"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpaa kerätä Örkkejä vai mariineita?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tämä menee taas vaihteeksi tähän, aletaan kiistelemään siitä kummat on parempia ja kaikki kannattavat tietysti omaa suosikkiaan. Tämän topicin tarkoituksena oli kuitenkin ilmeisesti saada tietoa molemmista armeijoista, eikä ole hyötyä kun 50% väittää, että orkit on voittamattomia ja toiset 50% vannovat mariinien nimeen.

Parasta on lukea nämä oppaat. Suuri(ei suurin) osa täällä kun on niin omiin mielipiteisiinsä pitäytyviä.
http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/40kopas.htm ja http://www.sotavasara.net/articles.php? ... al&show=33, molemmat loistavia valintaan.
Skeletor

Viesti Kirjoittaja Skeletor »

Darkki kirjoitti:äh.. örkit.. mariinit on NIIIIIIIN tylsiä: A. maalata B. Konvata C. PeLaTa!
örkit kun taas on hauskoja: A. maalata B. pelata C. konvata
olen samaa mieltä ja örkit on muutenkin hupaisia
Drikon

Viesti Kirjoittaja Drikon »

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Kyllä mariineiltakin sitä muokattavuutta löytyy, varsinkin kun uusi koodeksi tulee piakkoin tee-se-itse-chapterisääntöineen.
Siis ymmärsinkö oikein tuon, saan maalata, laittaa omia erikois sääntöjä (rajoissa tietenkin) jne.?

aattelin vaan että sittenhän aletaan näkeen tosi Loistavan mahtavia mariineja (näkee jo nyt mutta niitä ei "saisi" käyttää kun tuollaista chapteria ei oo olemassa)
Just a little drop of poison.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Tämä tee se-itse-Chapterit ovat eräänlaisia doctriineja kuten IG:llä...
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”