"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä Rat Ogreilla voisi tehdä?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Henri Ketonen

Mitä Rat Ogreilla voisi tehdä?

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mietein vaan. Aina on noiden käyttäminen mennyt minulla käsille. Johonkin Flankkiin tms. olen niitä koettanut saada muttei oikein onnistu, juoksevat aina vain karkuun ennen kuin pääsevät mihinkään...

Olisiko mitään ideaa laittaakin ne tulemaan keskeltä Clanrattien tukemina?
zqmfgb
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Kallista tykinruokaa?
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Jos käytätte Doweja ja Roreja , niin käytät niitä Ogreina. Halvempia ja parempia kuin Ratogret.

Jos ette, niin voit aina laittaa yhden seisomaan keskelle Clanrat yksikköä. Ja siis väittää että se kuvastaa neljää normaalirottaa.

Ei kai niillä muuta käyttöä ole...

: P
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jos tiedät vastustajan etukäteen, helpottaa suuresti. Epäkuolleita vastaan mainioita, kaatavat riviäijää kuin heinää, ja eivät välitä pelosta. Ampumistakaan ei juuri vastaan tule (satunnainen Magic Missile ja muutama Khemrin nuolenpoikanen).

Kaaostakin vastaan ovat minulla toimineet kohtuullisesti. Pelko auttaa kummasti kun ei itse tarvitse pelätä.

Ampuvampaa vastusta vasten sitten ovatkin olleet lähinnä vetämässä tulta pois muualta. Siihen hommaan hieman kalliita. Joinain 2 ogren päkkeinä saattaisivat toimiakin (täytyy alkaa testaamaan) - halpa jos saa tulta päällen, ja saattaa jäädä helposti vastustajalta huomioimatta.
professional

Viesti Kirjoittaja professional »

Skavenien armybookin lopussa on neuvoja, joissa yhdessä neuvotaan käyttämään master moulderia packmasterien ja ratogrejen kanssa ja antamaan sille enchanted itemeista skavenbrewin.
Grond

professional kirjoitti:Skavenien armybookin lopussa on neuvoja, joissa yhdessä neuvotaan käyttämään master moulderia packmasterien ja ratogrejen kanssa ja antamaan sille enchanted itemeista skavenbrewin.
On muuten ohjeena ns "sairaan hyvä" :)
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Grond kirjoitti: On muuten ohjeena ns "sairaan hyvä" :)
Eli samaa tasoa kuin GW:n ymmärrys näihin peleihin muutenkin.

"Toisten mielestä Arco - Flagellantit on varmaan liian kovia!"
zqmfgb
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Ainahan niillä voi heittää vesilintua! :D
nojoo..... itse yritän saada näitä mahdollisimman paljon flankkiin......
Elric

Viesti Kirjoittaja Elric »

itse olen käyttänyt niitä kombona giant rattien kanssa aikaslailla vaihtelevalla menestyksellä. rotat tuo rankit ja outnumberin ja rat ogret yrittää saada resoluutiota aikaiseksi. Pieninä packkeinä olen käyttänyt 2-3ogrea. isompi vetää tulta puoleensa liiankin kanssa.
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Pöntöstä alas veto on asia mitä näillä voi tehdä.

No ei vainaskaan. Koitat saada ne nihtien luo niin saat purkkiruokaa.
Älä syö porkkanaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Porkkana kirjoitti: No ei vainaskaan. Koitat saada ne nihtien luo niin saat purkkiruokaa.
Eipä se -2 saveen vielä ainakaan Kaaosta ja Empireä pelota.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
1maiko1

Viesti Kirjoittaja 1maiko1 »

kun sanoitte että army bookin lopussa kerrotaan semmonen neovo niin en löydä sitä voisitteko kertoa millää sivulla ja mikä se skavenbrewin on.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

1maiko1 kirjoitti:kun sanoitte että army bookin lopussa kerrotaan semmonen neovo niin en löydä sitä voisitteko kertoa millää sivulla ja mikä se skavenbrewin on.
Katso sivu 75 "Clan Moulder" -otsikon alla.
Grond

Ja Skavenbrew on taikaesine, joka löytyy sivulta 39.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Pelasin kerran bordel patrol turnauksessa neljää rat ogrea chieftainin ja skavenbrewin kanssa. 3 massacre voittoa ja 2 tasapeliä. Känniset rat ogret olivat tappajia.

Eivät edes olleet. Tapoin kaiken yhdellä ratling gunilla.

Rat ogret sammuivat lähes joka pelissä nurmikolle, tosin se packin viimeinen ylsi pilkkomaan vihollisiakin, hyvälläkin menestyksellä. 1-2 rat ogrea voisi armeijaan pistääkin. Tuomaan vähän lisäpotkua lähitaisteluun... kunnes huomaat että samalla hinnalla saa 25-50 orjaa, jotka voivat käydä taisteluita yksinkin.
mac3eden

Viesti Kirjoittaja mac3eden »

jos on niin huonja ukkoja et ne ei maksa pelissä pisteitä takas mä möisin ne jollekkii tai pistäisin niihin pommin kiinni
i will be here always
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

mac3eden kirjoitti:jos on niin huonja ukkoja et ne ei maksa pelissä pisteitä takas mä möisin ne jollekkii tai pistäisin niihin pommin kiinni
Teeppä näin.. Itse käyttäisin moisia siksi että ovat tyylikkään näköisiä. Ja jonkin ajan päästä niillekin selviää sopiva tarkoitus.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Grond

Ja minä laittaisin kaikki vanhoja ketjuja herättäneet ja niihin vastanneet jäähylle. Ja jatkossa laitankin, kyselemättä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”