti:No voi *ITTU!!!!!!
en voi tippuu ekassa erässä...huoh...joku ylijuusto chaos lordi kyni mut...=(
noh...nyt on kyl tylsää jaärsyttävää tietää et mun charru oli *erseestä.
ja muuten miks mä en saanu mun s7??? olishan mun se pitäny saada
Sinulla ei ollut 0+ savea. Full plate + Barded nightmare antaa käsittääkseni 2+ saven. Julkisiin kyselyihin tulee useimmiten julkinen vastaus, eli jos ette halua tietojanne julkisuuteen niin yv:tä tai mailia.Iso_Arska kirjoitti:Mites kun itsellä oli 0+ armour save ja se laskeutui s5:stä 4+:ksi? Vaikuttaisi varmaan aika ratkaisevastikin... :/
Ihailtavaa oma-alotteisuutta. Oli tapahtunut jostain syystä typo, mutta wardi on nyt poistettu.ais kirjoitti:mutta asiasta toiseen.
+++++SAVING+++++
Ais the dal uses his armour save of 5+ which he is able to reroll 1.67 times and his invulnerable/ward save of 5+ .
Ais the dal suffers 0.49 unsaved wounds and has 2.51 wounds left.
en ainakaan omasta mielestä oo laittanut wardeja tai muuta. että tarkastatko AnlaShock asian. pahoittelen suuresti jos tämä on minun syytä.
gurk oli ensimmäinen tietokantaan lisätty hahmo, ja ilmeisesti hässäkässä fear unohtui. Onneksi se ei matsin lopputulokseen vaikuttanut. Nyt kuitenkin sekin on mukana.valnir the reaper kirjoitti: Hmm mistä johtuu että ulrichin osuminen ei huonontunut. Ja edelleen millä empiren tyypillä on ws7. Ulrich paljasta kuka olet.
Ja kuten Runefang sanoikin, White Wolf Grand Master voi Heart of Middenheimillä saada WS7.
Ais the dal vs Lord of the Flies uusittu. Uusi raportti on tässä.
Ei ollut rerollattavaa savea.jamopower kirjoitti:Muistelisin kyllä että Carvingilla olisi ollut re-roll save, mutta eipä siitäkään olisi hyötyä ollut.
Toinen kierros mahdollisesti tänä yönä, viimeistään huomenna (aamu)päivällä.
Toinen kierros tehty. Raportit http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/33.txt -> http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/48.txt
Kaavio osoitteessa http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html
Nyt jatkossa olevat eivät siis enää putoa ensimmäisestä häviöstään, vaan saavat mahdollisuuden keräilyiden kautta nousta aina pronssille asti. 40k-turnauksesta poiketen ainoastaan yksi pronssimitali on jaossa.
//Edit
Ja älkää sitten häiriintykö noista \ -merkeistä. PHP lisää ne automaattisesti '-merkkien eteen kenttien arvoissa (=nimissä) enkä jaksanut editoida niitä pois.
//Edit
Ja seuraava kierros sunnuntai-iltana.
Kaavio osoitteessa http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html
Nyt jatkossa olevat eivät siis enää putoa ensimmäisestä häviöstään, vaan saavat mahdollisuuden keräilyiden kautta nousta aina pronssille asti. 40k-turnauksesta poiketen ainoastaan yksi pronssimitali on jaossa.
//Edit
Ja älkää sitten häiriintykö noista \ -merkeistä. PHP lisää ne automaattisesti '-merkkien eteen kenttien arvoissa (=nimissä) enkä jaksanut editoida niitä pois.
//Edit
Ja seuraava kierros sunnuntai-iltana.
Tutkimusten mukaan vahingonilo on paras ilo, joten...AnlaShok kirjoitti:Kaavio osoitteessa http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html
Heh heh, Ghurgor sai turpaansa Janalialta. Ollaankos nyt polleaa poikaa
No ei nyt, pääsit sentään suht. pitkälle.
