Itse epäilen 1 lisää,mutta olenko oikeassa?
Drog's Dead 'Ard Armour
-
Gragh the Bloodhammer
Drog's Dead 'Ard Armour
Örkkejen tämä kyseinen Magic Armour niin antaako se yhden lisää Armouriin vai antakaako se 1+ Armour Saven?Se on kerrottu siinä vähän velmusti. 
Gragh is back.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Drogs Dead ard armor antaa 1+ armor saven jota ei voi parantaa.
*edit* 1+ ja +1 ovat täysin eri asioita. Älkää siis sekoittako niitä.
*edit* 1+ ja +1 ovat täysin eri asioita. Älkää siis sekoittako niitä.
Viimeksi muokannut Zarathustrian, Ma 17.05.2004 21:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Gragh the Bloodhammer
-
Gragh the Bloodhammer
Itseasiassa jos savage orcit sais armoreita ne sais käyttää tota.. Vertaus staff of sneaky stealin' (?) jossa lukee common goblins only, night jne. goblinit ei saa käyttää; jos esineessä lukis common orcs only, vain perus örkit sais käyttää sitä. (Tietenkin voitte murskata mun väitteen helposti.)jullevi kirjoitti:Esine on Orcs only etteivät gobot saisi sitä. Savage orc characterit eivät myöskään saa Drog's Dead 'Ard Armouria (eivätkä itse asiassa muitakaan taikahaarniskoja).
Eye is green.
En minä tuota kieltänytkään. Totesin vain että Savage örkit eivät saa tuota(kaan) haarniskaa, syy moiseen on juuri mainitsemasi haarniskaoptioiden puute.Eraphion kirjoitti:Itseasiassa jos savage orcit sais armoreita ne sais käyttää tota..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Gragh the Bloodhammer
huuhkaja kirjoitti:Miten niin Savaget ei saa haarniskaa?
Q&A compilation kirjoitti:Q : Can Savage Orc Characters (shield option only) take magic armour, or magic shields only?
A : Magic Shields only, as anything else in Magic Armour counts as armour, which they cannot use!
it is apparent the intent has been revealed
Korjaus: maagit eivät saa ottaa minkäänlaista taikapanssaria. Tämä lukee aivan selvästi The Bookissa taikaesineiden selvennyksien kohdalla.huuhkaja kirjoitti:voihan meegillekin laittaa minkä tahansa taika haarniskan, se ei vaan voi taikoa siinä...
Ainoa poikkeus on, jos maagi saa muutenkin ottaa normaalia armouria. Tässä tapauksessa hän saa ottaa magic armouriakin, mutta menettää samalla maagin ominaisuudet (paitsi tietysti, jos special rulet antavat taikoa armourin kanssa, kuten BD:llä ja Tzeentchillä)
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
"A character who is not allowed to wear ordinary armour cannot be given magic armour. This includes many kinds of Wizard whose natural magical harmony would be seriously affected by armour. Therefore, Wizards cannot wear magic armour unless specifically mentioned in the description of the item." -The Kirja, The Sivu 152.
Muistaakseni vain Tzeentch velhot saivat taikoa panssari/taikapanssari päällä, chaos armorilla on kyllä erikoissääntö, notta se päällä sopii manata.Zarathustrian kirjoitti:Itse asiassa kaikki kaaos maagit saavat taikoa panssari(normi tahi maaginen) päällä. Ja kaikilta kaaos maageilta myös löytyy panssaria (paitsi beasteilta).The Witch king kirjoitti:(paitsi tietysti, jos special rulet antavat taikoa armourin kanssa, kuten BD:llä ja Tzeentchillä)
(+ paitsi demoneilta).
Isoja kaasupilviä
- The Captain
- Valvoja
En haluaisi alkaa taas tätä keskustelua, mutta enchanted shield on edelleen määritelmänsä mukaan magic armour. Missään virallisessa Q&A:ssa ei ole kielletty kilven antamista kaaos-velholle. Ainoat viralliset taikaesinerajoitukset ovat:The Witch king kirjoitti:Kuten sanottu, koskee vain Chaos armouria. Et siis voi esim. antaa Sorcerer of Chaosille Enchanted shieldiä.Zarathustrian kirjoitti: Itse asiassa kaikki kaaos maagit saavat taikoa panssari(normi tahi maaginen) päällä. Ja kaikilta kaaos maageilta myös löytyy panssaria (paitsi beasteilta).
1) Arcane-itemeitä saa antaa vain velhoille.
2) Taikapanssarin voi antaa vain hahmolle, joka voi käyttää normaalia panssaria.
Chaos sorcerer saa käyttää Kaaospanssaria tai taikapanssaria ja loitsia sellainen yllään.
Netissä ilmestynyttä Q&A:ta alan kunnioittaa siinä vaiheessa, kun se ilmestyy GW:n Chronicles-sivulla Official-leimalla varustettuna.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.