"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

JarLoz kirjoitti:Mainiota juttuja molemmat. 40K jutussa vähän ihmetytti miten Stormtrooper kessu tietää Khornen nimen, mutta toisaalta, voihan hyvinkin olla että Sergei ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä. ;)
Hmmm... Miksi Stormtrooper kessu ei tietäisi Khornen nimeä?

Ja kiitos, että ainakin yritätte esittää pitävänne tuosta 40K-tarinasta ;)
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Ghe'dahlgin tarina oli hyvä, tosin vähän lyhyt. Kuvailua oli sopivasti ja tunnelma oli mielestäni kohdallaan. Jätit myös tarinan aika hyvin auki seuraavalle kirjoittajalle. Hyvä ja nätti stoori, nyt vain katsotaan mitä Terminator on saanut aikaan.. Varmaan jättää mut jatkamaan tilanteesta suunnilleen:
- Ja niin viimeinenkin ryhmä kukistettiin ja paha valtasi planeetan." ;)
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Mitäh, en minä ole mikään alieni. ;) Tarinanpätkä on jo valmis, enää hion sitä. Loppu hieman arveluttaa, mutta so what. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Acoparaptor kirjoitti:Tapsa, jatko-osa on varmaankin jo valmis? :D
Heko heko. Mulla on tällä viikolla aika paljon muuta tekemistä, että tarina on nyt vasta... *avaa Wordin ja katsoo sivunumeroa* kolme sivua pitkä. (Ja älkää sanoko mitään nopeasta kirjoittamisesta! Kolme sivua on vähän!!!) Mutta viikonloppuna tarina kyllä edistyy.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Terminator kirjoitti:40k-puolelta ainakin. Siis Grondilleko sen lähetän?
Jep - eli joko sähköpostiin tai privaviestillä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Tapsa kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:Tapsa, jatko-osa on varmaankin jo valmis? :D
Heko heko.
Hauskaa, että vitsi miellytti :p
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Tapsa

Tämä mun tarina venyy aika ikävästi... Toivottavasti jaksatte lukea. Jos tuo Runen juttu oli 8 sivua, niin tämä mun oma saattaa mennä jopa 12 sivuun. Olikos tässä ylärajaa? Pitääkö minun lyhentää tätä?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hmph, minulla oli 4½ sivua. ;) Mutta äkkiä, pistä Grondille vaikka jäisikin vähän kesken. Mitä enemmän kesken sen parempi, ei sitä ole tarkoituskaan viedä loppuun. Jätä vain ohjat seuraavalle, tahtoo lukea! :D

edit\\ ...

...No kyllä se uusi kohta tulee, tänään ajattelin alkaa kirjoittamaan, mutta huomasin että sitä inspiraatiota pitää ilmeisesti alkaa ihan oikeasti metsästämään. ;)
Viimeksi muokannut Rune, To 20.05.2004 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Älä vaan lyhennä! Pitkät tarinat ovat parempia kuin lyhyet ja onhan sitten enemmän aihetta seuraaville kirjoittajille. Nämä alut vaikuttivat lupaavilta, katsotaanpa mitä maanatai tuo tullessaan.
Tapsa

Odota nyt vähän. Hillitse itsesi, hillitse itsesi, hillitse itsesi... (ja hoe tuota puoli tuntia peräkanaa. Se vasta saakin hermostumaan ;)) Tarina tulee pian. Ei sitä saa hoputtaa! Ja luulisi että sinä tiedät sen parhaiten ;)

EDIT SEKUNTIA MYÖHEMMIN, KUN KIRJOITTAJA HUOMAA ETTÄ HÄNEN ETEENSÄ ON EHDITTY LAITTAA TOINENKIN VASTAUS: Tämä oli siis tarkoitettu Runelle. Ja en lyhennä, Xavier.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Iik! Paineita! Hirveän pitkiä tarinoita, mutta ei se mitään, kyllä minä kestän (hope so)
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Oi oi olipa kyllä hyviä molemmat. En oikeen meinannu jaksaa lukea runen juttua loppuun ku en ole mikään himolukia. Tuossa 40k tarinassa pystyin kuvittelemaan oikeen ku ne stormtrooperit hyppii sieltä lentokoneesta. Siinä oli semmosta ww2 meininkiä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Just lukasin ton 40k tarinan. Oli sekin oikein hyvä ja siitä on terminaattorin helppo jatkaa..
Nagash

Viesti Kirjoittaja Nagash »

Voi VD parka millaista tarinaa sä joudut jatkamaan... Tapsa keksi jotain aika sekopäistä siihen juttuunsa...
I,Helios , hereby swear my everlasting loyalty to House and Clan Tremere and...
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nagash kirjoitti:Voi VD parka millaista tarinaa sä joudut jatkamaan... Tapsa keksi jotain aika sekopäistä siihen juttuunsa...
Älä kiduta... Missä se tarina viipyy!? Onko valmis jo? TATTOO LUKASTA!!! :D (niin, siis ei Lukasta, vaan lukea)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Nagash kirjoitti:Voi VD parka millaista tarinaa sä joudut jatkamaan... Tapsa keksi jotain aika sekopäistä siihen juttuunsa...
Mua pelottaa :D , no mä keksin jotain vielä sekopäisemopää..
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Rune kirjoitti:Älä kiduta... Missä se tarina viipyy!? Onko valmis jo?
Hmm, saattaa se Tapsalle tehdä tiukkaa ottaa ftp-yhteys sivuilleni, murtaa salasana ja uppia se jatkoksi sinne :). Tarina on siis jo minulla, odottelen tuon 40k-puolenkin että saan samalla vaivalla nuo laitettua.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Grond kirjoitti: Hmm, saattaa se Tapsalle tehdä tiukkaa ottaa ftp-yhteys sivuilleni, murtaa salasana ja uppia se jatkoksi sinne :).
::twisted:: No se on Tapsa, mutta entäs minä ;) ::twisted::

No joo, mutta Teriminaattori, vauhtia :D
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Grond julkaisee nämä kaikki vasta maanantaina, ei sitä ennemmin. Ihan sama, kuinka nopea terminaattori on, kunhan saa valmiiksi ;)
Tapsa

Joten maanantaina saatte lukaista. Wordissä se mun juttuni oli tasan 11 sivua pitkä fontilla Arial 12. Toivottavasti jaksatte... Ja VD: sinulle tosiaan tulee vähän ongelmia, sori vaan ;)

EDIT:
Grond kirjoitti:Hmm, saattaa se Tapsalle tehdä tiukkaa ottaa ftp-yhteys sivuilleni, murtaa salasana ja uppia se jatkoksi sinne :).
Mähän nyt oon sellainen hakkeri, että ei tuo tuottaisi mitään ongelmia. (vitsi vitsinä) ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”