Mitä Rat Ogreilla voisi tehdä?
- Henri Ketonen
Mitä Rat Ogreilla voisi tehdä?
Mietein vaan. Aina on noiden käyttäminen mennyt minulla käsille. Johonkin Flankkiin tms. olen niitä koettanut saada muttei oikein onnistu, juoksevat aina vain karkuun ennen kuin pääsevät mihinkään...
Olisiko mitään ideaa laittaakin ne tulemaan keskeltä Clanrattien tukemina?
Olisiko mitään ideaa laittaakin ne tulemaan keskeltä Clanrattien tukemina?
zqmfgb
Jos tiedät vastustajan etukäteen, helpottaa suuresti. Epäkuolleita vastaan mainioita, kaatavat riviäijää kuin heinää, ja eivät välitä pelosta. Ampumistakaan ei juuri vastaan tule (satunnainen Magic Missile ja muutama Khemrin nuolenpoikanen).
Kaaostakin vastaan ovat minulla toimineet kohtuullisesti. Pelko auttaa kummasti kun ei itse tarvitse pelätä.
Ampuvampaa vastusta vasten sitten ovatkin olleet lähinnä vetämässä tulta pois muualta. Siihen hommaan hieman kalliita. Joinain 2 ogren päkkeinä saattaisivat toimiakin (täytyy alkaa testaamaan) - halpa jos saa tulta päällen, ja saattaa jäädä helposti vastustajalta huomioimatta.
Kaaostakin vastaan ovat minulla toimineet kohtuullisesti. Pelko auttaa kummasti kun ei itse tarvitse pelätä.
Ampuvampaa vastusta vasten sitten ovatkin olleet lähinnä vetämässä tulta pois muualta. Siihen hommaan hieman kalliita. Joinain 2 ogren päkkeinä saattaisivat toimiakin (täytyy alkaa testaamaan) - halpa jos saa tulta päällen, ja saattaa jäädä helposti vastustajalta huomioimatta.
-
professional
- Henri Ketonen
itse olen käyttänyt niitä kombona giant rattien kanssa aikaslailla vaihtelevalla menestyksellä. rotat tuo rankit ja outnumberin ja rat ogret yrittää saada resoluutiota aikaiseksi. Pieninä packkeinä olen käyttänyt 2-3ogrea. isompi vetää tulta puoleensa liiankin kanssa.
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
- The Captain
- Valvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Amazing Slug
Pelasin kerran bordel patrol turnauksessa neljää rat ogrea chieftainin ja skavenbrewin kanssa. 3 massacre voittoa ja 2 tasapeliä. Känniset rat ogret olivat tappajia.
Eivät edes olleet. Tapoin kaiken yhdellä ratling gunilla.
Rat ogret sammuivat lähes joka pelissä nurmikolle, tosin se packin viimeinen ylsi pilkkomaan vihollisiakin, hyvälläkin menestyksellä. 1-2 rat ogrea voisi armeijaan pistääkin. Tuomaan vähän lisäpotkua lähitaisteluun... kunnes huomaat että samalla hinnalla saa 25-50 orjaa, jotka voivat käydä taisteluita yksinkin.
Eivät edes olleet. Tapoin kaiken yhdellä ratling gunilla.
Rat ogret sammuivat lähes joka pelissä nurmikolle, tosin se packin viimeinen ylsi pilkkomaan vihollisiakin, hyvälläkin menestyksellä. 1-2 rat ogrea voisi armeijaan pistääkin. Tuomaan vähän lisäpotkua lähitaisteluun... kunnes huomaat että samalla hinnalla saa 25-50 orjaa, jotka voivat käydä taisteluita yksinkin.
Teeppä näin.. Itse käyttäisin moisia siksi että ovat tyylikkään näköisiä. Ja jonkin ajan päästä niillekin selviää sopiva tarkoitus.mac3eden kirjoitti:jos on niin huonja ukkoja et ne ei maksa pelissä pisteitä takas mä möisin ne jollekkii tai pistäisin niihin pommin kiinni
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles