Esko Rae kirjoitti:Chosen kirjoitti:Esko Rae kirjoitti:Dalamar kirjoitti:Minulla on tuo neuvostoliitto/kommunisti ig-armeija parhaillaan tulossa
Minkä takia kaikki haluavat tehdä IG:stä kommunisti armeijan? Sehän on pelkästään ihmisen omaa heikkoutta ettei se tule onnistumaan. Sen sijaan TAU, siinä ainakin olisi omaperäisempi idea kommunisti armeijalle. Taistelevathan he nytkin suuremman hyvän puolesta. Voin jo kuvitella punaiseksi maalatut broadsided.
Millähän perusteella ei Dalamarin kommunistiarmeija voisi onnistua? Ig:ssä on parhaimmat ainekset sille: paljon surkeita tyyppejä, kunnon tankkeja, komissaarit ja mikä tärkeintä, niiden summary execution!
Tarkoitin että kommunismi ei tule onnistumaan ihmisten heikkouden takia. Mutta tauhan taistelee jo nyt "suuremman hyvän puolesta" joten eikö se suurempi hyvä voisi plla sosialismi. Tämä oli vai väärinymmärryksen korjaus ja toivon että emme ala keskustella (poliittisista)aatteista/suuntauksista tämän enempää ettei tämä aihe mene lukkoon ja joku saa näpäytystä.
En ymmärtänyt, että tarkoitit aatetta, vaan luulin sinun tarkoittaneen itse armeijantoteutusta. Hyvä näin, olen itsekin samaa mieltä kanssasi, mutta ei puhuta enää siitä, vaan toimitaan Grondin neuvojen mukaisesti.
Olisi hauskaa järjestää joskus peli, jossa vain hienosti maalatut figut hyväksyttäisiin. Ei siinä vielä mitään, vaan siinä, että jokaisen pelissä kuolleen uhrin päälle kaadettaisiin hieman punaista mustetta ja/tai lyötäisiin vasaralla uhrin joutuessa vaikka kivenheittimen alle. Siinä tulisi oikeasti fiilis, että nyt on kysymys suuremmasta kuin tavallisesta pelistä.
The Captain kirjoitti:Villi unelma, joka tuskin koskaan toteutuu, olisi Sotavasara ilman peeloja, häiriköitä, idiootteja, aloitekyvyttömiä penskoja, natsimoderaattoreita, analfabeetteja ja sosiopaatteja.
Tästä minäkin pitäisin. Alkaa vähitellen ärsyttää teinixpeelojen typerät lauseet kuten: "voinx mä ottaa kui paljo heeroita 2k", "kantsiiko ottaa ihQui warruja peliin", "antakaa hyvii takui örkeille" jne.. Voisimme miettiä ketä tänne jäisi ylipäätään.