"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armottomat munkit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Yksi mukava juttu oli kun empiren täyten pumpattu(no, niin täyteen kun sen saa) kapteeni haastoi challengen exejen champalle. No, kapteeni lyö ensin-->2 iskua osuu, woundaa 2+ --> 2 ykköstä. Tulee champan vuoro, pyöritän noppia kylmän viileästi käsissäni ja heitän, molemmat osuu, sitten woundit, molemmat woundaa, armoursavet--> 2 ykköstä. Tässä kohtaa ei voinut kuin nauraa kaverin huonolle tuurille räkäisesti, vaikka hän lopulta voittikin pelin solid victoryllä.
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Eivätkö nuo Empiren herot pärjää haltiachampioneille sitten millään? Swordmasterini hyökkäsivät empireläisen (oliko se nyt hilpari- vai miekkamies)ryhmään, en esittänyt haastetta, mutta empireläiskomentaja huutaa jotakin epämääräistä, minkä saattoi haasteeksi tulkita. Bladelordini (siis champion) toteaa, että mikäpä siinä, ja alkaa piestä.
Osuu 3+, molemmat osuvat; woundaa 3+, molemmat haavoittavat; ja armour save 3+ meteoripanssarista, vastustaja pyöräyttää ykkosen ja kakkosen, ja samalla komentaja kupsahtaa hengettömänä maahan.
Bladelord totesi: "Vain ihminen." :D
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
kääppämies

Viesti Kirjoittaja kääppämies »

TaSi kirjoitti: On liiankin koomista, että haltiahevoset tappavat enemmän vihollisia kuin haltiat.
älä nyt kerrankin gobbot ja joku hero en muista nimeä iskivät mun kääpiö warruja yksikään ei saanu tapettua yhtäkään kääpiötä sitten muistettiin sen heron ratsu ja yllätys yllätys se tappaa kääpiön :D
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Nyt muistui mieleen eräs hupaisa tapaus. Empire-armeijassani oli vain yksi maagi, lvl1 rullakuski. Lorena oli death ja koska halusin ainoaksi taiaksi Wind of Deathin hoin ääneen: "Nelonen, nelonen, nelonen..." Arvatkaa vaan pyörähtikö sieltä nelonen? Kyllä. Vastapuolen naama oli näkemisen arvoinen.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

TaSi kirjoitti:. Giantti tulee tempomaan Tyrionia. 2D6 Strength 6 iskua. 8 osuu, kaikki woundaavat. Kaikki armoursavet kämmittynä, on Wardien aika. Tulos: Yksi 4+ Ward onnistuu, kaksi 2+ Wardia onnistuu. Siinä vaiheessa ei naurattanut, vaikka kyseessä oli puhdas kaveripeli.
Eihän tyrion synny siihen samaan close comapattiin siis tarkoitan sitä että kun toinen lyö 10 attackkia joista 6 woundaa niin kun 4 on woundaanut tyrion kuolee niin osuvatko nuo loputkin tyrioniin vai menevätkö ne hukkaa ja tyrion "syntyy" niiden jälkeen uudestaan..?
Ruutanalaiset on hulluja!
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

Bretonnialla peli Chaosta vastaan, 6 Questing Knightin ryhmä n.1½" päässä 4 Röllistä joilla oli mukana Aspiriini. Omalla vuorollaan röllit tyhmäilivät ja pääsiin chargaamaan omalla vuorollani. Aspiriini heittää Challengen, herkkusieni ottaa vastaan. Challengessa ei käy mitään,
Questing Knightit aiheuttavat yhden woundin peikkoihin, 3 Questing Knightiä kuolee. Seuraava vuoro: Aspiriini ei onnistu tappamaan herkkusientäni, herkkusieni lyö 2 attackillään: 2 osumaa+2 woundia+2 kämmättyä savea=1 kuollut Aspiriini. Peikot lähtevät karkuun hävittyään combatin ja jäävät 3 hevosen tallottaviksi.

