"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turnajaiset!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Rorin edusti socin slayer armya ja niille ei saa mitään saveja.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Ottaa päähän, kun tajusin, että Ghurgor olisi voittanut Janalian jos sillä ei olisi ollut hevon atakkeja! Saattoi olla koko turnajaisten tiukin matsi, kesti 8 kierrosta ja siinä vaiheessa Janaliallakin mukavat 0.08 woundia jäljellä.

No, tässä vaiheessa paljastan että minulla oli mukana slaughterers blade, armor of damnation ja Gaze of Gods ja nurglen merkki.

Ja Brightstar voisitko lähettää Janalian varusteet minulle YV:nä.
Pamp-pu kirjoitti:Tutkimusten mukaan vahingonilo on paras ilo, joten...
Heh heh, Ghurgor sai turpaansa Janalialta. Ollaankos nyt polleaa poikaa ? *räkättää vahingoniloisesti*
No ei nyt, pääsit sentään suht. pitkälle.

Mutta ensi kerralla Gerlag paiskoo sinua Hangosta Kilpisjärvelle 6-0.
Niin että ottettaisiin uusinta? Sopii minulle jos sinulla tällä kertaa olisi vähän parempi tuuri. ;)
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

The Senator kirjoitti: Saattoi olla koko turnajaisten tiukin matsi, kesti 8 kierrosta ja siinä vaiheessa Janaliallakin mukavat 0.08 woundia jäljellä.
Saattoihan tuo olla turnajaisten tiukin matsi, mutta melkeimpä uskon että minun (Kazik) ja Grim Reaperin matsi oli pelin tähän mennessä pisin, johtuen siitä että kääpiölläni oli yltiöhyvät savet mutta ei maagista asetta, joten Wraithi säilyä voittajana.
End of turn 107:
Kazik Braveheart has 0.03 wounds left.
The Grim Reaper has 2 wounds left.
Turn 108!
niih.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

kääpiökuningas kirjoitti:Kumarrukseni Grim Rearerille (Ari?). Ei ollut maagista leikkuria mukana, joten taisit pistää Lordin matalaksi, vai ;)

No, pääsin kuitenkin näin pitkälle!
*kiitos ja kumarrus*

Buha ha ha haa! Siitä tuli piiiiiiiiiiiitkä matsi, mutta Grim Reaper jälleen kulutti(!?) vastustajansa loppuun.
Nyt ruvetaan jännäämään onkohan Gurk the pox käyttänyt viikkorahansa maagisiin aseisiin.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

On se ;)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Arh, ais the dalin pieksin sitten uusintamatsissa, mutta sitten joku toinen vertikaalirajoitteinen tekee madonruokaa (oma sisäpiirinvitsi, öhöhöö) vuohestani.

Eli Kärpästen Herra oli petoruhtinas Isolla Aseella, Armour of Damnationilla, Gaze of Godsilla ja Mark of Grandpa Nurglella.

Olikohan ainut charru turnauksessa joka alunoperin kehiteltiin pelkän tyylin takia :P Alunperin taisi olla Kruunu Gazen tilalla.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

kärpästen herra aina ei voi voittaa sanoo tämä toinen vertikaalirajoitteinen ja nirhasi vuohesi

oma charru ei ole tehty tyylin takia se on pelkkä tyyppi jonka varusteet vain laitoin sille ja ajattelin että tuskin pääsen edes jatkoon
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Sinulla ei ollut 0+ savea. Full plate + Barded nightmare antaa käsittääkseni 2+ saven. Julkisiin kyselyihin tulee useimmiten julkinen vastaus, eli jos ette halua tietojanne julkisuuteen niin yv:tä tai mailia.
Hmm... Siinä tapauksessa olin joko unohtanut kirjoittaa enchanted shieldin tai et ollut huomannut sitä (itse epäilen unohtaneeni). Noh, eipä voi mitään :(
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

WUUHUUU!!!!!12

Ja haltiatytteli jatkaa voittokulkuaan. Ei hitto tuo matsi oli kyllä todella täpärä, ette uskokkaan kuinka paljon nauroin kun huomasin minkä takia voitin.

Ja eikä siinä viellä kaikki: seuraavaksi (taas) Fellbladder skaveni! :D mistänäitä oikein pursuaa. Ihan sama, lisää!
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Jätä minun Kurppanaattori rauhaan. Mokoma sukkahousuhippi :P
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Brightstar

*KRÖH* sukkahousuhippitär *KRÖH*
:D
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

wild rider of saim hann kirjoitti:oliko bombus lucorum doombull vai? sillä jos se oli beastlord sillä olisi pitänyt olla 3 hyökkäystä magic itemini takia. Onnittelut kuitenkin voittajalle. se oli aika tasainen ottelu

anlashok ihmettelen vain jos curse teki 0.17 woundia onko
0.67 - 0.17 = 0.64???????
Bombuksen hyökkäykset ovat aivan oikein. Suomeksi: kyllä, se on doombull.

Cursessa oli pieni epätarkkuus: ilmoitetut aiheutetut woundit eivät ottaneet mahdollista rerollia huomioon. Varsinainen damage oli kuitenkin laskettu oikein. Korjattu raportti löytyy osoitteesta http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/47.txt .
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Minne mun heppa katos :(
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
AnlaShok

Pikku kirjoitti:Minne mun heppa katos :(
Blaa. Heti tän turnauksen jälkeen teen kyllä lisäattackitkin automaagisiksi. Seuraavan kierroksen matsissa heponen on taas mukana. Mistä puheen ollen, kolmas kierros näkyy ihan hetken kuluttua.

