"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aragorn vs Boromir

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Gobirin

Aragorn vs Boromir

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

Niin että niinkuin nimi kertoo niin kysyisin että kumpi on parempi minusta tuo boro koska se vie vain 105 ilman mitään ja sillä on 6 mightiä mutta vaikka ara vie vähemmän niin jos sille antaa andurilin siitähän tulee hullu mutta silloin se vie 250 eli KAUHEESTI!

Vai onko boromir of white tower paras (kirjoitettu kai väärin)
Paras?
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Tulipa vaikea kysymys. Mutta jos minulta kysytään niin pidän Borosta enemmän mutta Aran ilmainen mahti piste on kyllä mainio. Sanoisin että yhtä hyviä.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Vaikea sanoa. Onhan tuo Boromir of Gondor halpa Araan nähden ja sillä on ne 6 Mightia. Mutta kuitenkin ei Fatea laisinkaan, ampumalla se on melko helppo tiputtaa. Aragornin Mighty Hero ja muu kiva tekee Arasta kyllä vallattoman tehokkaan, joskin kalliin.
Itse pidän parhaana Boromir CotWT.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Tuo Boromir of Gondor on tietenkin suht' kustannustehokas noilla kuudella mahdilla. Ongelmana on vain se, että se ammutaan helposti maahan.

Ara on tehokas ja kestävä. Mighty Hero pitää miehen toiminnassa ja Andurililla voi säveltää pelin kulkua tehokkaasti. Ongelmana on, että jätkä maksaa enemmän pisteitä kuin Mumak, joten Aran ottaminen ei ole helppoa. Ja se, että peikkojohtaja voi helpostikin listiä tämän pistesyöpön.

Boromir, Captain of the White Tower on mielestäni paras näistä. Hinta ei ole päätä huimaava, mutta tehoa löytyy. Pienestä lisämaksusta saadaan Boro heittämään tasureita peikkoja vastaan, siihen kun lisätään vielä kuusi mahtia, niin saadaan todellinen tappokone, jonka pysäyttämiseen kykenee vain Puuparta, Mumak, Gil-Galad, Sauron tai Balrog, sekä muutama hahmo jos niillä käy munkki. Boromirista tekee tehokkaan myös tuo Gondorin torvi, sillä sitä voi käyttää vaikka olisi transutettu.

Ja Boro hepalla sattuu. (nopeampi liikkumaan, kuusi mahtia, extra attack, knock to the ground, lance, gondorin torvi... auts!)
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

itse pidän valkoisen tornin borosta eniten mutta ara on kaikista kolmesta huonoin vaihtoehto minusta enkä edes tykkää käyttää sitä... toki se anduril on hullun kova ase
Elgard

Viesti Kirjoittaja Elgard »

Leffassa en Borosta tykkännyt. Araa enemmän käyttelen (en edes omista boroa :D) ja vaikka omistaisin niin luulempa että silti käyttäisin. voisi olla joskus hauska kokeilla tällaista, ei fluffikasta listaa:

Aragorn the King, harmour, anduril, horse 270 pistettä

Boromir, Captain of the White Tower, The banner of Minas Tirith, horse 235 pistettä

yht. 505 pistettä.

Tietysti tuohon voisi vielä lisätä Borolle lancen, jolloin lopullinen pistemäärä oli 510. Fluffikas "armeija" tuo ei ole titenkään. :)
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Jokaisessa näistä on hyvät puolensa. Aragornilla on mighty hero, Uudelle boromirille saa F7, Vanha boromir on jumalattoman halpa ja omaa torven, joka pelottaa trolleja.

Aragorn on ideaali 1000 pisteen peleihin, jotta sen ympärille saadaan massaa. Ja vanhaboromir on ehkä paras 500 peleihin.
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

no mitä se white tower boro maksaa rahassa jäa myydäänkö sitä fansússa tai games workshopissa vai onko se white dwarfin oma henkilö?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

se maksaa 10 euroa eli blisun verran ja sitä pitäisi myydä fantsussa ja games workshopissa koska se on sogissa julkaistu henkilö ja itse olen ainakin ostanut sen normaalista figu kaupasta
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Myydään molemmissa kaupan valikoimasta riippuen. Taisi hinta olla se normaali 8 euroa. http://www.gamesworkshop.com pitäisi kyllä olla kaikille tuttu mutta siellä näet ainakin valikoiman.

