"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Häpeätkö harrastustasi?!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jaahas - 19 sivua aiheesta. Jokos me lopetellaan, vai onko vielä asiallista sanottavaa? En tarjoile Abloy-herraa vielä, mutta aletaankos vaipua unohduksiin? Saa luonnollisesti sanoa sanansa vielä, keskustelu tuntuu vain hieman väljähtyneen.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

En häpeä harrastustani vaikka muut sitä pilkkaavat :(, mutta puhtia riittää aina vain kamppailla WH FB puolesta :D
"Glory, Honor & Victory over Death"
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Grond hyvä. älähä hättäile. Vaikka tämä vähän tässä paikallaan polkeekin niin ei sitä silti tarvitse lukkoon lyödä. Ties vaikka joku vetäisisi hatusta jonkin koskettavan jutun siitä miten hammerit ovat muuttaneet hänen elämänsä ja siitä miten hän aluksi häpesi niitä, mutta nousi murheen alhosta ja seisoo ylväänä hyllyt figuja täynnä. Niin että ei tätä saa lukita. Jo se että aiheesta on tullut 19 sivua antaa tälle aiheelle oikeuden elää ja kasvaa tällä sivustolla. Ajattele tuota Grond ja mieti miltä sinusta tuntuisi jos joku lukitsisi sinun luoman aiheen
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mä taas alan pikku hiljaa hävetä tätä aihetta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Jo se, että aiheesta on puhuttu 19 sivua, kertoo aiheen olevan lähes kokonaan puitu. Eiköhän tässä ajassa, mitä tämä topikki on elänyt, ole jokainen aiheesta kiinnostunut kerennyt sanoa sanottavansa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Grond

Rectunator kirjoitti:Ajattele tuota Grond ja mieti miltä sinusta tuntuisi jos joku lukitsisi sinun luoman aiheen
Täh? Arveletko että ottaisin siitä itseeni? Itse olen aloittanut muistaakseni toissavuoden "hyvää uuttavuotta -topikin", joka sai tietysti lukkoa muistaakseni 5.1. Eli ja oli aikansa, jouti kiinni kun oli tehtävänsä tehnyt. Taisinpa aloittaa jonkun joulunseudun "hyvää joulua" -aiheenkin, joka tietenkin eli vain hieman yli Tapaninpäivän.

Mutta jos tämän ketjun olemassaoloa figufoorumilla täytyy alkaa puolustella, olemme varmaankin jo kypsyttänet aiheen täysikasvuiseksi. Jollei Weekender minua nimenomaan kiellä, ja/tai jollei aihe saa allensa uutta tulta, aion pläjäyttää tähän lähitulevaisuudessa Abloyn.

Ja ei, minulle on turha avautua aiheesta YV:llä. Jollei avautumista tee käyttäjätunnuksella "Weekender". Siinä tapauksessa olen hiljaa ja häpeän.
Imperial

Viesti Kirjoittaja Imperial »

No en kyl häpee pelata WH:lla koska tähän on taidetta, jossa oman käden jälki näkyy melkeen paremmin kun missään muussa harrastuksessa.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

en häpeä. mutta minut on hakattu koulussa (en tiedä oliko ne tosissaan mutta se sattui) warhammereiden takia. mutta warhammereiden eteen teen mitä vaan!! eli henkeen ja vereen!!
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Pioneer

Viesti Kirjoittaja Pioneer »

En itseasiassa nää syytä miksi pitäisi hävetä jotain harrastusta?
Aloitin hammereilla pelaamisen vapaaehtoisesti, ostin figuja ihan vapaaehtoisesti ja maalasin niitä niin hienoiksi kuin suinkin mahdollista.
Jos joku sitten kysyy, että pelaanko "noilla pikku-ukoilla", niin miksen sanoisi, että "kyllä"?
Jos näen vaivaa harrastukseni eteen ja tykkään siitä, niin miksi peitellä sitä?
Alson known as malcom and Mundo.
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Hmm.. Mult ei oo koskaan kysytty että miksi leikit leluilla... Rachamin paketeissa lukee että "These are not toys" tms. Siinä selkeä todiste...
pelaan lautapeliä jota kaverini ei ole haukkuneet... kehuneet vaan maalauksia ja sanoneet että kaikkeen se hullu taas ryhty... :D
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Pohjaan palanut »

junkkeli kirjoitti:en häpeä. mutta minut on hakattu koulussa (en tiedä oliko ne tosissaan mutta se sattui) warhammereiden takia. mutta warhammereiden eteen teen mitä vaan!! eli henkeen ja vereen!!
tuota tehdään minunkin luokalla. Ei se minua haittaa, ihan leikkiä se vaan on vaikka se vähän sattuukin, sit lyödään takaisin.

Tämäkin threadi on täynnä "en häpeä, huudan koko suomelle että olen figuilija" tyylisiä vastauksia. Vaihteluksi minä sanon että kyllä olen hävennyt harrastustani, mikä taas hävettää kertoa muille figuilijoille.
Kuukausi maksuton MMORPG!!
http://www.roma-victor.com
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Häpeän... Eikä hävetä yhtään sanoa sitä... Oikeasti, olen kohta täysikäinen ja hnkkaan jotain hiton muoviukkeleita pöydän ääressä... Onko se normaalia? Ei... Mutta, silti tätä vaan tulee jatkettua...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Vesto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesto »

" "Kun uteliaat ulkopuoliset kysyvät kuinka vanha pikkuveli on ja mitä se tekee, minulla on ilo vastata, että "Se on 25 ja se maalaa kääpiöitä." "

Tällä tavalla eräs lähisukulainen suhtautuu figuharrastukseeni.

Itse olen saanut kerran ala-asteella turpiini (näkyy nenässä edelleen), mutta syy ei suinkaan ollut rooli/figupelaus, joita molempia jo silloin harrastin.

Lopuksi hieman nykytekniikan suomaa huumoria:
http://vesto.net/tiedostot/vasara.ogg
Taikasormuksissa on - taikaa, ne ovat harvinaisia ja merkillisiä.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

En helskatissa häpeä harrastustani koskaan (vaikka muut sitä pilkkaavatkin(ainakin sisarukset))
Mutta olen ylpeä siitä mitä teen ja tämä voittaa kaikki harrastukset (mukaan lukien jalkapallot jääkiekot jne).
Siis missä näkyy oman käden jälki ylpeämpänä kuin omissa warhammereissaan?
Tää topicci voisi pysyä auki vain sen takia että on kiinnostava lukea eri henkilöiden mielipiteitä asiasta! ;)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Aissi

EN häpeä!

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Warhammer on mielestäni hieno harrastus! Sehän kehittää sormia ja tyylitajua. Olkoot muut mitä mieltä vaan en häpeä harrastustani.
Grond

Juu, eiköhän tämä riitä tästä aiheesta, jutut alkavat toistaa itseään ihan liikaa.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”