"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skink Priest

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ruoska

Skink Priest

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

En pysty showcase-tasoiseen kamaan mutta tässä se nyt, ehkä parasta mitä mä kykenen maalaan =)

Kuva
Kuva

Seuraavana vuorossa "enää" 21 skirmisheriä ja 3 kroxigoria. 16 saurusta, 3 skinkkiä ja priesti jo maalattu =)
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Vähän liian vihreä kun olen tottunut GW:n väriteemaan. Jotain pastellisävyä tuohon ihoon niin sitten näyttää enemmän realistiselta. Sininen ja vihreä sotivat mielestäni hieman vastakkain, mutta highlightit ovat onnistuneita ja maalaus ylittää pelifigu-tason.
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Oikein kivaa jälkeä. Ihoa ja "viittaa" voisi korostaa enemmän. Todella hyvä pelinappi.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Ihan jees figu. Kivat värit ja kaikkea. Perustaidot sulla on hyvällä mallilla, treenaat vain enemmän ja kokeilet mitä haluaisit yrittää, niin kyllä se siitä. Jos jaksat, niin layereitä voisit tehdä vielä yhden lisää (sekä korostuksiin että varjostuksiin). Iho näyttää vähän liiaksi inkatulta, hieman enemmän korostuksia voisi auttaa. Väreissä voisi tietty auttaa, että murtaisit liskon ihon väriä vähän ja pitäisit muut värit puhtaana - sitten vihreä ei häiritsisi niin paljoa (jos se nyt jotain häiritsee). Metalleja voisit tietty korostaa ja varjostaa vähäsen.

Mutta joo, eihän tuo showcase-nappi ole, mutta nätti silti. Jos tahdot showcase-tasoa maalata, ei se vaadi kuin treenausta.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ruoska

Kiitti kannustuksesta =)

Varsinaisia metallejahan tossa ei oo, en tykkää valmiiden metallivärien lookista ja ne raapiutuu heti irti figuista joten käytän niitä vaan muovisissa perusäijissa kun nopeuttavat kummiski maalaamista. Tein kaikki renkaat ja muut vaan miksaamalla harmaata valkosesta ja mustasta, ja blendaamalla aina lisää vaaleampaa siihen.

Ite mä koen et mun suurin miinus on se et figuista tulee aika tummii, liian vähän layereita niinku sanottu. Noh..kroxigoreihin sit paremmin, niis on enemmän pintaakin =)
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Siisti pelifigu. Itse en vaan oikein pitänyt tuosta vihreästä, joku enemmän kellertävä olisi mun mieleen. Ja korostukset on IMO passelit, ehkä kaapuun vähän lisää.

Ja beissistä en pitänyt. Näytti pelkältä GW:n pussi-/hiekkalaatikkohiekalta. Joku ruskea vaikka alle ja siitä kuivaharjaamaan esim. bleached boneen päin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Iho on ihan kivan värinen. Niinkuin day jo sanoi sitä voisi kyllä vielä vähän vaalentaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

No tuohan jo oikein kivannäköinen figu. :) Base tosin kaipaisi jotain viimeistä silausta :P
54y-n0_t0-g04753d
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Mukavan näköinen figu. Minun mielestäni sitä ei kauheasti tarvitse enää kyllä vaalentaa. Ihan hyvä pelifiguksi.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

No ompahan ainakin omalaatuinen ja muistutta sammakkoa vihreän värinsä takia ja sopihaan se armeijaan jos muutkin ovat vihreitä sillä muuten se loistaa aika lailla (vaikka eihän siitä mitään haittaa ole (kai)).
Ruoska

Mun armeijasta tulee kunnolla värikoodattu: skinkit on vihreitä, saurukset on sinisiä paitsi unitin championissa se menee purpleen päin. Kroxigoreista ajattelin tehdä sellasia sinivihreitä, pitää ostaa joku hawk turquoise tai jotain.

Ihan rehellisesti sanottuna se on GW:n pussiflockia siinä pohjalla ;-) Laitan siihen jonku sisiliskon tjsp kun käyn hakemassa lisää figuja armeijaani (ostan lootan swarmejakin, näet) kun en oikeasti keksi mitään muuta laitettavaa. On ideat vähissä..jos se olis elffi tai äijä niin siihen tulis joku hajonnu ase tai irtojäsen, goblinshamaani sais hämähäkin tai kärpässienen, skaveni tietysti rotan ja undeadi luita ja kalloja, eh?
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Mit?! Hyi! *yrjöää nurkkaan* Hyi! En pidä ollenkaan vihreästä. Onko tuo skinkki polo syönyt mädän sammakon?
Noh. Se on kamala. Mutta on se onnistunut ihan hyvin. Jos vain tuo olisi ollut sininininen niin kaikki olisi ollut hyvin.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Iho oli oikein kivan värinen IMO, kiva etteivät kaikki maalaa niinkuin GW sanoo. Silmät olivat todella hienoja, yksikertaisuudessaan sopivat figuun.
Beissin paranteluun suosittelen melko vaaleaan highlightausta drybrushaamalla. Lisäksi pieni ruohotuppo tekisi terää.