//Edit
http://www.tuitui.org/muut/kaavio.html
http://www.tuitui.org/muut/fbturnee/49.txt -> 56.txt
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Jees, Rûdhernil, Ulthuanin prinssi, oli jälleen voitokas. Tällä kertaa taistelu tosin oli vähän tiukempi.

Puolivälierässä vuotaa haltiaveri, sillä vastaan asettuu haltiaprinsessa Janalia...

Täytyy kyllä kiittää AnlaShokkia, että jaksaa tämän kanssa väkertää.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

kyllä siinä taistelussa 52 oikea tyyppi voitti.

edit: muistin silloin kun turnajaiset olivat alkaneet että minun olisi pitänyt ottaa no armour saves ase eli oli oma syy että unohdin laittaa sellaisen aseen ja hävisin tämän ottelun
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Brightstar

rampale kirjoitti:Puolivälierässä vuotaa haltiaveri, sillä vastaan asettuu haltiaprinsessa Janalia...
Hahaah, pääsee näyttämään että kyllä tytötkin osaa :)
Toivottavasti muistit otta maagiset aseesi mukaan...
AnlaShok

On varmasti suuri yllätys, mutta minua ei taaskaan näe tällä viikolla. Seuraava kierros siis ensi viikonloppuna la-su -yönä tai sunnuntaina. Siihen asti spekulointia, uhoamista, kannustamista ja muuta fanitoimintaa :)
Vala

Viesti Kirjoittaja Vala »

Bretonnian Gilbert nousukas vielä mukana.. Noh ensi ringillä tulee lähtö kun Venerable Tzolkin näyttää bretille mistä skinkki pissii.. ilmeisesti Bane Head+Piranha Blade combo yhdessä sauruksen voiman+attackien kanssa on myrkkyä.. Yllättävän pitkälle pääsi bretti ukko.. ;)

Ja vaikka tuo nyt ei taistelun tulokseen vaikuttanutkaan niin tiedoksi AnlaShokille:
Gilbert attacks Bombus Lucorum 4 times
Gilbert's chance to score was for a normal hit 66.2% because he was afraid of his opponent.
Because Gilbert was able to reroll 4 misses, real (average) chance to score was for a normal hit 88.58% because he always hits on 2+.
He inflicted 3.54 normal hits.

Toi pelko ei sinällään vaikuta osumiseen, koska tress of Isouldella osuu 2+, regardless of other modifers. Eli osunieta iskuja olisi tässäkin ollut se 3.89(todennäköisyys 97.22%) ja haavoja olisi tullut 3.46 ekalta ringiltä.

Vai onko tuossa laskettu myös sitä että uskaltaako hyökätä? Jolloin siinä pitäisi huomioida se että questing knight voi re-rollata epäonnistuneet psykologia testit. 66.2% mahdollisuus normaali hittiin tuntuu vain aika pieneltä ld 9 hahmolle joka re-rollaa psykologia testit.

Edit: Jeps, mäkin kokeilin ennakkoon laskurilla ja selkäänhän siinä tuli komeasti. ;) 2+ re-roll save ja blessing=> ei ole riittävä saurustasi vastaan. Onnea vaan jatkoon!
Viimeksi muokannut Vala, Ma 10.05.2004 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The board is set. The pieces are moving"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Vala kirjoitti:Bretonnian Gilbert nousukas vielä mukana.. Noh ensi ringillä tulee lähtö kun Venerable Tzolkin näyttää bretille mistä skinkki pissii.. ilmeisesti Bane Head+Piranha Blade combo yhdessä sauruksen voiman+attackien kanssa on myrkkyä.. Yllättävän pitkälle pääsi bretti ukko.. ;)
Yllättävän pitkälle pääsi liskokin :)
Veikkaisin että sulla on kakkosen armouri ja vitosen wardi?
Tulee sieltä jonkinlaista damagea sentään sitten läpi....

Ainakin testirundi laskurin kanssa näytti voittoa... Hevonenkaan tuskin kamalasti merkkaa, kun sitä vastaan saan kuitenkin 2+ armoursaven vaikkei wardi toimikkaan :)
Sais Herra biistiloordi voittaa siellä tappelunsa kääpiötä vastaan, koska minulla ei ole mitään runetankkia vastaan minkäänlaista mahdollisuutta :(

Aika mielenkiintosta mättöä tulee ensi rundista...

Chaos Exalted vs Bret Lord
HE prince vs HE princess
Beast Lord vs Dwarf Lord
Saurus Oldblood vs Bret Lord

Pari pientä olettamusta siinä mukana, toivottavasti ei väärin sentään mennyt :)

EDIT: Aijai, nyt seisoo riimuilla koristeltu metrin mittainen ikävä seinä minun finaalipaikkani edessä. :(
Biistilordi ei millään voi voittaa sitä ja minä pärjään vielä huonommin. Biistin voittaisin kyllä, mutta kääpiöllä on liikaa saveja :(
Ai että kun kääpiölordilla olisi vaan ws6, kääntyisi tuo neljännesfinaalimatsi päälaelleen...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”