"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

'nidien warrioreille hyvä käyttötarkoitus?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Lepoula

'nidien warrioreille hyvä käyttötarkoitus?

Viesti Kirjoittaja Lepoula »

Ajattelin tässä nyt kysästä noista Tyrkkyjen warrioreista miten niitä voi käyttää niin että ne olisivat parhaimmillaan? Gaunttien takana synapsina? Suoraan päälle?
The great beast has come, devourer of worlds.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

isona porukkana gaunttien takana, vihollinen joutuu valitsemaan kumman kanssa haluaa kähistälähiksessä, gaunttien vai warrujen.
mutatoiduilla warruilla voi myös tehdä Venom cannon patterin. 5-9 warrua, kaikille S boosti ja venom cannon. 10-18 S7 AP4 kutia. Varsinkin tulevan tulituksen jakamisen myötä erittäin kuolettavaa tulitukea.

jos meinaat mennä warruilla lähikseen kannattaa ainakin yhdelle ottaa lashwhipit. Näin saat poistettua vihollisen hidden fisteiltä ja tappaja-charruilta hyökkäyksiä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Toimivat myös varasynapsina piilossa pysyen.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Uzi-99 kirjoitti:Toimivat myös varasynapsina piilossa pysyen.
Joka ei ole kyllä kovin älykäs vaihtoehto kun kalliiden ja heikkojen warrujen hinnalla saa paljon parempaakin tavaraa pöydälle, joilla ei tarvitse istua koko peliä maaston takana nyhjäämässä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Niistä voi aina konvertoida tyrant guardia ;)
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Deetwo

Pikku kirjoitti:Niistä voi aina konvertoida tyrant guardia ;)
Tai lictoreita :)
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Deetwo kirjoitti: Joka ei ole kyllä kovin älykäs vaihtoehto kun kalliiden ja heikkojen warrujen hinnalla saa paljon parempaakin tavaraa pöydälle, joilla ei tarvitse istua koko peliä maaston takana nyhjäämässä.
Toimii niin kauan kun on olemassa noita "Iik! Close combat Carnifex 48 tuuman päässä! Ammmutaan noiden Satanusgaunttien yli!"-tyyppejä.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Deetwo

Mikki N kirjoitti:
Deetwo kirjoitti: Joka ei ole kyllä kovin älykäs vaihtoehto kun kalliiden ja heikkojen warrujen hinnalla saa paljon parempaakin tavaraa pöydälle, joilla ei tarvitse istua koko peliä maaston takana nyhjäämässä.
Toimii niin kauan kun on olemassa noita "Iik! Close combat Carnifex 48 tuuman päässä! Ammmutaan noiden Satanusgaunttien yli!"-tyyppejä.
Joo, mutta kuinka monen pelaajan voi olettaa olevan idiootti?
Nahkaruoska

Viesti Kirjoittaja Nahkaruoska »

Tai sitten se vanha vitsi joka joku on sanonut täällä aikasemmin: "Warrioreiden ainoa tehtävä on vartioida Genestealer boxia, että Genet ei pääse kentälle" :)

Tosin tuo varmaan (toivotaan ja oikeen lujaa, eiko?) muuttuu kun tyrkyt saa uuden kodeksin. Ainakin itse toivoisin StBO:hon "pientä" viilausta.

Tosin itse käytän nytkin klosis painotteisia warruja, synapsea kun antaa ja iskeehän ne kohtuullisesti lähiksessä, silloin kun sinne pääsee.
Greetings, nerdlings! Teach me how to play with your little men!
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Deetwo kirjoitti:Joka ei ole kyllä kovin älykäs vaihtoehto kun kalliiden ja heikkojen warrujen hinnalla saa paljon parempaakin tavaraa pöydälle, joilla ei tarvitse istua koko peliä maaston takana nyhjäämässä.
--- Eivät ehkä kovin älykäs vaihtoehto... Mutta mainitsemaani käyttötarkoitusta ei oltu mainittu.

Jos on suurempi peli, ja listasta löytyy jo kaksi Tyranttia ja täysi satsi Zoaneita WBlastillä, niin halvin Synapsi on Warriorit. Halvimmillaan 18pts per ötökkä, jolloin lisä-Synapsen saa 54 pisteeseen...

Itsekin käytän mieluummin ampuvia tai repiviä Warrioreita (silloin kun Warrioreita käytän), mutta daider jo mainitsi moiset.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Warriorit ovat nättejä figuja, joten pakkohan niitä on listassa pitää. Itse käytän leapilla varustettuja Talon+rending warrioreita, mielestäni kaikkein parhaan näköinen vaihtoehto noista. Toisaalta minä varustin hivenikin rendareilla ulkonäkösyistä, joten ehkä minun nidineuvojani ei kannata kuunnella :)

Nättejä lictoreitakin niistä helposti saisi, ja guardien korvaaminen millä tahansa muulla ei voi olla kovin huono idea.

Toivoisin kyllä, että warrioreita vähän parannettaisiin jatkossa, tai sitten hintaa laskettaisiin. Ostettava ambush/infiltrate olisi aika asiallinen kyllä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”