Witch Hunters
"To become canonized" taitaa olla myös pyhimykseksi nimittämistä (katolisen kirkon toimesta). Sitä kauttakin sitä voisi hakea.Zymeth kirjoitti:Sanaa ei taida olla muualla kuin GW:n tuotteissa, mutta canon tarkoittaa kaanonia, eli kirkollista ohjetta. Olisiko hyvä käännös "ohjeen haltijatar"? Parempi suomeksi tosin olisi "ohjeen kantaja", vaikka onkin kauempana termistä.
Naisluostarin johtaja on suomen kielessä abbedissa. Sopisi minusta myös Canonessin käännökseksi.
Phil Kelly says "No!"
jotain tomosta määkin aijatelin että se voisi olla
nå hyvä että tsaatin asia selväksi
nyt varmaan voitaisiin palata keskustelun aiheesen Witch Huntereihin en tiedä viellä
paljon mitään mutta antakaa tulla vaan
saan muuten kirjan tänään jeesh!!!!!
Ja mun ekat tyypit tulee kanssa...woohuu..
nyt varmaan voitaisiin palata keskustelun aiheesen Witch Huntereihin en tiedä viellä
paljon mitään mutta antakaa tulla vaan
Ja mun ekat tyypit tulee kanssa...woohuu..
hmm... on se.
-
Brightstar
Riippuu täysin siitä taisteluroolista minkä anna seraphimeillesi. Jos lähdet tankinmetsästykseen niin 2x Infernopistoolia, meltapommit ja veteraanisisko Eviscratorilla (ja ehkä purity sealeilla) toimii mainiosti.Alberth kirjoitti:onko ne sitten parempia kun flamers?
Sitten taas jos haluat Anti-Infantry joukon niin paras kombinaatio olisi 2 tupla-käsiliekinheitintä ja veteraanisiskolla (taas) eviscraattori ja purity seals.
Itse suosin noista tuota jälkimmäistä. Raskaampikin jalkaväki kaatuu kiitos divine guidancen ja tankitkin saa matalaksi Krak kranaateilla (eikä saa mutta on hyvä elää uskossa) sekä veteraanin Eviscraattorilla.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Seraphien deep strike tarkistettu: Kyseessä oli army builderin bugi(?), eikä uusin tulkinta jump infantry - säännöistä, pahoitteluni
. Seraphit siis hyppivät pelikentälle oman pöydän reunasta jos escalation on päällä.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
- Rosvosektori
No, vähän tietenkin riippuu mitä on vastassa.
Olen itse huomannut, että 2 chirurgeonia, 2-3 acolyteä (power armourilla tai bolter stake crossbowilla) ja pari crusaderia on ihan toimiva. Itse inqulle power weapon ja bolt pistol. Jos psyykkereitä meinaat tappaa, niin power stake on ihan kova. Mutta, inquisitorista et saa kyllä kovin hyvää tappajaa hinta/laatusuhteeltaan. Mutta itsekkin käytän vain asenteen vuoksi!
Olen itse huomannut, että 2 chirurgeonia, 2-3 acolyteä (power armourilla tai bolter stake crossbowilla) ja pari crusaderia on ihan toimiva. Itse inqulle power weapon ja bolt pistol. Jos psyykkereitä meinaat tappaa, niin power stake on ihan kova. Mutta, inquisitorista et saa kyllä kovin hyvää tappajaa hinta/laatusuhteeltaan. Mutta itsekkin käytän vain asenteen vuoksi!
Times are tough, huh, bud!
Witch Hunter pelaajille: Muistakaa sitten mainita vastustajallenne, että hän voi halutessaan ottaa niitä super psionic voimia kirjan lopusta. Kaikki pelaajat eivät nimittäin tiedä, että tämä on mahdollista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
-
Brightstar
Ja myös muistetaan että tämä on kirjan appendix puolelta eli tästä pitää sopia ennen peliä eli esim. turnauspeleissä ei ole mahdollista antaa vastustajille psychic powereita.Tanan kirjoitti:Witch Hunter pelaajille: Muistakaa sitten mainita vastustajallenne, että hän voi halutessaan ottaa niitä super psionic voimia kirjan lopusta. Kaikki pelaajat eivät nimittäin tiedä, että tämä on mahdollista.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
Vastalääke
-
Vastalääke