"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

joulu on taas...figuja lahjaksi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ei figuja, muta tohvelit ja siskon itsetekemä kylpytakki parantavat aamujani suunnattomasti.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Taidan vetää voiton figujen määrässä: Luultavasti semmoset 500+kpl:tta napsahti, pääosin 25mm+ skaalaa tottakai (oisko todellisuus jossain 750-1000 paikkeilla). Broidi päätti, että teen figuilla enemmän kuin hän, kun olivat lojuneet nurkissa pitkään, ja ne päätyivät joululahja pukettiin... menee varmaan viikko, ennen kuin moiset saa setvittyä, mitä kaikkea niissä on. 6-8v keräilyn tulos siis. :roll: Ei paha, ei ollenkaan paha...

EDIT: Karkeasti figujeni määrä tuplautui tai jopa triplautui - broidi kun ei oikein yhtään figua ikinä myynyt pois, toisinkuin meikäläinen on tehnyt...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Tänne 14 walhalla ice warrioria, leman russ ja 50€ lahjakortti GW:hen(ei, en kerää walhallaa mutta sainpahan niitä kuitenkin...)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

En saanut nyt figuja joululahjaksi, kun porukat ovat niin sen perään, että joululahjojen pitää olla yllätyksiä. Ja eiväthän he osaisi ostaa mitään mitä minä haluaisin ilman minun opastustani, joten ei se todellakaan yllätys olisi. Synttärit ovat asia erikseen, ja silloin tuleekin luultavasti kohtuu iso tilaus.

Sain kylläkin joululahjaksi rikkaimurin, joka tulee olemaan kätevä kun maastoa tekee.
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Hah, juipelot. Te olette tainneet unohtaa joulun todellisen tarkoituksen, eli yhdessäolemisen ja yleisen joulumielen ja niistä saatavan mielihyvän. Joulu on kyllä nykyisin vain kulutus- ja stressijuhlaa eli kaikkea sitä mitä sen EI pitäisi olla. Menkää itseenne ja ajatelkaa ihmiset!

No eii... :D mie ite oon vaan kärttyisähkö ku kattelee mitä kaikkee tyä ootte saanu ku ite sain tasan viis hyppyreppumariinia jotka nekin ostin ite... :)
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Figuja en saanut, sillä ei vanhemmat kuitenkaan osais mitään ostaa, mutta 15 erikokoista pensseliä ja 90€ rahaa, uusi hiiri koneeseen ja tottakai ne jokavuotiset villasukat mummilta :D sekä muuta kivaa ei-figukamaa.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

2 kaaos ritaria ja nurgle champion. Tarpeeseen tulee ja eipähän ainakaan ole ylipaljon stressiä maalaamattomista figuista (yritän unohtaa empirearmeijani kasaamisen 4000 pisteeseen hetkeksi kaaoksen tieltä). Vaihteen vuoksi figuja sitä vauhtia kun ehdin maalata. Rauhanomaista joulua pikku-ukoilla sotimisen merkeissä...
Seonnut

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

20 viidakko misetä (catachania) veteraaneiksi IG armeijaan ja 20 Cadialaista tykinruuaksi. Myös sitten 3 hevi asetta.

Ja suklaata, sitten myös rahaa, jolla jo noin 800 pisteen IG armeija nousee 1000 pisteeseen (boxi cadialaisia lisää... heeheee...)

Niin ja lisää suklaata, sukkia, suklaata, kengät, hansikkaat, pipon, suklaata ja vielä vähän lisää suklaata.
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

LEman Russ ja Kasrkin tiimi
päivä kerrallaan...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Figuihin liittyen Pukki kiikutti Battlehive -kuljetusboksin.
Sen lisäksi tuli joulusuklaata (ai-van älytöntä), kirjoja, hanskoja, Blues Brothers -DVD, Munchkin -kortit...

Tosin mukavinta oli viettää joulua sukulaisten seurassa, vaikkeivät ne joululaulut aina ihan oikeassa vireessä menneetkään...

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Sain ainoan toivomani figun, eli LotRin Witch-king on Fell beastin. Kun tuota hieman konvertoi ja asettaa neliöbaselle, niin siitähän saankin oivan personoidun ja itseni näköisen (niinkuin noin kuvainnollisesti puhuen) kenraalin Vampire Counts- armeijaani, Eli Blood Dragon- lordi Zombie dragonilla. Jippii!
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

rahaa tuli ja niillä ostetaan bretonnian battalion.
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

Kyllähän sieltä pukin pussista löytyi minullekin jotain, nimittäin Land Raider ja siihen BA:n ovet by forge. Että kyllähän tuo riittää näin pariksi viikoksi kun syntymäpäivät puolentoista viikon kuluttua ;)
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Mä en saanu midää... yhyy.

Ja miksi tässä ketjussa on näin monta viestiä jo nyt?? Mulla on sentään rehellinen ja sosiaalisesti hyväksyttävä syy surffata...
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Periaatteessa sain yhden figun joululahjaksi, koska itse ostin Forgeworldin Bloodthisterin itselleni yhdistetyksi joulu- ja syntymäpäivälahjaksi, kun synttärit on ensi viikolla. Figukin tiettävästi ehti Suomeen ennen joulua, ei vain minulle vielä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Csm predatorin ja kaks maalipurkkia. Ja tietenkin kaikkea ei figuiluun liittyvää kuten uuden mankan ja KARRRKKIIAA! (niille jotka eivät ymmärrä miksi menen sekaisin karkista: en ole PIIIITKÄÄÄN aikaan ostanut itse karkkia (itselleni siis) kun kaikki rahat ovat menneet figuiluun.)
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa.
KyberAntti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KyberAntti »

Amazing Slug kirjoitti:Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa.
Miks varten? Kyllä kaikki mun tuntemat kirkkoon kuulumattomat ainakn juhlii joulua. Paljosta ainakin jäät paitsi :(.
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
dwarf88

Viesti Kirjoittaja dwarf88 »

Kääpiö warrioreita tuli ja sitten tollanen salkku josta voin tehdä figusalkun.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
east

Viesti Kirjoittaja east »

Ei figuja, mutta uusi Codex: Space marine :)
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”