Mutta ensi kerralla Gerlag paiskoo sinua Hangosta Kilpisjärvelle 6-0
-
Luolapeikko
# korisee tyytyväisenä #
tohohoo!
Voisiko lynkatun Azazelin mestari ja herra ottaa yhteyttä ja kertoa, mikä hänen esitaistelijansa oli oikein otuksiaan sekä kuinka oli hänet varustanut.
Jonkin sortin demonin Günther Klause, Pohjolan jyrä ja kauaksi pelätyn Zhanta Klausen äpäräpoika, näyttää lähettäneen takaisin kaaosulottuvuuden sekasikiöisiin syövereihin..
tohohoo!
Voisiko lynkatun Azazelin mestari ja herra ottaa yhteyttä ja kertoa, mikä hänen esitaistelijansa oli oikein otuksiaan sekä kuinka oli hänet varustanut.
Jonkin sortin demonin Günther Klause, Pohjolan jyrä ja kauaksi pelätyn Zhanta Klausen äpäräpoika, näyttää lähettäneen takaisin kaaosulottuvuuden sekasikiöisiin syövereihin..
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Herkkua katseltavaa, nähtiin tässä nyt sitten miten hyvin pirahna blade + bane head toimii jos sattuu sopiva vastustaja vastaan 
Harmi vaan etten kyllä millään pärjää kääpiöille tällä hahmolla.
Onneksi seuraava on vielä Highborn, jotta siitäkin pääsee vielä eteenpäin.. hmmh.
*grin*Matsi 45 kirjoitti:count nomini suffers 0.36 unsaved wounds which are multiplied by 4 for total of 1.42 and has 1.58 wounds left.
Onneksi seuraava on vielä Highborn, jotta siitäkin pääsee vielä eteenpäin.. hmmh.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Pah, Elanthor nauttii sammakonreisillä seuraavan kierroksen jälkeen!Deetwo kirjoitti:Herkkua katseltavaa, nähtiin tässä nyt sitten miten hyvin pirahna blade + bane head toimii jos sattuu sopiva vastustaja vastaan :)
*grin*Matsi 45 kirjoitti:count nomini suffers 0.36 unsaved wounds which are multiplied by 4 for total of 1.42 and has 1.58 wounds left.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Huomauttaisin tässä vaiheessa eräästä virheestä.
Ja silti voitin ihan ylivoimaisesti, jea. Ini on kolmonen... mennyt sekaisin?
Mutta jos tuon asian korjaisi seuraavaan matsiin sitten kuitenkin?
EDIT: Onko muuten cold blooded laskettu tuohon feariin mukaan vai tavallisella ldtestillä?
Elanthor: Muistaakseni kun hahmoa tein, yksi mitä vastaan testasin oli highborn muutamassa kombinaatiossa, eikä se pärjännyt kertaakaan toughness kolmosellaan, vaikka kuinka olis saveja ja muuta
Veikkaisin meidän matsissa käy näin, ensimmäinen vuoro:
Elanthor suffers 0.52 unsaved wounds which are multiplied by 4 for a total of 2.08 wounds and has 0.92 wounds left
Saurus Oldbloodilla on 5 hyökkäystäMatsi 45 kirjoitti:Venerable Tzolkin attacks count nomini 3 times
Mutta jos tuon asian korjaisi seuraavaan matsiin sitten kuitenkin?
EDIT: Onko muuten cold blooded laskettu tuohon feariin mukaan vai tavallisella ldtestillä?
Elanthor: Muistaakseni kun hahmoa tein, yksi mitä vastaan testasin oli highborn muutamassa kombinaatiossa, eikä se pärjännyt kertaakaan toughness kolmosellaan, vaikka kuinka olis saveja ja muuta
Veikkaisin meidän matsissa käy näin, ensimmäinen vuoro:
Elanthor suffers 0.52 unsaved wounds which are multiplied by 4 for a total of 2.08 wounds and has 0.92 wounds left
Viimeksi muokannut Deetwo, La 08.05.2004 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
The Scientist
Oldbloodilla on 5 hyökkäystä, joo. Count nominilla oli kuitenkin sellainen varustus mikä vähensi vastustajan hyökkäyksiä kahdella.Deetwo kirjoitti:Huomauttaisin tässä vaiheessa eräästä virheestä.
Saurus Oldbloodilla on 5 hyökkäystä :) Ja silti voitin ihan ylivoimaisesti, jea. Ini on kolmonen... mennyt sekaisin?Matsi 45 kirjoitti:Venerable Tzolkin attacks count nomini 3 times
Mutta jos tuon asian korjaisi seuraavaan matsiin sitten kuitenkin? :)
Cold blooded on mukana lizardmeneillä.
Nyt on kyllä reilun pelin nimissä pakko ihmetellä. Tuliko Gilbburalle tosiaan vastaan kääpiö jolle oli korkeintaan 4+ re-roll save vai onko tossa sattunut joku kopionti virhes..
Gilbert has total of 3.89 wound rolls with normal strength.
Gilbert inflicts 3.46 wounds with his strength of 6 against Rorin Thunderthooth's toughness of 5.
Chance to wound was 89% for a normal hit with the ability to reroll 3.89 failed to-wound rolls.
+++++SAVING+++++
Rorin Thunderthooth has no save at all!
Rorin Thunderthooth suffers 3.46 unsaved wounds and has -0.46 wounds left.
Lisäksi gilbburan polle ei lyönyt ollenkaan, vai pitikö se vain lomaa kun vastustaja kaatui jo ritarin lyönneistä?
Edit: No jo selkis..
Gilbertti taitaa saada kiittää damsel Elenaa..
Gilbert has total of 3.89 wound rolls with normal strength.
Gilbert inflicts 3.46 wounds with his strength of 6 against Rorin Thunderthooth's toughness of 5.
Chance to wound was 89% for a normal hit with the ability to reroll 3.89 failed to-wound rolls.
+++++SAVING+++++
Rorin Thunderthooth has no save at all!
Rorin Thunderthooth suffers 3.46 unsaved wounds and has -0.46 wounds left.
Lisäksi gilbburan polle ei lyönyt ollenkaan, vai pitikö se vain lomaa kun vastustaja kaatui jo ritarin lyönneistä?
Edit: No jo selkis..
Viimeksi muokannut Vala, La 08.05.2004 12:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The board is set. The pieces are moving"
Rorinin save on ihan oikein. Vinkki: hän edusti erästä SoC-listaa.Vala kirjoitti:Nyt on kyllä reilun pelin nimissä pakko ihmetellä. Tuliko Gilbburalle tosiaan vastaan kääpiö jolle oli korkeintaan 4+ re-roll save vai onko tossa sattunut joku kopionti virhes..
Polle ilmeisesti piti lomaa. (sillä kun ei ollut strike first in the first turn -flägiä). Korjaan asian illalla, nyt on kiirus muualle.
-
wild rider of saim hann
oliko bombus lucorum doombull vai? sillä jos se oli beastlord sillä olisi pitänyt olla 3 hyökkäystä magic itemini takia. Onnittelut kuitenkin voittajalle. se oli aika tasainen ottelu
anlashok ihmettelen vain jos curse teki 0.17 woundia onko
0.67 - 0.17 = 0.64???????
jos ukollani olisi ollut great weapon niin olisin voittanut
by the way sadas viestini meni jo joten tämä on 102 viestini
anlashok ihmettelen vain jos curse teki 0.17 woundia onko
0.67 - 0.17 = 0.64???????
jos ukollani olisi ollut great weapon niin olisin voittanut
by the way sadas viestini meni jo joten tämä on 102 viestini
come brothers follow me...