Trollien stupidity!
Trollien stupidity!
Saako trollit käyttää kenraalin Leadershippiä stupidity testissä?
Esim. Cold onethan saa käyttää ratsastajan LD joka on ihan sika hyvä(dark elves 9, lizardmenit 8).
Ellei saa käyttää niin eihän trolleista ole silloin mitään hyötyä (ld 4).
Esim. Cold onethan saa käyttää ratsastajan LD joka on ihan sika hyvä(dark elves 9, lizardmenit 8).
Ellei saa käyttää niin eihän trolleista ole silloin mitään hyötyä (ld 4).
Massa se kaiken ratkaisee!
[off topic] mutta kysyn kuitenkin trollehin liittyvästä asiasta elikäs troll vomitista!
pitääkö ne kolme hittiä jota se vomitti aiheuttaa kohdistaa yhteen ukkoon vai voiko sillä osua moneen vihulaiseen samalla yrjöyksellä, kun aloin vaan miettimään että mitä hittoa tekee normi hyökkäyksillä, ku voi vaan käyttää vomittia joka on paljon parempi jos saa kohdistaa iskunsa moneen miekkoseen ?
pitääkö ne kolme hittiä jota se vomitti aiheuttaa kohdistaa yhteen ukkoon vai voiko sillä osua moneen vihulaiseen samalla yrjöyksellä, kun aloin vaan miettimään että mitä hittoa tekee normi hyökkäyksillä, ku voi vaan käyttää vomittia joka on paljon parempi jos saa kohdistaa iskunsa moneen miekkoseen ?
Vomit tekee yhden hitin eikä kolmea.WarCry kirjoitti:[off topic] mutta kysyn kuitenkin trollehin liittyvästä asiasta elikäs troll vomitista!
Ja ne voi kohdistaa kuten hth hyökkäykset normaalisti.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"