Oikein siisti ja kiva figu. Ainoa miinus oli beissi, muuta pahaa en nyt heti löytänytkään. Siitä vain maalaamaan lisää niin taidot paranevat.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Korostuksia lisää, iho etenkin näyttää sieltä että se olisi kesken.

Ihme värivammasiä täällä. "yhyy figu ei ole maalattu armeijakirjan mukaan" Jos nyt teen sen Skink Mordheim porukan silloin väriteema on ainakin vihreä.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Mukavan näköinen liskopappi. Minä en oikein ymmärrä, että jos ei maalaa kuten geewee, niin se ei sitten ole hieno. Paitsi, jos sattuu pitämään sinisistä liskoista vihreiden sijaan.. Mutta takaisin figuun. Värivalinnat ovat hyviä ja niiden sijoittelu mukavasti toteutettu. Brushausta voisti vähän vähentää, mutta eipä siitä enempää, kun kerran on tarkoitettu vain pelifiguksi (eikö ?). Tuohon ihoon voisit lisätä vähän korkeampia highlighteja, nyt se jää muun figun peittoon. Beissi kans jäi vähän "vajaaksi", ei enää tehdä jalkapallokenttiä, eihän ? ;) Ainoa paha miinus on tässä figussa se, että sitä ei ole konffattu... :)
Work out, in case future happens.
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Kyllä kyllä kyllä, hieno on. Tykkään etenkin värivalinnoista, vähän samaan tapaan maalattu kuin omat örkkini. eihän se siis voi olla muuta kuin hieno :D
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Ruoska

Jep, kaikki mun figut on "pelifiguja" (paitsi maaliboksien mukana tulevat;-) siinä mielessä etten osta muitakun omien armeijoiden figuja, maalaan ne parhaani mukaan mutta kyllä tuokin figu on ollu jo monessa pelissä, ei se mihkää hyllylle jää =) Maalaan satunnaisesti frendeille jotain ja sit niitä "anna mä koklaan yhen tollasen jannun" mutta siis en osta ikinä figuja pelkästään maalaamisen vuoksi. Nyt sain kaverilta yhen kaaoksen jannun jonka yks meidän vanha frendi "maalas" (lue: häpäisi) joskus yläasteella, varmaan joku 10v vanha kärpäsen näköne championi=) Ei muutakun nitromorssia ostamaan vaan..;-)

Anyway siitä konffauksesta oon huomannu sellasen "pakon" täällä että jokaisella itseään kunnioittavalla pelaajalla pitäis olla konffatut charrut mutta kun mä kelasin tota figua maalausvaiheessa niin noi lissujen kamat on niin uniikkeja, kellään mulla ei oo noita rituaaliveitsiä ja muita ni tajusin etten pystyis parantaan sitä millään. Se staffin pää on vähä semmonen skaven/goblinmainen, himmeenä kaikkee shamanic-roinaa mut sehän on aika hieno! Se veitsi taas ois niin tylsä jos siihen ois laittanu vaan jonkun miekan tsjp, tostahan tuli todella myrkyllisen/maagisen näkönen joten annoin koko figun olla sellasenaan vaan. Onhan sekin harvinaisuus siellä konfattujen joukossa, eh? (vaivaantunutta naurua)

Kun tätä palautetta on tullu niin runsaasti ja sillee niin voisin laittaa enemmänkin kuvia mun armeijasta. Kiitos kaikille, todella mukava lukea ehdotuksia kun ite on vähä pää tyhjänä niiden suhteen nyt =)
Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Hmm.. Minusta sininen skink priest on hienompi, mutta onhan tuokin ihan hienosti maalattu.
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Erittäin realistinen jälki... et ole korostanut mitään liikaa, hyvä! Juuri tälläinen minulle tulee mieleen jos sanotaan Skinkki Priesti. Tosin maasto voisi olla monimutkaisempi (kiviä,ruohoa...?)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”