Pelin lopputulos (jos jotakuta kiinnostaa): Massacre voitto minulle.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

mulla oli, että kaverin 40 ngobboa chargetti mun 16 helf archerin kimppuun (tai no 15, koska se laukaisi 3 fanatiikkoa kimppuun, yks vaan kuoli, sekin oli munkki :D ), ja tappoi 2 archeria. kaveri heitti koko ajan lukuja väliltä 1-3. sitten löin archereiden hand wepeillä ja arvatkaapa mitä?; roll to hit- kohdssa osuin yhdeksästä nopasta kahdeksalla! roll to woundissa osuin kaikilla, ja kaver ei onnistunu pelastamaan yhtäkään ngobboa armour savessa (no eipä hirmu ihme, 6+ :) ). sitten gobbot taas iski, 2 tappoa, sitten iski helffit, 7 tappoa. gobbot joutu tekemään panic testin ja goblinit pakenivat 4 tuumaa! sitten oli hauskaa kun archerit otti kiinni ne :D
Témuend

Viesti Kirjoittaja Témuend »

Piirissämme tämä kulkee nimellä "cold onien legendaarinen charge." Kävi näin, että kun kaveri kaikessa fiksuudessaan laittoi Peasant bowmenit eteen, Cold oneni chargasi noihin onnettomiin, jotka lähtivät karkuun fearin takia. Pursuittasin ne kiinni, ja siinä meni bowmenit. Mutta pursuitista jääneet tuumat riittivät Bowmenien takana olevaan M-a-A:sien kimppuun jotka lähtivät myös karkuun ja cold onet pursuittaa... Cold one porukoita oli kolme ja jokainen taisi saada ainakin yhden porukan Bowmenejä tai Man-at-armsseja hengiltä, ja siinä taisi mennä yhteensä viisi rykmenttiä bretonniaa. Yhdessä vuorossa! En tiedä, pelattiinko ihan sääntöjen mukaan, mutta hauskaa oli, ainakin minulla..
Draw, aim, shoot, run!
- Teemutsun sotataito
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Témuend kirjoitti:En tiedä, pelattiinko ihan sääntöjen mukaan, mutta hauskaa oli, ainakin minulla..
Ette pelanneet. Viestistäsi päätellen suurinpiirtein kaikki meni poskelleen. Kannattaa, jos yrittää pelata Warhammeria, lukea se sääntökirja ihan ajatuksella läpi. Väärien sääntötulkintojen postaaminen foorumille sekoittaa vain muita aloittelijoita asioiden oikean laidan suhteen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En kyllä usko että aloittelija kauheasti tähänkin ketjuun postailee(ei nimittäin aina ole pelejä kauheasti alussa pelaillut). Mutta pysytään sääntökirjassa eikä pelleillä(pata kattilaa soimaa :D)
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

