"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lord of Change (ei enää WIP)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ropetus
Valvoja

Lord of Change (ei enää WIP)

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Täällä olisi kuvia uusimmasta tuotoksestani, mahtavasta Tzeentchin Greater Demonista.

'FangEdit: Valmiita kuvia lisätty. Otan yhä paranteluehdotuksia vastaan.
Viimeksi muokannut Ropetus, Ke 25.08.2004 15:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Todella tyylikkäästi maalattu. Tasaiset maalit ja hyvät yksityiskohdat. Itse en tykkää muuten figun ulkonäöstä (ei ole pakko :P)
Ja idea sauvan maalaukseen:
Musta jonkinlaisella kuvioinnilla, siniset salamat, perinteiset vihreät köynnökset tai vaikka Tzeentchin tapauksessa kirkkaan punaiset tappuran oksat (piikikkäät)
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja raastin »

Muuten todella hieno, mutta itse en henkilökohtaisesti pidä LoC:in kaavusta tuon värisenä ja siipien väristäkään en pidä. Ihon väristä pidin todella paljon.

raastin edit: No nyt on kaunis LoC! Lempi Suur Demonini on saanut hienot värit ylleen. Sauvasta ekstra plussaa.
Viimeksi muokannut raastin, Ke 25.08.2004 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
raastin raastaa ja ryystää
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Oikein mallikas otus, pitäisi joskus itekkin maalata jokin Greater Deamoni.

Iho on kivan näköistä, ei mitään parannettavaa, masu on kylläkin oudosti maalattu. Vaate on ehkä liian nopeasti blendattu, enemmän kerroksia ja vaaleempi shade voisi tehä terää. Siivet ovat ihan liian kirkkaat ja värikkäät IMHO. Toi punainen on vähän liian räikeä, voisi heittää siipiin jonkin väristä washia. Nyt ihan liian räikeät.
Kynnet ovat viimeistelemättömät, ruskeasta valkoiseen ei näytä hyvältä. Lisäksi jaloissa ja käsissä on hiukan eri väreillä maalatut kynnet. Kulta on todella hyvää, en menisi muuttamaan. Timantit ja muut yksityiskohdat ovat siistejä ja onnistuneita.

Keppiin joko GW:n vihreää marmoria tai SENMMää kullalla. Aika vaikeata, mutta tulisi aika näyttävää. En kylläkään tiedä kuinka SENMM sopisi tuhon kepukkaan.

Siisti figu, pistäthän kuvia kun on maalattu loppuun.
Sponge Bob

Viesti Kirjoittaja Sponge Bob »

Hei jees!!vihdoinkin Joku, Joku kuten eräs sotavasaralainen - ''Runefang'' niminen käyttäjä tajusi, että minun mieleeni sopii tuo sateenkaari siipi.!!!:D

upeaa jälkeä, tuo maha oli tommonen kiva pallukka, tykkäsin.mikään ei ole liian kirkasta, tommonen blues-tähti voittaa mun mielen, **chaokset on tymiä'**..

jeee..

keppi:
keppiin jotain greenstuff möngerrytstä, vaikka kaiverruksia (ulospäin?) ja maalaa vomit brown ja dark angel green sekoitus 2/4 tummanvihreetä , 2/4 vomittii.
sitten köynnöstä AINOASTAAN alapäähän, ja oikeen voimakas ja kirkas väri pohjaks.

tulis mun mieleen nippi nappi paras fiku, ja koska INHOAN (yök yääk) chaoksia, mutta sinun työ hätkähdytti mut..HYVÄÄ TYÖTÄ!!!

(tulipas pitkä saarna, kehu..)

-SB
tmz

Viesti Kirjoittaja tmz »

muuten on aika hieno figu mut noi siivet ei oikein iske,tuohon punaiseen vois laittaa jotain inkkiä tai jotain.
Ropetus
Valvoja

Nyt on tuolla myös valmiita kuvia. Korjasin kynnet ja laitoin tuohon kaapuun tummemman washin. Staffissa plagioin hieman GWn figua ja maalasin sen vihreäksi marmoriksi. Alustankin sain maalatuksi. Niihin siipiin voisi kyllä vielä laittaa sitä washia vähän. Siipien väriä en ainakaan ryhdy muuttamaan, olen aina halunnut tehdä tälle sateenkaarisiivet.
Mammon

Viesti Kirjoittaja Mammon »

Siipiin washit! :) Se voisi tehdä tosiaan hyvää, että sulkiin tulisi enemmäm sitä jotain. :)
Ja aivan mahti-figu, tieteen ja taiteen riemuvoitto.
(miten muuten teit base, tarkoitan siis maalasit)
Sanotaan että jättirotat tulivat orjalaivoilta ja raiskasivat kaikki puuapinat...
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hieno. Maalaus oli hyvää. Ainoastaan nuo siivet olivat sellaiset että ne eivät oikein sopineet. Parempi jos ne olisivat olleet yhteensopivat muun väriskaalan kanssa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

No siis onhan tuo kelpo figu mutta tässä olisi mietteitä kumminkin:
- Viitta/kaapu on suttuisen näköinen. En kyllä olisi alkanut washilla sotkemaan. Muutenkin se on jotenkin irrallinen kaikessa vaaleanpunaisessa söpöydessään :)
- Ihon blendit ovat pikkuisen töksähteleviä. Naamassa se korostuu vielä enemmmän koska pinta on tasainen, eli lisää kerroksia vaan.
- Sauva oli hieno. Siitä tykkäsin eniten.
- Siivetkin olivat mukavat, ainakin erilaiset mitä muilla ;)
Tämmöistä tällä kertaa. Muuten hyvä, mutta viitassa/kaavussa on kyllä parantamisen varaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Ropetus
Valvoja

Lisäsin siipiin nuo washit niinkuin täällä kehotettiin, tuli kyllä todella hienon näköistä. En varmaan enää tee koko figulle mitään, kun olen siihen jo nyt oikein tyytyväinen. Minun silmääni tuo kaapu ei näytä suttuiselta, olisitko weis sekoittanut WIp ja ei WIP kuvat keskenään? Alusta on maalattu siten, että siihen on laitettu hiekkaa, joka sitten on brushattu seuraavilla väreillä Bestial Brown - Enchanted Blue - Ice Blue - Skull White.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

En kyllä ole sekoittanut. Se washi teki minusta siihen jotenkin suttuisen vaikutelman. No eihän sillä ole väliä mitä mieltä minä olen kunhan vain itse olet tyytyväinen ;)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Slann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slann »

Aika komee ,mut kannattais harkita kaavun värii punanen tai vihree nii ois ollu oikeen onnistunu
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Punainen väri siivissä pisti liikaa silmään ,mutta muutne todella makea figu!
Kieli oli ehkä liian punainen, mutta muut kohdat olivat erinomaista työtä!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”