Wood elf huhut
-
shadowdancer
- I.C. Wiener
- Viesti:
Pah! Ihan sama mitä sieltä tulee niin puskajusseja ne on, en ymmärrä miksi loppusi. Eikä niistä kuitenkaan tule mitään muuta armeija armeijaa parempi.shadowdancer kirjoitti:Mulla on semmoinen tunne että tästä uudesta armybookista tulee senverran hyvä että Welfien haukkuminen " puskajusseiksi " loppuu ainakin jonkin verran :) " Fear forces of chaos....." :)
Sen tiedän että kun ilmestyvät muut pelaajat itkevät täällä yhdessä kuinka juustoja ne ovat, sama tulee tapahtumaan myös kun ogret ilmestyvät :)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
No joo, tuo oli aika longshot tuo minun ideani. Mutta oikea karhu ei olisi myöskään hyvä, se kun ei oikein kävisi taikaesineestä.MagnuM kirjoitti: Miksi miekka, jolla on karhun pää? Minä meinasin ihan basella olevaa oikeaa KARHUA! Ainakin voisi odottaa, että tuolla beastmasterilla on kaverinaan jotain petoja. Ja toivottavasti ne elävät otukset sitten jotain osaakin, eivätkä ole juuri jotain 1 S3 attackki vuorossa.
Beastmasterin pedot voivat olla lähinnä jotain herdejä, mutta Magic itemeiksi niitä tuskin lasketaan.
Jonkinlainen familiar-eläin toimisi kyllä, mutta sen pitäisi ehkä olla selvästi maagisen näköinen.
Jos tuo ilmestyy jo 2005 taitaa beastmenit myöhästyä, tai jäädä jopa hankkimatta. Noh, kaikkea ei voi saada. Tuo dryadien skirmish-kyvyn poistaminen olisi mielestäni oiva muutos. Voin harvoja pelejä pelattuani sanoa, että jäin hiukan kaipailemaan jotain elite, tai ylipäätänsä (hyvää) Rank&file unittia.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No kyllä ne saa aika pahasti tyriä jos muovisotilaat on rumempia kuin nykyiset yhden asennon muovijousiapujat. Et en mä ainakaan niin kovasti tuota pelkää. Oikeastaan toivon että wardancerit jättää sukkahousut kotiin, koska ne ei ole nytkään maailman komeimpia figuja. Puumiehiä ei välttämättä tarvitsisi muuttaa.Jaqo kirjoitti:Pitääki ostaa noppaa kaikkia nykyisiä welf figuja ennen ku tulee uudet. Jos ne sitte oiski rumempia.
Re: Wood elf huhut
osaan kuvitella maagi jolla katti sylissä ja toisessa kädessä taika sauva. maagia päin ryntää raivoisa goppo. katti sanoo: ''miauh?''Apollo kirjoitti:- Felines herds ?
ja puu juur kamppaa gobbo polon.
-
guardian of wood
Varmaan niistä tulee ihan omat napit metalliblisuissa. Tosin ainahan voi vääntää omia konversioita.Kamreks kirjoitti:Ehkä acher boxista voi tehdä scoutteja...Siirtyy varmaan coreiksi tässä tapauksessa...VD kirjoitti:Oi joi, kuulostaa kivalta... Mutta missä on scoutit? :o Tahtoo taas tehdä all-shooty listan
U fail.