Sotavasaran Jatkotarinat
No missäs se Grond-setä nyt piiloilee..? Halu lukea Terminatorin tarina ja aloitta oma on jo niin voimakas, että se on aistittavissa varmaan jopa Varkauteen saakka, joten on ihme ettei Grond ole viekä evääkään liikauttanut asian eteen. Tosin kello on vasta 21.51, mutta keskiyö ja tiistai lähestyy hitaasti, mutta varmasti.
FaBa:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
Eli kakkososat ovat tuolla ykkösosien perässä, luonnollisesti - en ole ehtinyt kunnolla html-koodin oikeellisuutta tarkistaa edes esikatselussa, mutta tekstit sieltä nyt ainakin löytyvät jotenkin muotoiltuna.
Sorry pieni viivytys - eli eilen aamusta englanninkokeet, ja loppupäivä meni pääasiassa muksujen kanssa, joten hieman tiukoille aikataulun kanssa joutui.
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
Eli kakkososat ovat tuolla ykkösosien perässä, luonnollisesti - en ole ehtinyt kunnolla html-koodin oikeellisuutta tarkistaa edes esikatselussa, mutta tekstit sieltä nyt ainakin löytyvät jotenkin muotoiltuna.
Sorry pieni viivytys - eli eilen aamusta englanninkokeet, ja loppupäivä meni pääasiassa muksujen kanssa, joten hieman tiukoille aikataulun kanssa joutui.
Tapsa se osaa yllättää. Huh huh. Alan kauhun sekaisin tuntein odottaa omaa osaani (onneksi siihen on veilä matkaa), keitähän silloin enää on hengissä? Varmaan kun saan tarinan käsiini urheat sankarimme ovat nääntymäisillään Arabyn erämaassa.
Grond: Faba=> --päättynyt.br>-- ei näkynyt muita tagivirheitä.
Grond: Faba=> --päättynyt.br>-- ei näkynyt muita tagivirheitä.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Tapsa kirjoitti:Tuokin olisi hyvä idea. Tai miten olisi se, että ne jäävät Archaonin ja Valtenin väliin, kun ne alkavat taistella Middenheimistä? Tai mitä jos ne menisivät Nagashin tai Settran hautaan tai Realm of Chaosiin? Vähäkö siidee...VD kirjoitti:Tapsa: Eihän sun olis nyt kuitenkaan tarvinnut niitä 10'000:n kaaos warrun keskelle jättää...
Tai miten olisi, että ne kaapataan orjakaleeriin ja viedään Lustriaan? HAHAHAA! VD, mitäs pidät?Acoparaptor kirjoitti:Miks ei saman tien yksin kirves kourassa hakkaamaan puita puskajussien luokse..
Viimeksi muokannut Tapsa, Ti 25.05.2004 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
No hyvä tarina tuo FB-puolen oli taasen, vaikka (Ihme, ihme) ei yltänyt Runen tasolle. Tarinassa oli minusta liikaa toimintaa ja itse olisin suosinut paljon rauhallisempaa tarinankerrontaa. Kuvailuakin olisi voinut olla hieman enemmän, varsinkin noissa taisteluissa. Nyt kun niitä oli paljon, niin ne olisi sitten voitu kuvailla paremmin. Juoni menee mielenkiintoiseen suuntaan, mutta toivon, että saadaan enemmän mielenkiintoista juonta tähän, kuin Hack'n'Slashiä. Tuon lopun lizkot olisin itse jättänyt pois jotta seuraavassa osassa saataisiin vähän pelottavaa ja epätoivoista kulkemista viidakossa, sekä viidakon tunnelman luomista. Voihan sen siltikin tehdä, mutta olisi ollut mielestäni parempi jos tätä viidakon uhkaa ei olisi näin samantien paljastettu.
Mutta hyvä tarina silti. Jos nyt antaisin arvosanan, niin se olisi sellainen kasi plussan ja ysi miikan välissä.