Edit: Olempa minä hidas. ;)
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Sanoisin, että Ara on parempi, mutta tuskin maksaa ikinä pisteitäänsä takaisin, jos on andurililla varustettuna.Kummallekin saa suuret valikoimat tavaraa Aralle:hepp,anduril,harmour,elven cloak,bow,armour.Boroja taas on kaksi kappaletta Fellowshipin Borolle saa vain hepan ja elven cloakin.SoG:in Boron sääntöjä en liiemmin tunne, mutta lance,heppa ovat varmoja tavaroita.Boro voi rökittää peikon tasurissa toisin kuin Ara.Kummallakin on suunnattomat maitti varastot.Ara kumminkin tappaa mielestäni paremmin ja on näin lyömätön.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
tneva82

Re: Aragorn vs Boromir

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

IMO Aragorn. Sillä on Fatea, halvemmalla Boromirilla ei. Aragornilta ei myöskään might lopu kesken ikinä.

Andurillin osto onkin jo sitten eri asia. Pahuksen kallis, useimmiten auttaa vain yhdellä(5+->4+). Lähinnä jos trolleja/mumakkeja/sauronia/balrogia odottaa vastaan. Jos otat Andurillin niin hepa myös mukaan. Se a) antaa vauhtia jolla pääset ASAP taisteluun(ja sinne sie haluat. Vaikka yksin ilman armeijaa mukana) ja b) antaa chargessa lisä hyökkäyksen=täysi hyöty miekasta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Itse pidän Boromirista. Vaikka fatea ei ole, ja Mighti ei ole "uusiutuva", mättää se aikansa todella kovaa. Kun on mahti lopussa, niin on Bromir tehnyt tehtävänsä, ja saa mennä rivien taakse lepäämään, jos pääsee. Ja lopussa vielä toinenekin kiitos seisoo, kun se pitää kaverit standissa...
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Minä taas pidän PALJON vanhasta Boromirista. Erittäin kustannustehokas tyyppi, mahtia piisaa ja taisteluvoimaa kuin ensimmäisen maailmansodan hyökkäysvaunussa. Totta, mahti ei ole uusiutuvaa sorttia, mutta kun ne sitten viimein loppuvat, voi Borolla aina ja ikuisesti käyttää the Torvea. Ei hän niin helposti jousiin kuole, pidät vain rivien takana tarpeeksi kauan (esim. kaksi riviä kilvellisiä Minaseja edessä), ja kun ollaan lähellä, niin antaa soida. Borolla mahtia voi käyttää hyvin niihin tappeluiden voittamiseen, jolloin ei vastustaja pääse lyömään.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Minä pidän itse eniten Boromir: Captain of the White Towerista...
Sillä 6 mahtia, 3 fate, 3 williä ja lipun kanssa Fight arvo 7 :D
Ainoa huono on se, että jos ottaa lipun, niin ei saa kilpeä jolloin Defence on (vain) 6... :|
Toop3

Viesti Kirjoittaja Toop3 »

ara, boro.. tolkien kääntyy haudassaan
Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Minä käännyn penkillä kun näen sinun liikkuvan avatarisi.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Ja minä käännyn täällä, kun katselen käyttäjämoderointia...

Ara ja Boro ovat jo kiinnnipinttyneitä kutsumanimiä, joten ei niiden käytössä ole mitään vikaa.
Phil Kelly says "No!"
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Minä taasen pidän enemmän Boromir captain of the white towerista. ;)
Hintaa sillä on 8e ainakin fantsussa. Ainoana miinuksena Boro e voi käyttää kilpeä, kun hänellä on se lippu. :|
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

@SacC kun puhuttiin hinnasta, ei puhuttu siitä mikä maksaa kaupassa eniten/vähiten, vaan pistehinnasta.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”