"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jatkojatkokertomus

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Aco

Jatkojatkokertomus

Viesti Kirjoittaja Aco »

No niin kierrokset alkavat huveta 40tonnisissa ja fabassa joten on aika tehdä jotakin. Idea toisesta kierroksesta on toteuttamisen arvoinen. Selitetäänpäs siihen liittyvät erikoisjutut:

Ennen uutta kierrosta kirjoittaja voi vaihtaa paikkaansa 40k:hon tai fabaan. Alapuolella on kaksi ryhmää, 40k ja faba. Jos joku haluaa 40k:hon tai joku fabaan niin vaihdetaan heidät. Tätä jatketaan jonkun aikaa ja kohta kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä. Jos eivät ole niin, omapahan on asiansa. Kun kirjoittajat ovat selvillä niin laaditaan kirjoitusjärjestys.

fabalaiset:

Acoparaptor
huuhkaja
Grond
Skarsnak the Mass
Tapsa
VD

40k:

Ghe'dahlg
nedd
Warboss ZagSnikk

Jos toisessa ryhmässä on esim. 3 ja toisessa 12, niin on pakko tasoitella jotenkin, mutta toivotaan edes että tässä käy hyvin ;)
Viimeksi muokannut Aco, Ke 28.07.2004 18:22. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Minä tahtoo faba puolelle!!! Kytkoo fluffi ei oikein ole hallussa.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Asia selvä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tuosta nyt puuttuu muutama olennainen asia. Ensinnäkin, kenenkään ei ole siis pakko kirjoittaa uutta pätkää jos ei halua - lähinnä tilaisuus niille jotka haluavat hieman kirjoittaa lisää.

Toisekseen minusta on turha lähteä mitään 1-1 vaihtoja tekemään jos ei halukkuutta löydy. Jos toinen kierros otetaan, minä kirjoitan joko FaBaan tai en ollenkaan. Minä en kirjoita 40k:hon toista osuutta koska se todellakaan ei ole ominta alaani. Piste. Eli jos jompikumpi aihe saa enemmän kiinnostusta, otetaan sinne enemmän kirjoittajia - väkisin on turha vääntää molemmista puolista täsmälleen samankokoista kirjoittajakaartiltaan.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Juurikin näin. Jospa vain tyhjennät listat ja laitat mukaan vain niiden nimet, jotka ilmoittautuvat. Listojen pituuksilla nyt ei ole tasan mitään väliä, kunhan saadaan hyvää jatkotarinaa aikaan.

Kirjoitusjärjestystä muutellaan sitten sitä mukaa, kun porukka haluaa. Kirjoitusaikaa ei ole rajattu mitenkään, mutta mielellään viikon tai alle olisi hyvä saada uusi kirjoitelma.

Tällä systeemillä jatketaan kunnes jäljellä on enää tyyliin 1-2 kirjoittajaa tai kirjoittavat päättävät yhteistuumin lopettaa tarinan.

Eikös näin?
Viimeksi muokannut Ghe'dahlg, Ti 27.07.2004 15:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Kuulostaa hyvältä. Itse ilmoittaudun nyt sitten 40k:n puolelle kun faban fluffia en tunne. Eli Nedd: 40k
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Jään pois. En vain jaksa kirjoittaa, niin yksinkertaista. ;) Kun aloitin Faban, niin se koko roska saattaisi taas sekoittua jos alan työntämään sinne sellaista, miten se minun mielestäni olisi mennyt, joka saattaisi siinä vaiheessa olla jotain mitä se ei sillä hetkellä ole. Jos joku tajusi. ;) Mutta minä hypin teletappimäen toiselle puolelle ja jään odottelemaan tekstiä. ;) Idea toimii, ja hommassa on mieltä. Säännötkin skulaavat. Mutta katson sitten myöhemmin josko muuttaisin mieltäni, näin alustavasti en olisi kirjoittamassa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tosin, mietin juuri että jos annetaan tarinoiden kasvaa, otetaanko mukaan myös "uutta verta"? Alkuperäisen suunnitelman jälkeenhän muistaakseni muutama kirjoittaja olisi myöhässä halunnut mukaan. Annettaisiinko mahdollisuus myös heille?
Ghe'dahlg