Mutta hyvä tarina silti. Jos nyt antaisin arvosanan, niin se olisi sellainen kasi plussan ja ysi miikan välissä.
No joo, voi olla... Tuumasin, että pitäähän ne laittaa johonkin ahtaaseen tilanteeseen tähän loppuun. Ja ovathan ne kolme muuta vielä pakosalla.Jesh kirjoitti:Tuon lopun lizkot olisin itse jättänyt pois jotta seuraavassa osassa saataisiin vähän pelottavaa ja epätoivoista kulkemista viidakossa, sekä viidakon tunnelman luomista. Voihan sen siltikin tehdä, mutta olisi ollut mielestäni parempi jos tätä viidakon uhkaa ei olisi näin samantien paljastettu.
Terminator menit muuten tekemään muutaman pienen virheen.
1)
Chimeraa tuhoamaan mennyt mies ei kantanut Meltapommia, vaan meltaa eli sitä asetta. Käyhän se toki noinkin, mutta minua häiritsee suunnattomasti.
2)
Joukkue ei ollut veteraaneja(Veterans), vaan rynnäkkösotilaita(Storm Troopers)
Nämä näin aluksi. Tarina oli kyllä ihan luotettava, mutta hiukan jäi kyllä harmittamaan ainakin minua tuo tarinan jatko, vaikkei omani mikään mahtava ollut...
1)
Chimeraa tuhoamaan mennyt mies ei kantanut Meltapommia, vaan meltaa eli sitä asetta. Käyhän se toki noinkin, mutta minua häiritsee suunnattomasti.
2)
Nämä näin aluksi. Tarina oli kyllä ihan luotettava, mutta hiukan jäi kyllä harmittamaan ainakin minua tuo tarinan jatko, vaikkei omani mikään mahtava ollut...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Heti alkoi Ghe'dahlag ja Jesh ja Kukakohan vielä marmattaa tuosta jatkosta
Tästä on kyllä VD:n helppo jatkaa, ja toivon, että saadaan jotain yllättävää, eikä mitään 'liskot veivät heidät kaupunkiin uhrattavaksi ja sitten ne yhtäkkiä pelastu!' -juttua.. Ihan kelvollinen turina, vähän liikaa tappelua, mutta silti. Ei yltänyt Tapsa-tasolle 
Tapsa, arvasin, että Bretonniastakin puhutaan sun tarinassa
Tapsa, arvasin, että Bretonniastakin puhutaan sun tarinassa
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
No jaa... Kai se mun tarina sitten oli huono.
[tekosyitä]Täytyy myöntää, että en siihen aivan täysillä panostanut. Oli viikon aikana itse asiassa aika vähissä...[/tekosyitä]
Puolustuksekseni voin sanoa, että omasta mielestäni juoni kuitenkin kulki aika sujuvasti. Siitä on VD:n hyvä kirjoittaa parempaa jatkoa.
[tekosyitä]Täytyy myöntää, että en siihen aivan täysillä panostanut. Oli viikon aikana itse asiassa aika vähissä...[/tekosyitä]
Puolustuksekseni voin sanoa, että omasta mielestäni juoni kuitenkin kulki aika sujuvasti. Siitä on VD:n hyvä kirjoittaa parempaa jatkoa.
Eihän mainita! Eikun... hups... Mainitaan se pikaisesti, aivan ohimennen. [OT]Mutta nyt onkin tulossa (ehkä jo tänään) aivan uusi, brettisromantiikkaa hohtava Knights of Bretonnia-tarina![/OT]Acoparaptor kirjoitti:Tapsa, arvasin, että Bretonniastakin puhutaan sun tarinassa
Viimeksi muokannut Tapsa, Ti 25.05.2004 14:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos kaikille kehuista!
*shock* Mutta loppu oli minustakin hieman arveluttava, sorry nedd. Se olisi sopinut paremmin koko tarinan lopetukseksi, tai jotain, nyt se vie seuraavan kirjoittajan aika vaikeaan tilanteeseen.
