Dark Elf Watchtower - apua tekemiseen?
Dark Elf Watchtower - apua tekemiseen?
Eli eli. Olen aloittelemassa tuollaisen Watchtowerin väsäämistä tässä lähiaikoina. Ja pitäisi saada aikaan lista materiaaleista ja muista. En ole vielä ehtinyt niihin niin suuresti perehtymään, joten tarvitsisin apua, ettei koko homma mene ihan poskelleen.
Kuvan tornista löydätte joko DElfojen Army Bookin sivulta 46. Tai ainakin tästä osoitteesta.
Lähinnä mietin tuon ulomman kuoren tekemistä. Ja piikkejä. Runko on aika lailla selvä jo tässä vaiheessa. Myös pituutta pitäisi miettiä, että se ei aivan mielettömän suurelta/liian pieneltä näytä sitten kentällä.
Kiitän jo etukäteen.
Kuvan tornista löydätte joko DElfojen Army Bookin sivulta 46. Tai ainakin tästä osoitteesta.
Lähinnä mietin tuon ulomman kuoren tekemistä. Ja piikkejä. Runko on aika lailla selvä jo tässä vaiheessa. Myös pituutta pitäisi miettiä, että se ei aivan mielettömän suurelta/liian pieneltä näytä sitten kentällä.
Kiitän jo etukäteen.
Käyppä kattoon tuosta, että löytyskö mitään apua.
http://www.terragenesis.co.uk/buildings/orthanc1.html
Muistahan selata eteenpäin!!
Edit: Korjasin ton linkin
http://www.terragenesis.co.uk/buildings/orthanc1.html
Muistahan selata eteenpäin!!
Edit: Korjasin ton linkin
Viimeksi muokannut Wattumies, Ti 02.11.2004 20:55. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Ainakin minulla toimii ja ainakin vähän tuon näköinen delffien toweri on Generals compendiumissa. Tai no ehkä lisää piikkejä seiniin, mutta kumminkin sen voisi tehdä tuon mukaan.
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
- A. Ankka
Veikkaan että odotan sellaista kommenttia, joka tulee joltain projektiin tai maaston tekoon muuten perehtyneeltä. Kai joku sentään on tällaista vastaavaa aikaisemminkin kyhännyt.gawd kirjoitti:tuo ei kyllä näytä yhtään delffien tornilta toi orthanc (ei se kyllä näytä siltäkään...)ehkä käytät vaan sitä balsaa ja teet jotkut käytännölliset suunnitelmat tai sitten odotat että joku viisaampi vastaa sulle...
Alustavia suunnitelmia olen tänään jo jonkin verran tehnyt, ja osan materiaaleista valinnutkin. Vaikeuksia tuottavat vain nuo tornin ulommat seinät, ikkunat ja ovi.
Tarkoitus olisi kuitenkin muutaman päivän päästä (kunhan palkka tulee) suunnata kauppaan hankkimaan varusteita ja matskua, joten aikaa ei hirvittävästi ole. Toisaalta, ei tällä nyt niin hirveä kiire vielä ole, etten voisi hieman pidempäänkin odotella.
Ite on tehnyt hieman ehkä ton tapasen, josta kuvia osoitteessa http://www.kotiposti.net/urkko/ (kohdasta maastot ja sieltä musta torni. Ton tekoon värkätty teko-ohje taas löytyy kohdasta artikkelit >> musta torni.
Näin jälkeenpäin kun ajattelen, niin ei toi mun kyhäelmä oo yhtään ton näkönen. Toi torni, jonka haluaisit tehdä, on ainakin näin ensisilmäykseltä aikasen vaikea toteuttaa. Vaatii oikeet aineet ja tietotaitoa sekä sorminäppäryyttä. Onnea vaan yritykselle.
Näin jälkeenpäin kun ajattelen, niin ei toi mun kyhäelmä oo yhtään ton näkönen. Toi torni, jonka haluaisit tehdä, on ainakin näin ensisilmäykseltä aikasen vaikea toteuttaa. Vaatii oikeet aineet ja tietotaitoa sekä sorminäppäryyttä. Onnea vaan yritykselle.
En minä uskokaan, että taitoni riittävät aivan tuolle tasolle, mutta yrittää saa aina. Uskon ainakin tämänhetkisten suunnitelmieni pohjalta onnistuvani edes joten kuten. Ja aikaa minulla on vielä reilusti. Tuo tullaan sisäänajamaan turnauksessa vasta ensi vuoden puolella.
Mutta, mutta. Lisää neuvoja otetaan vastaan - kiperimmin (edelleenkin) minua arveluttaa tuon tornin alaosan ulomman kuoren toteutus.. Oven ja ikkunat luultavasti saan säädettyä.
Niin, ja kiitos Nostradamukselle ja Watulle linkeistä.
Mutta, mutta. Lisää neuvoja otetaan vastaan - kiperimmin (edelleenkin) minua arveluttaa tuon tornin alaosan ulomman kuoren toteutus.. Oven ja ikkunat luultavasti saan säädettyä.
Niin, ja kiitos Nostradamukselle ja Watulle linkeistä.