"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saako käyttä Fusilia JA tavallista asetta?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

On kyllä OffTopic,mutta mitä Border Patrol tarkoittaa?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

The DarkOne kirjoitti:On kyllä OffTopic,mutta mitä Border Patrol tarkoittaa?
(erittäin epätasainen) Pelimoodi viidelläsadalla pisteellä jossa on erittäin rajoitetut valinnat.. Tarkoitettu aloitteleville pelaajille ja pikapeleiksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Wanderer

Viesti Kirjoittaja Wanderer »

Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
Deetwo

Wanderer kirjoitti:Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
Suuresti epäilen että Fusil of Conflagration on kuitenkaan mikään musketti.. Sehän ruiskasee flamer templaten, eivätkä High Elffit muutekaan ole kovin tunnettuja ruutiaseistaan ;)
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

EIkös se että kyseinen vehje antaa breath attackin riitä todisteeksi siitä että se on ampuma-ase? Breathia kun ei missään nimessä käytetä closiksessa.
Deetwo

Konrad von Richtmark kirjoitti:EIkös se että kyseinen vehje antaa breath attackin riitä todisteeksi siitä että se on ampuma-ase? Breathia kun ei missään nimessä käytetä closiksessa.
Antaahan bretonnian Wyrm Lancekin breath attackin, mutta ei se silti ole ampuma-ase :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:
Wanderer kirjoitti:Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
Suuresti epäilen että Fusil of Conflagration on kuitenkaan mikään musketti.. Sehän ruiskasee flamer templaten, eivätkä High Elffit muutekaan ole kovin tunnettuja ruutiaseistaan ;)
Nämä Albion-kampanjan esineethän ovat vitsejä, jotka on napattu 40K:sta. Dark elfeillä on power fist (Gauntlet of power) ja auspex (Divine eye), High elfeillä power armour (Armour of the gods), lightning claw (Claw of devastation) ja flamer (juurikin tämä Fusil), kääpiöillä power sword (Blade of Shining Death).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

The Captain kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:
Nämä Albion-kampanjan esineethän ovat vitsejä, jotka on napattu 40K:sta. Dark elfeillä on power fist (Gauntlet of power) ja auspex (Divine eye), High elfeillä power armour (Armour of the gods), lightning claw (Claw of devastation) ja flamer (juurikin tämä Fusil), kääpiöillä power sword (Blade of Shining Death).
Entäpä sitten Hex Staff? Onko tälle esineelle mitään erityistä vastinetta 40kssa?
Dice are my best weapons.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Yritin miettiä. Velhohan saa siitä lisävoimaa, joten olisiko jokin Force rodin (2. edition) tapainen?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

The Captain kirjoitti:Yritin miettiä. Velhohan saa siitä lisävoimaa, joten olisiko jokin Force rodin (2. edition) tapainen?
Mahdollisesti. Siksi juuri kysyinkin, kun en ole 40kohn erikoistunut ainakaan vielä mitenkään kauheasti. Se on Empiren albion Arcane item, joka antaa D3 Power noppaa, mutta jokainen noilla nopilla heitetty ykkönen on jo itsessään miscast.
Dice are my best weapons.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”