2) Joukkue oli storm troopereita, mutta eivätkö nämä ole jo aikamoisia veteraaneja. Selvensitkö muuten omassa tarinassasi näiden olevan storm trooppereita tai kasrkineja? Minulle tuo "rynnäkkösotilas" ei oikein avautunut stormareina. Siis kyllähän veteraaniryhmäkin voi saapua drop troopseina, ja niilläkin voi olla kypäräradiot.
Sorry nyt, yritän ensi kerralla arvata paremmin...
1) Et ollut kuvaillut itseasiassa koko ryhmää, maininnut sen vain kymmenen vahvuiseksi. Joten otin yhden oman mieheni lisäksi, räjähdespesialistin. Kaikki muut nimeämäsi miehet ovat tarinassa omilla aseillaan. (?)Ghe´dahlg kirjoitti:Terminator menit muuten tekemään muutaman pienen virheen.
1)
2)
2) Joukkue oli storm troopereita, mutta eivätkö nämä ole jo aikamoisia veteraaneja. Selvensitkö muuten omassa tarinassasi näiden olevan storm trooppereita tai kasrkineja? Minulle tuo "rynnäkkösotilas" ei oikein avautunut stormareina. Siis kyllähän veteraaniryhmäkin voi saapua drop troopseina, ja niilläkin voi olla kypäräradiot.
Sorry nyt, yritän ensi kerralla arvata paremmin...
Viimeksi muokannut Frenzy, Ti 25.05.2004 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tuo nyt niin huono jatko ollut kuin saatoit saada kuvan, mutta kun Chimeran kimppuun nimenomaan käskettiin Meltalla varsutautunut mies. Omia hahmoja sai ja oikeastaan pitikin kehittää, mutta kun tankin kimppuun käsketään meltamies, niin miksi sinne menee kranaatinheitinmies?
Ja eikös veteraani ole ihan eri asia kuin rynnäkkösotilas? Storm Troop tietääkseni(en ole kuitenkaan ihan varma) käännettäisiin suomeksi aika tarkkaan: rynnäkkösotilas. Ja jos yhtään on Epicciin tai tarkempaan Imperial fluffiin tutustunut, niin Valkyyria on Storm Trooppien oma kuljetuskone, joten sen olisi sitä kauttakin voinut johtaa.
Mutta toivotaan, että epäloogisuuksista ja parista "asiavirheestä" huolimatta saadaan tämä 40K tarina kurottua hyvin yhteen.
Ja eikös veteraani ole ihan eri asia kuin rynnäkkösotilas? Storm Troop tietääkseni(en ole kuitenkaan ihan varma) käännettäisiin suomeksi aika tarkkaan: rynnäkkösotilas. Ja jos yhtään on Epicciin tai tarkempaan Imperial fluffiin tutustunut, niin Valkyyria on Storm Trooppien oma kuljetuskone, joten sen olisi sitä kauttakin voinut johtaa.
Mutta toivotaan, että epäloogisuuksista ja parista "asiavirheestä" huolimatta saadaan tämä 40K tarina kurottua hyvin yhteen.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Lähetit panssarivaunun kimppuun meltamiehen, ja sehän sinne menikin. Ja minusta parempi yllätys, jota haettiin, oli nopea meltaräjähde, kuin kiihtyvä/latautuva (hidas) meltagun.Ghe´dahlg kirjoitti:Ei tuo nyt niin huono jatko ollut kuin saatoit saada kuvan, mutta kun Chimeran kimppuun nimenomaan käskettiin Meltalla varsutautunut mies. Omia hahmoja sai ja oikeastaan pitikin kehittää, mutta kun tankin kimppuun käsketään meltamies, niin miksi sinne menee kranaatinheitinmies?
Ja voihan rynnäkkösotilaskin olla veteraani? Ja voi harmi, olisiko minun nyt tullut ostaa kaikki taustamateriaali tuota varten? Eiköhän sodassa ja rakkaudessa ole kaikki sallittua, joten varmaankin se valkyyria voi tiputella muitakin kuin stormareita.