Forge world tilaus
Forge world tilaus
Olisiko Forge Worldiin lähdössä minkään laisia yhteis tilauksia lähiaikoina? Olisi nimittäin kiva saada Drednoghtinsa vähän postikuluvapaammin...
Cleanse and purify!
forge worldin etusivu kirjoitti:From 4th October until 31st December orders of £100.00 or more will be sent with free First Class shipping to any where in the world. Orders of £250.00 or more will be sent with free express shipping
Että ei ihan kaikkiin.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
No eiköhän 100£(tai jopa 250£) luulisi ylittyvän. Pahus jos itse osallistuisin täyttyisi 250£ minun tilauksella kertaheitolla
Mutta rahasummasta johtuen osallistun VAIN jos joku moderaattori yms LUOTETTAVA(ja pahuksen luotettava sanoisin) hoitaa tilauksen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- The Captain
- Valvoja
Harmin paikka, olisitte heränneet hieman aikaisemmin, niin olisin hoitanut teidän tilauksenne samalla kun omani (joka ylitti itsekseenkin tuon 250 puntaa aika reippaasti). Toivottavasti joku muu visallinen herkeää ystävälliseksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Harmaavaeltaja
-
tässähän minä
Kyllä, minunkin tarvitsisi saada Forgelta kamaa, mutta ne ehanat postimaksut... Entäs jos lähettäisimme tilauksemme Mustalle Sudelle, ja ilmoitamme jakavamme postimaksut (Forgen) ja sitten Kimmo hoitaisi lähetyksen ja figujen saapuessa hoitaisi ne jokaiselle maksaneelle joka joutuisi tietty maksamaan sen figun postikulut sinne missä hän onkaan?
- Kynä-ääliö
- The Captain
- Valvoja
TÄMÄArchibald kirjoitti:Eli kuka mitä missä häh?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008