Likaiset temput, sääntöjen kiertäminen ja ovelat taktiikat
Paitsi että harvemmin kuutta boltteria saa 750 pisteen peliin...Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Mitä juustoa siinä on? Se kaadetaan kuudella bolttiksella!*pahaa naurua*
EDIT: Darned, niinpä tietysti...ja goboilla vielä halvemmalla. Mites sitä heti RBTeitä ajatteli...
Ehkä toi juusto ammuttiin juurikin kyseistä 750pts&dragonlord-viritystä kohtaan...joka kieltämättä kuulostaa aika veemäiseltä...Grond kirjoitti:Mikä ihmeen villitys laillisia armeijalistoja on aina alkaa haukkumaan juustoksi?
Viimeksi muokannut greewer, Ke 24.11.2004 19:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Ihmiskilpi
Joo-o,sanotte mitä sanotte,mutta itse ainakin miettisin kahdesti ennenkuin pelaisin tuota vastaan delffeilläni.
Grond kirjoitti:Juuri niinkin. Mikä ihmeen villitys laillisia armeijalistoja on aina alkaa haukkumaan juustoksi?
Juusto on olemassa ja kuten edellisestä viestistäni selviää, mielestäni juustoilu ei ole likainen temppu. Mielestäni kuitenkin dragon 750p pelissä on likainen temppu, ja jos GW kirjoittaisi uudet säännöt tuolle, olisi siellä varmaan rivi jossa ilmoitettaisiin ettei tuota saa käyttää alle 2000p pelissä. Asiasta voi tietenkin olla montaa mieltä.Ihmiskilpi kirjoitti:Toisaalta juusto ei ole likaista, ja juustoa sekin on vaikka sillä onkin hame.
Niin voikin, ja pitääkinIhmiskilpi kirjoitti:Juusto on olemassa ja kuten edellisestä viestistäni selviää, mielestäni juustoilu ei ole likainen temppu. Mielestäni kuitenkin dragon 750p pelissä on likainen temppu, ja jos GW kirjoittaisi uudet säännöt tuolle, olisi siellä varmaan rivi jossa ilmoitettaisiin ettei tuota saa käyttää alle 2000p pelissä. Asiasta voi tietenkin olla montaa mieltä.
NOh, ei se minua suuresti haittaa, jos vastustaha sijoittaa valta-osan pisteistään louhikärmekseen... Eipähän ole muuta niin paljoa vastassa.
Jep, etenkin kun kyseessä on keskenkasvuisella sääli-lohikäärmeellä ratsastava puolialaston haltianpoikanen.Blacklion kirjoitti:NOh, ei se minua suuresti haittaa, jos vastustaha sijoittaa valta-osan pisteistään louhikärmekseen... Eipähän ole muuta niin paljoa vastassa.
460 pistettä tuohon, noin sata charruun, ja joukkoihin jääkin mukavasti 200 pistettä. Asarnilin pääkäyttö on toimia flänkkäys-yksikkönä yhteis-chargeissa. Paha flänkätä mitään, jos ei ole mitään millä tukea tuota.
Jos pelaisin 750 pisteen pelejä, ei tuo juuri minua kiinnostaisi, 3 warlockia, 2 ratlingia ja kolme jalkaväkiblokkia olisi Asarnilille aivan liikaa.
Likainen temppu on se, että HUIJAA. Aina kun ottaa vaikka witch elffeille attackeja niin ottaa yhden nopan liikaa vahingossa. Sitä ei kukaan huomaa ja jos huomaa niin se on vahinko. Neljä vuoroa taistelussa on jo 8 ylinmääräistä attackia. (vastustajankin vuorolla taistellaan) Mahtavaa! Itse kyllä halveksin tällaista käytöstä, mutta myönnän, että joskus aikoinani niinkin olen tehnyt (en ole koskaan pelannut virallista turnausta, joten tuskin kukaan tästä suurta numeroa tekee) Kiinni olen myös huijareita saanut. *mur*
-
Grand Admiral Prawn
Eikä ole. Huijaria saa piestä kumimiekalla, kierittää tervassa ja höyhenissä ja potkia ulos ovesta mutta "takaisin huijaaminen" on epäkunniakasta ja mitätöi täysin sen etulyöntiaseman mikä huijatulla on. Tämän jälkeen hänkin on huijari jolle saa tehdä ne jutut kumimiekalla ja höyhenillä jne.Calengon kirjoitti:Meilläpäin ei huijata, tai käytetä ilkeitä temppuja, mutta asiahan on niin, että huijaria saa huijata.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
OT:eeksi menee, mutta olenko mä taas ainoa joka näkee huijauksen omana kunniakkaana "taiteenmuotona". Huijata saa, mutta seuraukset pitää ottaa vastaan selkä suorana. Minä meinaan ainakin arvostin vanhassa 5th edikassa kaveria joka virheettömästi tyrkkäsi kaverille second hand stealilla korttipakasta niitä huonoja loitsuja, mutta joo taidan olla aika yksin ja vieläpä huonoa esimerkkiä nuoremmille.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
- TietoPredator
Tottakai se on väärin - pelin ideahan on kisata paremmuudesta joidenkin tiettyjen sääntöjen puitteissa. Koko konseptihan heittää häränpyllyä jos toisella on käytössä ihan eri säännöt tai ei noudata sääntöjä ollenkaan.
