"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkki & Aragorn

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kamreks

Örkki & Aragorn

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Melkein kokonaan brushaamalla tehty örkki, itse olen tyytyväinen eritysesti naamaan.Olen vielä aika aloitteleva maalari että älkää odottako liikoja ;)

<A HREF="http://www.pbase.com/kamreks/warhammer_ ... ">Örkki</A>
<A HREF="http://www.pbase.com/kamreks/lotr">Aragorn</A>

EDIT:Maalasin vähän lisää yksityiskohtia, ja otin paremmat kuvat, toivottavasti meni parempaan suuntaan. :)

EDIT:Aragorn lisätty, ensimmäinen onnistunut ihmisen naama, jonka olen aikaiseksi saanut. Käsiin en ollut kovin tyytyväinen...
Viimeksi muokannut Kamreks, Su 30.05.2004 16:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Ompas aika tummat kuvat. En ainakaan minä saanut noista selvää. Koeta laittaa kuvauspaikalle vähän enenmmän valoa niin figun yksityiskohdistakin saa jotain selvää (esim. silmien paikalla noissa kuvissa oli vain mustat alueet ja puolet naamasta oli mustaa)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Luulisin, että figu on ihan oikeastikin tuollainen, mitä kuvissa näkyy. En olettaisi figusta kovin vaaleaa, jos se on melkein kokonaan brushattu. Jos lähdetään brushaamaan suoraan mustan päälle, niin siitä ei ikinä tule kovin vaaleaa. Silmistä olisi näkynyt edes jotain, jos niitä olisi ollut. ;) Itsekin pidin tuollaisesta maalaustyylistä, kun sitä vielä harrastin. Harjausta, harjausta ja vielä vähän lisää harjausta. Kun huomaa, miten paljon paremman näköisiä (tai ainakin selvempiä, en nyt sano että parempia) figuista saa blendaamalla ja vaikka pelkästään perusväreillä, jättää mielellään harjauksen pois lähes kokonaan. Tuossakin olisi auttanut paljon asiaa, jos olisit maalannut ensin örkin ihon snot greenillä niiltä osin mistä halusit (niin, siis ei kokonaan. Varjostukset pitää muistaa) ja harjannut sen sitten gobbo greenillä, olisi lopputuloksesta tullut yhtä hyvän näköinen, mutta huolitellumpi ja varmasti selkeämpi. Jotkut kohdat kannattaa maalata vain perustekniikalla, ei välttämättä harjaamalla. Mutta yleisellä tasolla aivan menevä figu pelikentälle, vaikka FB:ssä ainakin armeijoiden tulisi olla selkeitä ja näkyviä. Synkkyttää saa muutenkin kuin mustilla väreillä. ;)
Viimeksi muokannut Rune, To 27.05.2004 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Tuohan oli hienon näköinen, vaikka suunnilleen olen samaa mieltä, edellä puhuneiden kanssa.
I'm back.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Ihan hieno toi on, itse brushaan paljon kans rivimiehiä (liskoja, helppo nakki=) tosin pari astetta vaaleammilla väreillä. Poimi vielä jotain detaileja ja vaalenna äijää pikkasen, siistiä tulee ja nopeesti kans. Ei tarvii kuukaustolkulla vääntää jotain unittia =)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ihan ok perusjätkäks
ehkä pieni vaaleen...
äh en taidakkaan saarnata
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Jos kuivapensselöintä haluat harrastaa niin maalaa catachan greenilla pohjalle ja päälle harjaa gobbo greenia. Pienellä lisävaivalla, maalaamalla tumman kerroksen drybrushin alle, saa helposti selkeämmän ja hiukan vaaleamman pinnan.
Kamreks

Lateksimajava kirjoitti:Jos kuivapensselöintä haluat harrastaa niin maalaa catachan greenilla pohjalle ja päälle harjaa gobbo greenia. Pienellä lisävaivalla, maalaamalla tumman kerroksen drybrushin alle, saa helposti selkeämmän ja hiukan vaaleamman pinnan.
No tuo iho oli maalattu tässä järjestyksessä: dark angels green,catachan green, goblin green. Kuva(vanha) vaan on aika
tumma.Uudessa sitten on vaan sekoiteltu sunburst yellowta ja goblin greeniä kerroksittain, kunnes päästiin pelkkään sunburst yellowiin.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

No tuo näytto jo joltain!! Hieno! :D
I'm back.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Joo, nyt näkyy hyvin. Tosta mä tykkään, mutta vikat highlightit on ehkä vähän liian selvät. Lisäksi maali on paikoittain paksua, mutta aika hyvä pelifiguksi.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Jep ihan loistava pelifigu. Mutta ohenna maalejasi niin tulee kyllä hienompaa jäleä.
wat
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hyvä pelifigu. Ei kannata brushata kaikkea mutta jos pidät tyylistä niin so be it. Itse olisin maalannut ainakin tuon torson normaaliin tapaan. Hyvä homma.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

Aika makee toi iho miten teit sen? Laitoitko mustan pohjamaalin päälle drybrushilla goblin greeniä vai miten?
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

On loistava pelifigu! Paljon hienompi kuin omat örkkini. Pää oli erityisen hieno kuten myös vaatteet. Minulle kelpaisi tuollainen koska vaan pelikentälle. Good work!

GromEdit: Kuinkas kauan kesti maalata?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Grom, ei varmaan kovin pitkään. ;) Pensseleiden kestosta en sitten mene sanomaan...

Mutta nyt tuli jo paljon nätimpi, kun sait vähän vaaleutta tuohon. Aivan hyvin tuolla voi pelata. Jatka vaan samaan malliin.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Hieno Figu ja Brushaaminen oli Kuivamaalausta ,eiku oliko se sittenkin Drybrushaaaminen ,mutta mikä sitten on Brushaaminen? :D
Gragh is back.
Kamreks

Grom Hardhammer kirjoitti: GromEdit: Kuinkas kauan kesti maalata?
No olen maalaillut tätä ainoaa örkkiäni(sain GW:n maalausopetuksesta :D) tässä ajanvietteeksi kolmena iltana, arvio ehkä jotain 3h total.

(Ok myönnän naaman highlightit meni naurettavuuksiin ;) )
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Hmm... Erittäin hieno aloittelijalta good job! hienompi tuo on kuin omat örkkini (mitä nyt jos vähän on suttuinen.... laimenna vähän maaleja!)
Kamreks

Gragh the Bloodhammer kirjoitti:Hieno Figu ja Brushaaminen oli Kuivamaalausta ,eiku oliko se sittenkin Drybrushaaaminen ,mutta mikä sitten on Brushaaminen? :D
eikös drybrushaaminen ole kuivamaalausta ja brushaaminen lyhenne siitä? Niin minä ajattelin :)
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

olettaisin näin.. Miksi Aragorn on noin kummassa asennossa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”