itse rakennettu snotling ''pumpwagon''
itse rakennettu snotling ''pumpwagon''
http://www.blackorc.com/member_images/p ... -final.jpg
tuollaisen väsäsin vähän aikaa sitten.
kuva ei ole mikään paras, mutta jonkinlaisen idean siitä saa...
tein balsasta ja kaikista ylijäämä bitseistä. snotlingit on tavallisia blisterissä tulleita. En nyt kyllä tiedä voiko tätä pumpwagoniksi sanoa kun ne ''pumppaavat'' snotlingit puuttuu ja laiskuus iski enkä jaksanut ruveta konvaamaan sellaisia...
..mutta sitten kun on armeija maalattu niin ehkä sitä pumppaajien konvaamista vois harkita.
kritiikki on tervetullutta
tuollaisen väsäsin vähän aikaa sitten.
kuva ei ole mikään paras, mutta jonkinlaisen idean siitä saa...
tein balsasta ja kaikista ylijäämä bitseistä. snotlingit on tavallisia blisterissä tulleita. En nyt kyllä tiedä voiko tätä pumpwagoniksi sanoa kun ne ''pumppaavat'' snotlingit puuttuu ja laiskuus iski enkä jaksanut ruveta konvaamaan sellaisia...
..mutta sitten kun on armeija maalattu niin ehkä sitä pumppaajien konvaamista vois harkita.
kritiikki on tervetullutta
Viimeksi muokannut F-B, To 10.06.2004 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
-
High king Godric
Tuohan oli varsin mallikas! Tosin voisit ottaa, kuten totesit, kuvaa lähempää...vähän jäi räkätuiset (halfling = puolituinen, snot = räkä ja *tadaa* snotling = räkätuinen) piiloon. Puu näytti puulta ja muutenkaan en löydä vikoja. En kyllä sen enempää ole Örkki arkkitehtuutiin perehtynyt =(
Kuitenkin Well Done.
Kuitenkin Well Done.
-
Gragh the Bloodhammer
Komea on. Hyvin maalattu ja niin edespäin. Pääkallo sopi siihen kuin nyrkki silmään. Kilvet olivat loistavia.
.
Mutta miksi olet allekirjoittanut tekijäksi Antichrist?
Loistavaa päättelykykyä GanelonGanelon kirjoitti:snotling = räkätuinen
Mutta miksi olet allekirjoittanut tekijäksi Antichrist?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Scar-Veteran
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kuvat ovat BlackOrc Gamesin galleriassa jossa funkybusta tunnetaan nimellä Antichrist.Chokka_ kirjoitti:Mietin juuri itsekkin samaa.Averren kirjoitti: Mutta miksi olet allekirjoittanut tekijäksi Antichrist?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
nyt mua pelotytaa kun wiener tietää että oon antichristinä blackorcissa...
...mitähän muuta se tietää...
kiitos tosi paljon kommenteista tähän asti! En arvannutkaan että siitä noin tykättäisiin.
ja kiitos grondille kun kerroit tuosta linkittämisestä. Taidankin tehdä sen heti...
kiitos tosi paljon kommenteista tähän asti! En arvannutkaan että siitä noin tykättäisiin.
ja kiitos grondille kun kerroit tuosta linkittämisestä. Taidankin tehdä sen heti...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
No problemo. Muuten asialla ei niin suurta väliä, mutta jos kuvat ovat isoja ne ihmiset jotka ovat liikenteessä modeemilla (tai vastaavalla hitaalla yhteydellä) eivät juuri ilahdu turhasta latailusta.funkybusta kirjoitti:ja kiitos grondille kun kerroit tuosta linkittämisestä. Taidankin tehdä sen heti...
Toisekseen, monissa paikoissa kuvien linkittäminen on joko kiellettyä tai epäsuotavaa, koska se syö turhaan kaistanleveyttä (kuva latautuu myös niille, jotka esimerkiksi ovat jo sen nähneet, ja haluavat katsella mitä uusia kommentteja on kirjoitettu - tällöin hakupyyntö lähtee tuonne blackorc -sitelle jokaisesta sivun avaamisesta jos selaimen välimuisti on kytketty pois).
Eli ei tuo sääntö ole mitenkään ilkeilyn takia tuolla olemassa, asia vain ei välttämättä tule heti mieleen jos ei ole tarkemmin tutustunut internetin toimintaan yleensä. Siksi mielummin aina linkki tekstinä kuin kuvan suora upottaminen.
(Tämä pitkä selitys siksi, että ei tarvitse kaikkien miettiä miksi se ilkeä Grondismus taas nipottaa jostain pikkuasiasta).
Hieno on! Minä tykkään noista itse tehdyistä hökötyksistä. Mäliskö se väsäsi beasteille vankkureita? Tuovat hienoa vaihtelua peliin. Tuokin on loistava ja vielä hyvin maalattu. Vielä jopa pelottavan näköinen, kun tuossa on toi banneri edessä. Hyvää työtä!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Rectunator
-
Kellokoneisto
Hieno oli, vaikkei kaikesta ihan saanutkaan selvää... Kuten Ganelon sanoi puu näyttää puulta, ja toi pääkallo kyllä toimii tuossa... On juuri sopivan näköinen noille pikku tihrustajille... Mutta pisti miettimään sama, että millä tuo pysyy pystyssä? Se on kahdella pyörällä, ja pohja on pienmpi, kuin mitä se on korkea...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
- I.C. Wiener
- Viesti:
Tiedän kaiken... BUAHAHAHAHAHAAHAHA!funkybusta kirjoitti:nyt mua pelotytaa kun wiener tietää että oon antichristinä blackorcissa...
Tarkistin vain että figut ovat omiasi urlin kautta.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45