Sitten jos sovitaan että molemmat saavat huiputtaa jos eivät jää kiinni huijauksesta (mikä muuten voisi olla aika virkistävä pelikokemus!), niin homma on eri.
Sitten jos sovitaan että molemmat saavat huiputtaa jos eivät jää kiinni huijauksesta (mikä muuten voisi olla aika virkistävä pelikokemus!), niin homma on eri.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Eiköhän kuitenkin lähetä siitä liikenteeseen, että wh:n pelaajat pitävät hauskaa pelatessaan. Huijaamninen on kohtalaisen yksipuolista hupia. Pitäkäämme siis hauskaa ja jätetään kusetus sinne minne se kuuluu.
Back to the topic...
Bansheella ja muilla ethereal creatureilla saa aikaan muutakin hupia. Hyökkää etherealilla jonkun ison monsun kimppuun, jolla ei taika-aseita ole. Sijoita vielä battle standardi tarpeeksi lähelle, ni monsu on ko. ethereal creaturissa kiinni loppupelin. Mieleeni tulle kerta, jolloin bansheeni piteli stegadonia useamman vuoron ja kiljahteli kaikki lähestyvät skinkit kumoon.
Täky-yksikkönä toimii mahtavasti empiren halpa kymmenen miehen jalkaväkiyksikkö, johon on sijoitettu vaikka halpa velho. Anna velholle vielä se Magic item (oiskohan ollu van horstman's speculum), joka vaihtaa challengessa S, T, I & A scoret vastustajan kanssa. Sitten vain työntämään yksikkö vaikka bloodthirsterin, demon princen tai jonku muun yybercharacterin chargearcciin. Hyvällä pullalla vihollinen julistaa chargen. Sitten on vielä psykologia, mutta ei siitä sen enempää...
Back to the topic...
Bansheella ja muilla ethereal creatureilla saa aikaan muutakin hupia. Hyökkää etherealilla jonkun ison monsun kimppuun, jolla ei taika-aseita ole. Sijoita vielä battle standardi tarpeeksi lähelle, ni monsu on ko. ethereal creaturissa kiinni loppupelin. Mieleeni tulle kerta, jolloin bansheeni piteli stegadonia useamman vuoron ja kiljahteli kaikki lähestyvät skinkit kumoon.
Täky-yksikkönä toimii mahtavasti empiren halpa kymmenen miehen jalkaväkiyksikkö, johon on sijoitettu vaikka halpa velho. Anna velholle vielä se Magic item (oiskohan ollu van horstman's speculum), joka vaihtaa challengessa S, T, I & A scoret vastustajan kanssa. Sitten vain työntämään yksikkö vaikka bloodthirsterin, demon princen tai jonku muun yybercharacterin chargearcciin. Hyvällä pullalla vihollinen julistaa chargen. Sitten on vielä psykologia, mutta ei siitä sen enempää...
Only dead fish go with the flow
Mitenkäs tuo toteutuu? Lähiksessä Banshee ei laula kuin porukalle, jonka kanssa on lähiksessä.I-pex kirjoitti:Bansheella ja muilla ethereal creatureilla saa aikaan muutakin hupia. Hyökkää etherealilla jonkun ison monsun kimppuun, jolla ei taika-aseita ole. Sijoita vielä battle standardi tarpeeksi lähelle, ni monsu on ko. ethereal creaturissa kiinni loppupelin. Mieleeni tulle kerta, jolloin bansheeni piteli stegadonia useamman vuoron ja kiljahteli kaikki lähestyvät skinkit kumoon.
Mielesäni tuollainn sääntöjen kiertejy ja huijaus on aika tyhmää ja halveksittavaa... Ellei osaa nauttia pelistä, vaikka häviäisikin, niin älkööt sitten alkuunkaan pelatko... Tuota mieltä minä olen, muut voivat olla eri mieltä. Meidän porukoissa ei käytetä koijausta. 
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Stenvall
Vanha sanonta kuuluu: "Älä yritä huijata huijaria."Calengon kirjoitti:Meilläpäin ei huijata, tai käytetä ilkeitä temppuja, mutta asiahan on niin, että huijaria saa huijata.
Unbreakable yksiköt ovat yleensä melko huonoja taistelussa. Spawni kuolisi nopeasti useisiin yksiköihin, kunhan on sääntökirjan lukenut.
Juustoilun reiluudesta voimme toki kiistellä, itse kiistelisin ennemmin kuitenkin listojen rikkomisesta.