Kävipä tässä hetki sitten aivan hulvaton munkki... Pelasin brettoniallani kaverini lizardmeneja vastaan. Otan riskin ja rynnäköin kaverini saurus yksikköön (sisälsi oldbloodin) omalla ritari yksikölläni (8 kotr ja duke) eteen ja neljällä pegasuksella takaa. Saurukset häviävät, mutta eivät pakene.
Tässä vaiheessa olin varma ritarieni kuolemasta, sillä sen flankkasi stegadon ja saurus rykmentti. Pelkästään stegadonilta tulee 10 savea ja sauruksila ja oldbloodilta tuli myös ainakin 5 savea, mutta leidi oli todellakin puolellani sillä kaikki savet onnistuvat (jouduin heittämään vain 2 wardia, jotka kummatkin onnistuivat) :D . Voitin lopulta kyseisen lähitaistelu vuoron yhdellä :) .
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Kun vielä pelasin Empirellä niin kääpiö loordi jolla oli yksi woundi jäljellä hyökkäsi Begasoksella ratsastavan velhoni kimppuun. Noh käppänä löi ensin, mutta hittaaminen meni päin seinää. Yksi pääsi läpi ja senkin Ward save blokkas. Sitten oma Begasos löi mutta hittasi ohi. Sitten tuli velhon vuoro. Velho hittasi kutosella ja woundasi kutosella. Kääpällä oli 1+ armour save ja 4+ wardi. Käppänä kaatu luonnollisesti.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Nyt muistaessani laitan tämänkin tänne. Tämä on "armoton munkki" vastustajan kannalta, huono juttu minun kannaltani.
Pelaan siis liskomiehillä, jotka heittävät ld-testinsä kolmella nopalla. Break-testissä heitin sitten taidokkaasti kolme kutosta. No, ei se mitään, bsb on lähellä! Heitän uudet kolme kutosta.
Todennäköisyys tähän on jo aika pieni...
Gere curam mei finis.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Parhaita tuloksia oli kun 10 skinkin ryhmä kaatoi jättiläisen puhallusputkillansa.

Pahimpia oli kun keihässaurusporukka iski pöytää 15 attackilla beastmenejä vastaan 13 ykköstä. Ne kaksi muuta olivat kakkonen ja kolmonen.
Biibob HElf

Viesti Kirjoittaja Biibob HElf »

Viikonloppuna pelasin pelin serkun kanssa. Hän sijoitti scouttinsa tasan 10 tuuman päähän swordmastereista. No swormasterit chargeavat 10, joten scoutit tippuivat ensimmäisellä kierroksella. Sitten kävi älytön onnen kantamoinen, kun ammuin maagillani empiren knightly order uniittia. Ammuin fury of khainella, ja onnistuminen oli hyvin epätodennäköistä, koska s4 hittien jälkeenkin ordereilla on vielä 2+ savet. Jonkun ihmeen kautta 2 hevosukkoa kuoli, tuli paniikkitesti, ja hevoset kun sattuivat vielä panikoimaan ulos kentältä. Mukana meni armeijan kenraali. Tähän päättyi ensimmäinen kierros minun osaltani. Loppujen lopuksi voitin koko pelin 4 kierroksessa, eikä minun armeijastani ollut kuollut yhtään ukkoa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Biibob HElf kirjoitti:Hän sijoitti scouttinsa tasan 10 tuuman päähän swordmastereista. No swormasterit chargeavat 10, joten scoutit tippuivat ensimmäisellä kierroksella.
Mitä tuuria siinä on, jos pelaa väärin?
Biibob HElf

Grond kirjoitti:
Biibob HElf kirjoitti:Hän sijoitti scouttinsa tasan 10 tuuman päähän swordmastereista. No swormasterit chargeavat 10, joten scoutit tippuivat ensimmäisellä kierroksella.
Väärin? Haluaisin selvennyksen.
Biibob HElf

Biibob HElf kirjoitti:
Grond kirjoitti:
Väärin? Haluaisin selvennyksen.
Minun moka. Olin unohtanut tärkeän säännön.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tämä on jo vähän vanhempi. Vahvisti ainakin sen että Jumalasta ja Pirusta ainakin piru on olemassa. Pelasin empirelläni kaverin kaaosta vastaan ja tuli jotain tärketä heittoja mitä minun piti heittää. Olikohan kenraalin armour savet tai jotain. En muista enää mutta piti saada kolme kuutosta (3 noppaa) tai tapahtuisi hirveitä. Katsahdin ylös ja alas (Pirulle ja Jumalalle) ja sanoin että jos jompikupi nyt auttaa niin olisi hyvä ja auttaja saa sieluni. Noh, pyöritin noppiani ja tuli 666. Että se mun sielu nyt sitte riippuu jossain pirun vaatekomerossa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Mun "paras" mäihä, heitin 10 noppaa joista 6 ykköstä, näistä 2 samalla nopalla!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”