Totta kai me päästämme, mutta kriteeriksi laitetaan varmaankin yksi tai kaksi tarinaa jo valmiina Sotussa, niin tämä tarina ei ajaudu ihan typeräksi.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Joo, sori pienet puutteni, mutta ihminen ei ole täydellinen :| Lisää porukkaa? Kuulostaa mehevältä ;) Valintakriteeriksi sopisi paremmin kirjoitustaito, koska jos on tehnyt vaikka kaksi tarinaa sotuun, ja niiden laatu olisi ollut jotain tyylin:

'Sitten tuli ukkonen. Pertti juoksi. Sitten ukkonen loppui. Pertti oli iloinen. Sitten Pertti sanoi ''jippii!''...'

No, ymmärrätte mitä tarkoitan..

ps. Meikäpoika fabaan kiitos.

pps. menen laatimaan listaa uuteen uskoon.
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Minä voisin kirjoittaa pätkän FaBaan. Ei varmastikkaan ole laatukamaa mutta onpahan kuitenkin JOTAIN. ^^ Se on varma ettei kukaan muista minun pikku tarinaani joka oli täynnä geologisia virheitä ja muita juttuja, sekä huonoja juonia mutta ehkä, vain ehkä, joku piti niistä ja tukee sitä että minä kirjottaisin pätkän.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Öh.. Minä en ole lukenut tarinoitasi.. Jos joku toinen vaikka arvostelisi herra Aapel1:in tai hyvä herra antaisi linkin johonkin tarinaansa.. :)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Minä voisin ilmoittautua uusintakierrokselle. Fabaa siis.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Ilmoittaudun FaBaan. Jos mahtuu.

Höm... Olisiko mahdollista, että saisin kirjoittaa päätösosan? Ei se ole niin tärkeää, mutta sehän on aina kaikkein kivinta kirjoittaa...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Rune
Peliporukkavalvoja

Tapsa, jos ei tällä kertaa. ;) Minua vähän pelottaa, että saattaa tapahtua... jotain. Minä toisaalta itse taidankin ilmoittautua vapaaehtoiseksi päätösosan kirjoittamiseen... :D

ps. No hard feelings, lad! ;)

edit\\ Tai no ehkäpä Tapsan juuri pitäisi kirjoittaa viimeinen osa, ettei hän voi vahingossakaan laittaa porukkaa Arabiaan tai muualle. Place is yours. Tai sitten Tapsa vie ne ensin sinne ja tapattaa janoon... ;)
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.07.2004 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kyllä Tapsa saa minun puolestani kirjoittaa vaikkakin tarina voi joutua yllättäen Arabiaan :D
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Joo, eli Aco ehdotti YV:n välityksellä että osallistuisin jatkokertomuksen kirjoittamiseen, ja onhan se niin imartelevaa että pakko suostua. ;)

Eli 40k:n puolelle haluaisin.
Ghe'dahlg

Aco, jos ajattelit "järjestää" tätä, niin sun pitää kyllä jaksaa käyttää Sotavasaran hakua etsiäksesi käsiisi kaikki vähän oudommat kirjoittajat.

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... highlight=

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... highlight=

Siinä kaksi tarinaa nopealla haulla. Itse ainakin päästäisin Aapelin mukaan
Rune
Peliporukkavalvoja

Vähän kun vilkaisin tuota tekstiä, niin, ei siis tosiaankaan millään pahalla, ei tuo standardia parempaa ollut. Siis todella nättiä tekstiä, ei siinä mitään, mutta en minä vain noiden takia aivan ehdottomasti olisi Aapelia vetämässä ja ruikuttamassa mukaan. Jos herra tahtoo tulla niin ehdottomasti jo noiden takia hänet päästettäisiin, mutta katsomme nyt ketkä ovat ilmoittautumassa.
#Ostium

Ghe'dahlg

Kuka tässä olisi Aapelia ruikuttamassa mukaan? Itse hän tuossa ekan sivun puolivälin paikkeilla pyysi mukaan.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”